Ga naar inhoud

Nieuwe kilometervreter


Rabbit

Aanbevolen berichten

Ik geef alvast aan fleet door dat ze voor jou zo eentje opzij zetten. 

 

Goed? 

 

Hoeft niet, laat die maar over aan de actieve huismannen onder ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar de 220d Active Tourer dan! :D

 

Duvels drinken, nootjes eten en forummen valt niet onder de categorie 'actief' vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat de TS liever een break/touring/avant/variant/combi/..whatever.. wil.

Klopt.

Jonge tweedehands:graag, maar wat dan ?

Bmw 3 valt af: been there done that, ben dat wat beu. En zo magisch rijdt dat nu ook niet of er moet al een 3 liter inliggen.

Mercedes c:ja graag, maar dan zonder het windgeruis. Google weet er meer van. Qua looks en rijden is dat mijn nr 1. Ik moet eens zo ene rijden met akoestisch glas.

De a4 is te duur.

En dan heb je de saaie auto's zoals dat hier heet. Dingen waar je geen status mee hebt, vermoed ik.

Voor mij is een leuke daily eentje met een berg koppel en een automaat. Ohja, Superb en Passat zijn trouwens beter afgewerkt (zij het mss een tik cheapere materialen in de skoda) dan een bmw 3, maar dat ziet de buurman niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur van een Passat is top, collega van me heeft net een nieuwe en ik was onder de indruk. Zeker als je kijkt wat dat ' maar' kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Maar" kost, omdat ik niet teveel geld aan de nieuwe kar wou hangen heb ik ook is gekeken naar een jonge nieuwe Passat(voor 2 seconden) los van het saaie en lelijke interieur vond ik ze verschrikkelijk duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Maar" kost, omdat ik niet teveel geld aan de nieuwe kar wou hangen heb ik ook is gekeken naar een jonge nieuwe Passat(voor 2 seconden) los van het saaie en lelijke interieur vond ik ze verschrikkelijk duur.

Mijn conclusie is dat er geen goedkope auto's meer zijn.

- passat 150 dsg highline naar mijn goesting (zonder gek te doen): 42000

- peugeot 508 rxh hdi 180: 37000

- Mazda 6 full: 34000

- superb 150 dsg full option: 38000

- Audi A4 s-line, stoffen zetels, paar opties: 45k

- bmw 3: god knows

Alle prijzen zijn korting incl

Het is echt waanzin, en ik weiger met een 1600 te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Maar" kost, omdat ik niet teveel geld aan de nieuwe kar wou hangen heb ik ook is gekeken naar een jonge nieuwe Passat(voor 2 seconden) los van het saaie en lelijke interieur vond ik ze verschrikkelijk duur.

 

 

Mijn conclusie is dat er geen goedkope auto's meer zijn.

- passat 150 dsg highline naar mijn goesting (zonder gek te doen): 42000

- peugeot 508 rxh hdi 180: 37000

- Mazda 6 full: 34000

- superb 150 dsg full option: 38000

- Audi A4 s-line, stoffen zetels, paar opties: 45k

- bmw 3: god knows

Alle prijzen zijn korting incl

Het is echt waanzin, en ik weiger met een 1600 te rijden.

 

 

Voila dat is wat ik bedoelde, een passat nieuw model 2.0l, jonge tweedehands minstens 25-30k

 

Een Passat moet je haast wel nieuw kopen, die zaken de eerste drie jaar te weinig in waarde...

 

Wat ik bedoelde met 'maar' is dat het interieur voor mij niet beter afgewerkt hoeft te zijn dan dat. Er valt gewoon niets op aan te merken. En ja, het kan nog een klasse beter maar die betaal je dan ook direct met minimaal 15.000 euro verschil (A6 zelfde uitrusting).

Het verschil met een Golf is immens zowel in ruimte als afwerking.

 

Als ik nieuw moest kopen in die klasse dan zou het gaan tussen de Passat, Mazda 6 en de 3 serie. Waarbij die laatste dan echt wel een pák beter moet rijden voordat ik hem zou kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt.

Jonge tweedehands:graag, maar wat dan ?

Bmw 3 valt af: been there done that, ben dat wat beu. En zo magisch rijdt dat nu ook niet of er moet al een 3 liter inliggen.

Mercedes c:ja graag, maar dan zonder het windgeruis. Google weet er meer van. Qua looks en rijden is dat mijn nr 1. Ik moet eens zo ene rijden met akoestisch glas.

De a4 is te duur.

En dan heb je de saaie auto's zoals dat hier heet. Dingen waar je geen status mee hebt, vermoed ik.

Voor mij is een leuke daily eentje met een berg koppel en een automaat. Ohja, Superb en Passat zijn trouwens beter afgewerkt (zij het mss een tik cheapere materialen in de skoda) dan een bmw 3, maar dat ziet de buurman niet.

Als ik dat zo lees, dan is je keuze toch al gemaakt? Superb, eventueel nog de 190pk versie nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn conclusie is dat er geen goedkope auto's meer zijn.

- passat 150 dsg highline naar mijn goesting (zonder gek te doen): 42000

- peugeot 508 rxh hdi 180: 37000

- Mazda 6 full: 34000

- superb 150 dsg full option: 38000

- Audi A4 s-line, stoffen zetels, paar opties: 45k

- bmw 3: god knows

Alle prijzen zijn korting incl

Het is echt waanzin, en ik weiger met een 1600 te rijden.

 

Hoe situeert een C zich qua prijs, ik zou veronderstellen dat dit overeenstemt met 3-serie en A4, zeker gezien het model nog vrij recent is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe situeert een C zich qua prijs, ik zou veronderstellen dat dit overeenstemt met 3-serie en A4, zeker gezien het model nog vrij recent is.

 

William Blake is een offerte aan het opstellen  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wil je dus gewoon een 5 reeks, maar kan je dat niet betalen. -_-

 

Een tweedehands 5 serie is voor mij de ideale optie, maar zoals reeds gezegd. Wat bang voor de reacties van de eerste klanten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid