Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Verschiet ik niet van, je kan geen kilometer rijden zonder 1 tegen te komen. Alleen zouden ze wat meer samengesteld mogen zijn zoals die groene die Lampe net verkocht heeft. Wat een knap hok is dat!

edit: https://lampe-debussere.be/nl/verkocht/wagen/bmw-x5-136135922

EC2AEA8F-8BC3-4307-A52E-B4B75A2F4E0B.jpeg
 

edit 2: kan je dat kleurtje ook op een i4 bestellen?

aangepast door Roger
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/12/2022 om 14:27, Tommie zei:

Je kan zowel op i4 als op X5 Special Request krijgen, dus ja.

Ik heb zelf een X3M Competition In Verder Ermes in stock staan, net verkocht wel.

Wat moet die kleur kosten zo als Special Request?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier zwaar aan het overwegen om een te kopen. Ik heb een offerte gekregen (ik mag onder een D3 contract bestellen via een klant van mij ) dat eigenlijk best te pruimen valt. 

Maar ik twijfel wel omwille van de restwaarde van die dingen later. In se geen issue als je die auto oprijdt gedurende 8-10 jaar, maar ik ben niet direct zo iemand.
En als je er dan terug vanaf moet...  Maar net dat struikelblok ( die 6 cilinder ) maakt het natuurlijk wel een erg tempting iets ... 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Tommie zei:

Renting met max restwaarde. Teruggeven.

Ik kan fout zijn, maar ik heb hier een renting van KBC binnen die uitgaat van een restwaarde van 13K, tov die van BMW 30K. En t grappige is dat ze beide aan dezelfde maandprijs zitten ( bij de bmw zit wel verzekering, maar dat gaat nu de deal niet breaken )

Dan lijkt me zo'n BMW FS toch geen straf goeie deal, als ik hem later nog eens kan/mag overkopen voor 30.000€ met die maximale restwaarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij KBC ook wel altijd de beste deals gekregen. Op de Volvo was dat per maand toch een verschil van 9% vergeleken met het aanbod via Volvo zelf.

edit: bij het aanbod van Volvo zat wel het onderhoud niet bij (ook geen verlengde garantie), dus het was eenvoudig te vergelijken

aangepast door Roger
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik kan fout zijn, maar ik heb hier een renting van KBC binnen die uitgaat van een restwaarde van 13K, tov die van BMW 30K. En t grappige is dat ze beide aan dezelfde maandprijs zitten ( bij de bmw zit wel verzekering, maar dat gaat nu de deal niet breaken )

Dan lijkt me zo'n BMW FS toch geen straf goeie deal, als ik hem later nog eens kan/mag overkopen voor 30.000€ met die maximale restwaarde.

En omgekeerd: als je gaat voor de laagste RW - zijnde 13k+ - denk je toch niet dat je niet MINSTENS dat er nog voor krijgt na 5 jaar? Er is meer dan BE alleen he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlug eentje samengesteld (zonder Exclusive pack, want dan MOET je zwart nemen 🤪), even los in de opties gegaan en 122k.

Dat geeft na 48 maanden een restwaarde van 22k (31%, excl. BTW). Lijkt me dat je dat er zeker nog van krijgt als je die zelf van de hand wil doen. Alleen is de maandelijkse renting wel 1.6k per maand (excl. BTW), ik weet niet of ik dat er zou willen aan geven.

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Roger zei:

Vlug eentje samengesteld (zonder Exclusive pack, want dan MOET je zwart nemen 🤪), even los in de opties gegaan en 122k.

Dat geeft na 48 maanden een restwaarde van 22k (31%, excl. BTW). Lijkt me dat je dat er zeker nog van krijgt als je die zelf van de hand wil doen. Alleen is de maandelijkse renting wel 1.6k per maand (excl. BTW), ik weet niet of ik dat er zou willen aan geven.

Je kan 'em nergens configureren, behalve bij de dealer. Dus waar gedaan?

Exclusive Pack kan je perfect in eender welke kleur krijgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Tommie zei:

Je kan 'em nergens configureren, behalve bij de dealer. Dus waar gedaan?

Exclusive Pack kan je perfect in eender welke kleur krijgen.

 

Ik heb gewoon de 45e samengesteld om een snel beeld te hebben. Als ik daar Exclusive pack kies dan moet ik zwart kiezen.

edit: in de bmw.be configurator voor alle duidelijkheid

Screenshot 2023-01-02 at 11.56.28.png

aangepast door Roger
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar die packs op de 45e zijn best wel verwarrend, en zijn screenshot maakt dat goed duidelijk.

Door Exclusive Pack aan te vinken wordt Manhattan verwijderd, waardoor je de indruk krijgt dat Saphirschwarz verplicht is. Maar de configurator laat dan wel toe om terug Manhattan aan te vinken zonder het Exclusive Pack te verliezen. Hetzelfde met de bekleding.

Dat werd vroeger toch anders en beter aangepakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Roger zei:

Vlug eentje samengesteld (zonder Exclusive pack, want dan MOET je zwart nemen 🤪), even los in de opties gegaan en 122k.

Dat geeft na 48 maanden een restwaarde van 22k (31%, excl. BTW). Lijkt me dat je dat er zeker nog van krijgt als je die zelf van de hand wil doen. Alleen is de maandelijkse renting wel 1.6k per maand (excl. BTW), ik weet niet of ik dat er zou willen aan geven.

Maandelijks 1600+BTW? Goed zot als je dat doet voor een wagen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, tuscani zei:

Maandelijks 1600+BTW? Goed zot als je dat doet voor een wagen.

Tering naar de nering zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid