Ga naar inhoud

Porsche 718 Cayman


Phil

Aanbevolen berichten

1 hour ago, ir_fuel said:

Grijze zone en volgens mijn boekhouder kan dat problemen geven, maar je kan altijd je auto privé inschrijven, hoewel hij in de vennootschap ingebracht wordt.

 

17 minutes ago, ir_fuel said:

Ik zie ook het probleem niet hoor. Als je rent en je laat hem inschrijven op de lease-maatschappij staat hij ook niet op je firma.

Dat mag effectief 100% legaal. Wagen mag worden ingeschreven op naam van eigenaar of hoofdgebruiker. Zoals in je voorbeeld leasingmaatschappij, maar dus evengoed je eigen firma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

De BPM is nog zotter dan de BIV hier in België. Ik blijf erbij dat ze dat moeten afschaffen, alsook de gewone rijtax, maar dat er een km-vergoeding moet komen, waarbij de prijs per km afhangt van de CO2 en euro-norm.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou al dik content zijn met de gewone 718 Boxster : jaarlijks 447 euro en éénmalig 1839 euro.

Of de S : jaarlijks 679 euro en éénmalig 2692 euro.

Zal al leuk genoeg zijn me dunkt 😎

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou al dik content zijn met de gewone 718 Boxster : jaarlijks 447 euro en éénmalig 1839 euro.
Of de S : jaarlijks 679 euro en éénmalig 2692 euro.
Zal al leuk genoeg zijn me dunkt [emoji41]
 

De 300pk basic versie is al retesnel; die S heb je echt niet nodig hoor. Veel te rap je rijbewijs kwijt [emoji3][emoji6]
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Capitol zei:

In september eens testen en dan beslissen....

Imho koop je dan toch een GT3, kosten zijn dezelfde

aankoop<>waardeverlies balanceert zich ook al uit ten voordele v/d GT3

Echt, no brainer zulle want de GT3 die aangeboden worden zijn toch in nieuwstaat

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat volg ik ergens maar, een GT3 is geen cabrio en een 991 geeft nog minder snelheidsgevoel en beleving aan “openbare baan snelheden” dan een 997, dus zeker een no go.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid