Ga naar inhoud

Nieuwe kilometervreter


Rabbit

Aanbevolen berichten

Ik krijg al uitslag als ik nog maar binnen kom bij een Mazda dealership. Vreselijke ervaringen daar.

 

Bij de dealer in Waregem: die vent ging mee voor een testrit, amper doorgereden en die scheet in zijn broek en begon te zeggen dat ik die auto aan het afbreken was ... wtf was me dat

Bij de dealer in Gent: 3 kwartier moeten wachten met niemand in de showroom. En dan zei hij me vlakaf " wie zegt dat jij dat kunt betalen? " Tot ik zei dat mijn budget 34000 was. Dan ging het snel.

 

Ongelofelijk wat voor salestalenten daar zitten.

 

In Gent ook eens buiten gekeken door een verkoper. Echt een boertige garage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou proberen om er zo eentje te kopen van 1-2 jaar oud voor 10-15K minder. Het blijft een Skoda hé.

Gaat moeilijk worden aangezien ze het nieuwe model nu pas uitleveren ;) Let op levertijd. Door het succes kan de levertijd oplopen bij bepaalde versies / opties.

post-102-0-07488500-1449332966_thumb.jpe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons zeggen dat het management met dergelijke auto's rijdt. A6, BMW 5. En ja dat kan fout overkomen als 29 - jarige met uw 5

Als je A: het budget krijgt en B:niet vast hangt aan een lijst van te kiezen wagens, dan zie ik het probleem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat moeilijk worden aangezien ze het nieuwe model nu pas uitleveren ;) Let op levertijd. Door het succes kan de levertijd oplopen bij bepaalde versies / opties.

Juist ja, maar ik was sowieso even in de war. Ik dacht dat TS zelfstandige was en een nieuwe wagen zocht, maar dat blijkt niet zo te zijn.

Dan is tweedehands ook al minder evident.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat het hier een 'firmawagen' betreft in die zin van het woord aangezien er ook occasies in het lijstje staan en daarnaast zelfs als het niet in een autopolicy staat kan het toch verkeerd vallen bij het management. Dus af en toe moet je met verstand kiezen en niet met het (autoliefhebber)hart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je A: het budget krijgt en B:niet vast hangt aan een lijst van te kiezen wagens, dan zie ik het probleem niet.

 

Als zelfstandige kies je zelf je budget he  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat moeilijk worden aangezien ze het nieuwe model nu pas uitleveren ;) Let op levertijd. Door het succes kan de levertijd oplopen bij bepaalde versies / opties.

 

Content van?

 

Levertermijn zou 6 maand bedragen werd me gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de dealer in Gent: 3 kwartier moeten wachten met niemand in de showroom. En dan zei hij me vlakaf " wie zegt dat jij dat kunt betalen? " Tot ik zei dat mijn budget 34000 was. Dan ging het snel.

Ongelofelijk wat voor salestalenten daar zitten.

Ga eens bij Auto's Frank langs.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg al uitslag als ik nog maar binnen kom bij een Mazda dealership. Vreselijke ervaringen daar.

 

Bij de dealer in Waregem: die vent ging mee voor een testrit, amper doorgereden en die scheet in zijn broek en begon te zeggen dat ik die auto aan het afbreken was ... wtf was me dat

Bij de dealer in Gent: 3 kwartier moeten wachten met niemand in de showroom. En dan zei hij me vlakaf " wie zegt dat jij dat kunt betalen? " Tot ik zei dat mijn budget 34000 was. Dan ging het snel.

 

Ongelofelijk wat voor salestalenten daar zitten.

 

Er loopt hier wel van dat sales talent rond, als ik op enkele ervaringen afga :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als zelfstandige kies je zelf je budget he  ;)

Klopt, maar dan snap ik met de beste wil niet dat jij je keuze zou laten afhangen van met wat de "bazen" rijden.

Stel dat jij meer verdient dan hun, ga je dan ook zeggen: dju, volgende maand toch wat intomen, want het feit dat een 29 jarige meer verdient dan hun gaan ze mogelijks niet waarderen. Voor mij is dat een beetje hetzelfde. Mijn vader heeft daar vroeger, toen hij zelfstandig verzekeringsagent was, ook niet op gelet. Hij had ook een BMW E36 325td toen zijn hoofdinspecteur (uiteraard in loondienst) een Audi A4 1.9 TDi had. Als je dat al in je hoofd moet gaan steken  ;)

Nu goed, het is jouw keuze uiteraard  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Content van?

Levertermijn zou 6 maand bedragen werd me gezegd.

Deze staat pas sinds vanmorgen op de oprit (2.0d 150pk style) als nieuwe firmawagen van de madam, maar daarvoor heeft ze naar volle tevredenheid 160k op dik 3 jaar in de vorige afgelegd.

6 maand kan. Laatste bericht was +_ 5 maanden. Onze dealer was zo slim om al wat slots te reserveren waardoor we hem snel hadden. Nu zijn er echter problemen met levering bepaalde opties waardoor de lange termijnen.

@@ST TDCi is nog een verschil tussen zelfstandig zijn en samenwerken met in uw vader zijn geval bv. verzekeringsmaatschappij dan zelfstandig ergens ingehuurd worden in een firma en naast / onder het management staan. (bovendien was en is een A4 en 3 serie in dezelfde categorie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exige V6 natuurlijk

Ruim: 't is een kleine auto, dus zot veel ruimte in je garage plots

Comfortabel: die zittels zitten super comfy. Ik zou er zo mee naar Portugal rijden voor een trackday

Zo stil mogelijk: je kunt hem uitschakelen

Iets van looks: just look at it :o

Aftrek binnen de perken: met een exige moet je je niet meer aftrekken, dat spel is pure sex on wheels.

Deftige GPS: waze, aja

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een mooie offerte gekregen van Tomt voor een passat, wat het er niet makkelijker op maakt.

Full option superb vs passat r line (highline, virtual cockpit, r line vanbuiten, 19 inch, ... )

Prijsverschil in het voordeel van de superb: 1000 euro

En 40 pk verschil in het voordeel vd superb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid