Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
13 uren geleden, William Blake zei:

Maar ik zou nooit de 8 Coupé nemen hier, maar wachten op de GranCoupé, makes more sense imho.

13 uren geleden, William Blake zei:

Alles voor het design en perfecte proporties.

Of je jezelf een beetje tegenspreekt of niet, ik vind niet dat een GranCoupé meer steek houdt, ... tenzij voor tuinkabouters (in de veronderstelling dat 'ie gelijkaardige afmetingen heeft als de 6 GC). Achterin is zo weinig plaats (hoofdruimte vooral), dat die extra deuren heel weinig nut hebben imho, tenzij je graag veel deuren in een koetswerk ziet. :) 

Mensen hebben zo'n zwaar leven tegenwoordig, dat ze al niet meer kunnen kiezen tussen een gewone coupé of 5-deurs. 

Geplaatst:

Neen, zo bedoel ik dat niet.

Bij de S Coupé hebben ze het design op 1 gezet, ten koste van bepaalde zaken. (geen schuifdak mogelijk, kleinere koffer, beperkte ruimte achterin, etc)

Ik vind de 8 GC gewoon de ultieme 8, net zoals bij de 6 GC het geval was. Gewoon een stuk specialer.

Heeft niks te maken met de praktische kant van de zaak.

Geplaatst:

Hmm, ik vind 'm op foto precies wat overstyled. Zou hem eens in het echt moeten zien.

Geplaatst:

Ik vind het echt een dikke auto.

M8, Carbonschwarz en een volleder Amarobraun interieur :inlove:

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:
Just now, brjefs said:

Carbonschwarz

Azuritschwarz. :ninja:

Geplaatst:

Ik hoop dat ze over een jaar of drie compleet kelderen qua prijs op de tweedehandsmarkt :up:

Geplaatst:
8 uren geleden, brjefs zei:

Ik hoop dat ze over een jaar of drie compleet kelderen qua prijs op de tweedehandsmarkt :up:

Als hij iets van de 6 Coupé mee heeft komt dat wel goed :D

Geplaatst:
Azuritschwarz. :ninja:
Rubinschwarz :ninja: :ninja:
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Juist eerste keer live gezien in deze config:

BMW-M850i-Carbon-Paket-Sunset-Orange-8er

Echt wauw, gruwelijk dik. Mocht alle M-goodiez zeker hebben, maar zou persoonlijk wegblijven van de carbon shizzal en de zwarte grill (al viel dat laatste irl nog wel mee). Ook in mogen zitten en was toch een stuk claustrofobischer dan ik gedacht had (lag misschien aan het volledig zwarte interieur) en maw hoogstens een 2+2. Wat vooral opviel is de omvang van de motorkap, dat met niets te vergelijken is dat vandaag op de markt is, echt gestoord, zeker als je achter het stuur zit. Nieuwe X5 die ernaast stond, verbleekte er zowaar tegen. Denk dat weinig mensen dit irl gaan verwarren met een 6 opvolger en ben ervan overtuigd dat de kenners (met de nodige tijd) dit als een waardige opvolger van de oorspronkelijke 8 gaan zien. 

Zoals ik al eens vermeld had zit deze auto waarschijnlijk meer aan de kant van de DB11 dan aan de kant van de CGT in het GT-spectrum. Kan aan de config liggen, maar zag er niet uit alsof comfort bovenaan de prioriteitslijst stond. Alhoewel ik op voorhand meer uitkeek naar de 860 dan naar de M8, is dat nu volledig omgeslagen. Kan echt niet wachten tot de M-divisie klaar is met dit beestje. 

Ni shlech. 

Geplaatst:

Geen JL-score?

Ik vind hem enorm klasseloos, dik dat wel, maar klasseloos.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Zou de indruk die ik had, kunnen vergelijken met dit:

V19AML-3_194.jpg?itok=wsm6vQIE

Is dat klasseloos? Voor veel mensen waarschijnlijk wel...

Maar de config doet veel... Al zal hij altijd wel vrij brutaal blijven, zeker in vergelijking met een S-coupe bv. 

Geplaatst: (aangepast)

Dit was trouwens ook niet bepaald de meest klassevolle auto op dat moment.

850csi1.jpg

En auto's uit verschillende tijdperken vergelijken is moeilijk, omdat geen enkele auto nu zo clean is als pak 15-20 jaar geleden. 

Maar kreeg zeker dezelfde vibez. De meest "in your face"-bmw die je kan kopen en gaat hoogstwaarschijnlijk een pak meer haterz aantrekken dan de gemiddelde lease-bmw. Heerlijk. 

aangepast door JerryLambo
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geshtoord.

bmw-m850i-2019-c565021072018191328_9.jpg

bmw-m850i-2019-c565021072018191328_1.jpg

bmw-m850i-2019-c565021072018191328_2.jpg

Daklijn ?

bmw-m850i-2019-c565021072018191328_8.jpg

Stance met bredere M wielkasten gaat belachelijk worden. 

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Dat is er idd wel boenk op!

Geplaatst:

Die nieren zijn toch echt afschuwelijk :fp:

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

De nieren en uitlaten mochten inderdaad nog wat groter...

Geplaatst:

Knappe auto, maar die nieren :fp: Allé ja, de omlijsting ervan...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dit had een pareltje kunnen worden, maar helaas... BMW gaat liever de patserroute op (en lijkt dat nog een hele tijd te zullen doen, aan de andere huidige en nabij-toekomstige modellen te zien).

Pas op, in deze (prachtige) kleur (die van dichtbij dan weer jammer genoeg vol orange peel zal zitten, maar da's een andere discussie) ziet hij er bijna aantrekkelijk uit, tot je dan weer die drukke achterkant en vreemde 'uni-nieren' ziet.

Geplaatst:

Hebben jullie 'm al irl gezien? Ik wel, in Goodwood, en imo is hij subliem, zelfs veel mooier dan op foto.

Geplaatst:
23 minuten geleden, BMWMB zei:

Hebben jullie 'm al irl gezien? Ik wel, in Goodwood, en imo is hij subliem, zelfs veel mooier dan op foto.

Ook met zoveel zwart ipv chroom ?

Geplaatst:
5 minutes ago, Soul said:

Ook met zoveel zwart ipv chroom ?

Ik denk dat overal dezelfde (launch) spec staat.

Iedereen kan 'm trouwens gaan bezichtigen aan de BMW Beach Lounge, net als de nieuwe X5.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid