Davidk 338 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 On 10/1/2019 at 12:35 PM, Logic said: Hahaha Ik heb enkel de oopsies gekeken. Zelf 0,01 track ervaring, maar WOLLAH, deze man kan nu toch echt niet aan een stuur draaien? Goed dat zijn Tesla die dag wel overleefd heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 16 hours ago, Tjeu said: En geen sperren, maar afzonderlijke motoren per wiel Dat is de beste oplossing ja. Alleen kost dat nogal wat kluiten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.715 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 Ze hebben nu 3 motoren. Ze moeten dus 1 wiel weglaten en klaar 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 1 hour ago, gewoon ik said: Ze hebben nu 3 motoren. Ze moeten dus 1 wiel weglaten en klaar Reliant Robin? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.032 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 3 uren geleden, Davidk zei: Ik heb enkel de oopsies gekeken. Zelf 0,01 track ervaring, maar WOLLAH, deze man kan nu toch echt niet aan een stuur draaien? Goed dat zijn Tesla die dag wel overleefd heeft. komt dat deels ook niet door de andere krachtoverbrenging? Waar je bij de klassieke motoren een curve van vermogensopbouw hebt, krijg je hier altijd alles op 1 seconde beschikbaar. zou een elektrische wagen daardoor op circuit moeilijker zijn om te controleren als leek? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 23 minutes ago, tuscani said: komt dat deels ook niet door de andere krachtoverbrenging? Waar je bij de klassieke motoren een curve van vermogensopbouw hebt, krijg je hier altijd alles op 1 seconde beschikbaar. zou een elektrische wagen daardoor op circuit moeilijker zijn om te controleren als leek? Net niet, want je hebt de perfecte gasrespons en nul lag. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.636 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 16 minuten geleden, ir_fuel zei: Net niet, want je hebt de perfecte gasrespons en nul lag. Zo onzinnig klonk het ook weer niet. Het koppel is direct immens, dus als je iets minder bedreven bent in het bedienen van een gaspedaal zet je direct de banden serieus aan het werk. In combinatie met zijdelingse krachten en weinig grip wegens nat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 Misschien gedraagt de achterkant zich wel als een locked diff in de regen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.715 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 3 uren geleden, ir_fuel zei: Reliant Robin? Tesla RR Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.804 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 Zo onzinnig klonk het ook weer niet. Het koppel is direct immens, dus als je iets minder bedreven bent in het bedienen van een gaspedaal zet je direct de banden serieus aan het werk. In combinatie met zijdelingse krachten en weinig grip wegens nat... Fuel heeft gelijk, want de gasrespons is direct en perfect te doseren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.168 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 Laat hij zijn gas dan los in het midden van de bochten? Moet je toch al veel moeite voor doen met een "gewone" auto om dat zoveel keer voor te hebben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 Fuel heeft gelijk, want de gasrespons is direct en perfect te doseren. Inderdaad.. in een model s kan je dat perfect dosseren... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.148 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 Op 1/10/2019 om 14:25, ir_fuel zei: Is nu ook niet bepaald de beste piloot die er rondloopt he Lol idd. Kar overstuurt in Pouhon ... niks input van bestuurder om ook nog maar te proberen te counteren. Handen immobiel (krampachtig rond het stuur nijpend). Maar die avond tijdens het nippen van een vegan non-alcoholic designer cocktail aan de toog van Club Red&Blue wel [EddyWally-stemmetje] "Waaauw zeg, ik heb met mijn fantastiesje Tesla model drie perfoormens vandaag wel zeker sneller dan [x] minuten [y] seconden gereden op surkiet Spaa Fankorchampanj!! Geweldig!! Ziehier een 4K videjootje van mijn snelste lap, genomen met mijn iphone Pro met 1 TB opslagruimte!!" 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 On 10/4/2019 at 4:44 PM, msxx said: Zo onzinnig klonk het ook weer niet. Het koppel is direct immens, dus als je iets minder bedreven bent in het bedienen van een gaspedaal zet je direct de banden serieus aan het werk. In combinatie met zijdelingse krachten en weinig grip wegens nat... Nee je hebt een perfecte relatie tussen hoe diep je de pedaal indrukt en hoeveel koppel je op de weg zet. Dat heb je niet bij een verbrandingsmotor want daar hangt dat af van de versnelling en het toerental waar je in zit. edit: en het al dan niet opspoolen van de turbo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 8 oktober 2019 Delen Geplaatst: 8 oktober 2019 Op 6/10/2019 om 15:00, ir_fuel zei: Nee je hebt een perfecte relatie tussen hoe diep je de pedaal indrukt en hoeveel koppel je op de weg zet. Dat heb je niet bij een verbrandingsmotor want daar hangt dat af van de versnelling en het toerental waar je in zit. edit: en het al dan niet opspoolen van de turbo Ik heb zelf met die model3 Performance gereden. Ik vond dat dat wel effe duurde eer je die gasrespons gewend bent. maar goed, dat praat die peet zijn gestuntel niet goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davidk 338 Geplaatst: 11 oktober 2019 Delen Geplaatst: 11 oktober 2019 Die peet heeft wellicht al wel meer voeling gekregen met zijn kar en zou zijn gas toch al perfect moeten kunnen doseren. Maar kheb het dan vooral over die reactiesnelheid.. je ZIET die kar gewoon al in ovestuur gaan en die mens reageert dan 2 seconden later met mss 10 graden tegen te sturen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 11 oktober 2019 Delen Geplaatst: 11 oktober 2019 Op 6/10/2019 om 15:00, ir_fuel zei: Nee je hebt een perfecte relatie tussen hoe diep je de pedaal indrukt en hoeveel koppel je op de weg zet. Dat heb je niet bij een verbrandingsmotor want daar hangt dat af van de versnelling en het toerental waar je in zit. edit: en het al dan niet opspoolen van de turbo Daarom steken ze de directe gasrespons achter een sportknopje in de M-modellen, om de gemiddelde medemens te beschermen tegen zichzelf. Ik kijk al uit naar zijn filmpje op de Nordschleife Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 11 oktober 2019 Delen Geplaatst: 11 oktober 2019 4 minutes ago, Waky said: Daarom steken ze de directe gasrespons achter een sportknopje in de M-modellen, Ja eh, waar dat in de praktijk op neerkomt is dat men van 0-10% gas gewoon weggooit en men direct naar 10% gaat zodra je aan de pedaal komt. "Geen lag!" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 11 oktober 2019 Delen Geplaatst: 11 oktober 2019 Dat denk ik niet eigenlijk. Je moet eens het pedaal een fractie half intrappen, er gaat niets gebeuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.503 Geplaatst: 29 oktober 2019 Delen Geplaatst: 29 oktober 2019 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 29 oktober 2019 Delen Geplaatst: 29 oktober 2019 4 minuten geleden, PJH zei: Interessante video inderdaad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stijn82 116 Geplaatst: 2 november 2019 Delen Geplaatst: 2 november 2019 (aangepast) Ben zelf donderdag een dag op stap geweest met een Model 3 dual motor, en moet zeggen dat de rijervaring werkelijk subliem is. Zo veel koppel/vermogen, perfecte tractie, prima handling... de electronica was even wennen maar toont ook aan dat ook hier tesla ver voorop ligt. Heb voor de rest ook geregeld met een kona gereden de laatste tijd, die bevalt me ook best maar deze model 3 is toch nog van een andere orde, zeker qua rijplezier. The ultimate driving machine. Minpuntje: de range is toch niet zo geweldig. Vertrok met 400 km range zogezegd maar dit ging toch sneller naar beneden dan verwacht met een verbruik van dik 200 wh/km (en dan nog eens de verwarming bij). De kona komt in praktijk verder op een batterijlading. Maar die ondersteunt geen 3 fase laden waardoor het vermogen bij de meeste palen op 3.5 kw blijft steken, wat belachelijk traag gaat. 2 november 2019 aangepast door stijn82 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.853 Geplaatst: 2 november 2019 Delen Geplaatst: 2 november 2019 Klant bij Battmobiel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stijn82 116 Geplaatst: 2 november 2019 Delen Geplaatst: 2 november 2019 33 minutes ago, BWS said: Klant bij Battmobiel? Ja, sinds een maand. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 18 januari 2020 Delen Geplaatst: 18 januari 2020 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.