Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Zojuist, Tommie zei:

Er zijn genoeg verkopers die de discussie aangaan 'dat dat niet kan en heeft meneer wel door wat voor een wagen dit of dat is', maar in feite heeft meneer gewoon gelijk. :) 

Je moet adviseren maar meneer heeft altijd 'gelijk', zeker bij emotionelere wagens ;)

Had vorig jaar zo iemand die iets leuk wou, GT C Coupé of C63 Break.. hij wist het niet goed.

Met GT/C63 gereden .. content, impressed, maar te 'luid' voor daily... heb hem de E63 voorgesteld als suggestie (E-klasse kwam niet in hem op aanvankelijk; vond het lomp en groot) en 't was in orde na een testritje. Nadien heeft 'em mij bedankt voor m'n advies.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bij mij zou je niet al te veel advies moeten geven, ze vriend! :D  S-versie, Iridiumzilver, gesmede 21" kruisspaakjes in 't zilver, kuipzetels, zwart leder met rode stikking, rode gordelkes en remklauwen, night pack, glazen dak, trekhaak en voor de rest quasi full option. Danke!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 minuten geleden, gTa zei:

En dat laatste dat je vermeldt, is inderdaad verschikkelijk enerverend als je met een "pro" praat (die b.v. de microbe niet heeft maar net zo goed stofzuigers kon verkopen) en z'n marketingtraining tegen je aframmelt... :angry:   

Of evenzeer omgekeerd: een klant die beweert dat hij de pro is, terwijl alles dat 'm zegt geen steek houdt.
Kwam dat af en toe eens tegen... ik kreeg er het schijt van! 

Geplaatst:
Zojuist, Maxime S zei:

Of evenzeer omgekeerd: een klant die beweert dat hij de pro is, terwijl alles dat 'm zegt geen steek houdt.

Ik zou 't geduld niet hebben, vrees ik. :oops: 

Geplaatst:
Zojuist, gTa zei:

Ik zou 't geduld niet hebben, vrees ik. :oops: 

Ik ook niet meer! Verschrikkelijk. ?

Geplaatst:
2 minuten geleden, gTa zei:

Bij mij zou je niet al te veel advies moeten geven, ze vriend! :D  S-versie, Iridiumzilver, gesmede 21" kruisspaakjes in 't zilver, kuipzetels, zwart leder met rode stikking, rode gordelkes en remklauwen, night pack, glazen dak, trekhaak en voor de rest quasi full option. Danke!

er zijn altijd uitzonderingen :D

mooie spec btw

Zojuist, Maxime S zei:

bwa, dat lost zichzelf op als je subtiel eens 'verbetert' :D

Geplaatst:
12 minuten geleden, William Blake zei:

bwa, dat lost zichzelf op als je subtiel eens 'verbetert' :D

Soms... niet altijd.

Soms had je echt van die mensen (meestal mannen) die zich niet 'gewonnen' wilden geven, ook al hadden ze 500% ongelijk.
Ik ben bijna eens in discussie gegaan met zo eentje tijdens een testrit omdat hij persé wilde tonen hoe sportief chauffeur hij wel niet was. WTF

Geplaatst:

Verre van de beste review, maar wel 1 van de beste reviewers out there die zegt over de M6 GC: "feels the raciest of the three". 

Waarmee ik gewoon wil zeggen dat de M6 GC op dynamisch vlak niet (veel) moest onderdoen voor de über-Panamera. 

En er zijn inderdaad veel 640d's over de toonbanken gegaan, maar de Panamera Diesel was vermoed ik ook veruit de populairste en als ik het mij goed herinner even duur. 

Ik zou het dus gerust concurrenten durven noemen. Al is het maar dat beide auto's gemaakt zijn voor mensen die in een midlife-crisis zitten, de ene al iets dieper dan de andere.

Instapprijs van een 7 was trouwens goedkoper en met gelijkaardige motoren scheelde het heel weinig. 

Geplaatst:

Zonder M-Sportpakket, imo het meest stijlvolle mogelijk. Zou wel nog zonder verduisterde ramen durven nemen.

1619460527_840dxDriveCoup2_Main.JPG.cd07a510b0b9b2514bb0bb79e17cd739.JPG120808204_840dxDriveCoup_Main.JPG.abad14a8b2cef820236f6a5fc78f85bf.JPG

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Hoe hebt ge die foto's van de configurator gekregen? Screenshots?

Geplaatst:
5 uren geleden, Stancke zei:

Zou wel nog zonder verduisterde ramen durven nemen.

In die spec, duh. Trekt op niks, zo, met zwarte ramen.

Op een shadow line touring of SUV: okay.

Geplaatst:

Hmm, dat is het toch niet, liever full M-Sport dan

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Sowieso.

Wel stom dat dat niet met bovenstaande kleur combineerbaar is, zit echt geen logica in.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
59 minuten geleden, William Blake zei:

Hmm, dat is het toch niet, liever full M-Sport dan

Idd, auto ziet er maar mager uit als je een "stijvolle" 8-reeks wenst te maken.

Geplaatst:

Zo lijkt het nog mee te vallen:

bf1b2bb903f46682fd568df3ac9468ea.jpg&key=b83ed880a2ca75043506814e5fcd864588f5b6e881fea4aad0eee4ef6b052cbd

Tot plots default_sick21.gif

62928de12a6b87357c604a36eecd4604.jpg&key=2521b9b0df28b0d945b1cbcc310411ef994517aee8fd380ac31598ae8e04332b

Die lijnen van de motorkap.. Vooraan ziet het er gelijk aflopend uit, en achteraan (boven de nieren vanuit deze hoek gezien) zit je precies met zo'n geforceerde 'bult'. Een effect dat je bij de F30 ook hebt en ik ook een afknapper vind.

Geplaatst:
8 uren geleden, Stancke zei:

Idd, auto ziet er maar mager uit als je een "stijvolle" 8-reeks wenst te maken.

Agreed, behalve in zwart.

Die velgen doen er ook veel aan. Zo vlak van styling, dat helpt de visuele stance alvast niet te bereiken die zo'n kar eigenlijk nodig heeft.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ook niet mijn droomspec, maar vind het allesbehalve lelijk.

Zo zou ik em doen (met zelfde interieur als hierboven):

1523935365_ScreenShot2018-08-02at01_22_57.thumb.png.d1e47aab84a1815b969587c1015a6a7b.png1015721915_ScreenShot2018-08-02at01_23_31.thumb.png.e332ce5e616c7e9f77ca60c5aaf6e15f.png

Geplaatst:

Mist een deftige spoiler voor de snelle bochten

Geplaatst:
4 uren geleden, Jokke_vlo zei:

En blauwgeverfde remklauwen voor op circuit.

Geplaatst:
1 uur geleden, gTa zei:

En blauwgeverfde remklauwen voor op circuit.

Nee joh, blauw... pfffrrrt. Die van goud zijn voor het circuit.

Geplaatst:
7 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Volgens mijn oom bestaan er geen snelle bochten.

Geplaatst:

Die neus blijft toch serieus wennen :wacko:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als ze zo verder blijven tekenen bij bmw zal hun huidige 3gt binnenkort nog tot de mooiere modellen horen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid