Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, Goesting zei:

Iconic Glow nieren zijn optioneel hoor. Gelukkig maar.

Ja en nee. Als je zwarte sierroosters wilt, ben je verplicht Iconic Glow te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tommie zei:

Ja en nee. Als je zwarte sierroosters wilt, ben je verplicht Iconic Glow te nemen.

Ah de logica, you gotta love it :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Roger zei:

Ah de logica, you gotta love it :D 

De logica is simpel: we maken maar 1 soort zwarte sierroosters meer, die met Iconic Glow.

Wat zou daar niet logisch aan zijn, los van smaak en voorkeur?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Tommie zei:

De logica is simpel: we maken maar 1 soort zwarte sierroosters meer, die met Iconic Glow.

Wat zou daar niet logisch aan zijn, los van smaak en voorkeur?

Wat is er wel logisch aan? Ah, goedkoper. Ja. Dat is een dooddoener voor alles natuurlijk.

edit: en dit is echt niet specifiek naar BMW toe, ik erger mij er bij vele merken wel aan. Ze verwachten dat wij een hele grote zak geld bij hen achterlaten, maar een mens kan nog amper een wagen echt naar zijn zin samenstellen.

Ofwel de meest vreemde combinaties in packs. Ofwel packs die 7 opties willen waarvan je er 1 niet wil, maar de 6 andere kan je niet afzonderlijk nemen. Ofwel optie x die enkel kan met y, maar y is iets dat je echt niet wil. Horendol word ik er van.

Ik moet het nog gaan geloven dat ik echt een boomer ben, want vroeger was alles beter 🙂

En nu ga ik er over ophouden 😉 

aangepast door Roger
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je een occasie 45e op dit moment nog aan een aanvaardbare prijs kan kwijtgeraken, wat in de toekomst waarschijnlijk minder evident zal zijn van zodra de 50e's ook in de vijver zitten én de fiscale deadline gepasseerd is volgende zomer. Als ik een blik werp op Premium Selection, staan er nu reeds 250 te koop in BE.

Anderzijds bestelt iemand die dringend een kist nodig heeft nog snel een 45e vanwege de snelle levertijden. Maar daarvan moeten ze op de hoogte zijn natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, ir_fuel zei:

En waarom juist?

+100pk, sneller laden, grotere batterij en iDrive 8.

De vraagprijs voor 2de hands 45e is van de pot gerukt dus misschien hopen ze om nu nog weinig verlies te doen 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Dat is wel manmaths van de bovenste plank :lolz:

Een laadt zijn x5 altijd op aan de openbare laadpaal zonder dat ie ooit ev rijdt. Why

1) omdat die comfort functies zoals voorverwarming op elektriek werken

2) omdat ie geen laadpaal thuis moet installeren dan

Dusja je stelling klopt wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tommie zei:

Ja en nee. Als je zwarte sierroosters wilt, ben je verplicht Iconic Glow te nemen.

Ze kunnen 'zwarte sierroosters' inderdaad niet hard genoeg afstraffen. 😁

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, zeramed zei:

Laat de prijs voor tweedehands maar zakken tegen volgende zomer, ideaal om dan een jonge 45e aan te schaffen...

Dat moet toch bijna een evidentie zijn dat die dingen massa gaan zakken.

Anderijds denk ik dat de restwaarde quasi nihil gaat zijn, als je die ooit nog kwijt moet geraken... Wie gaat dat na 4 jaar ( dus 2026 ) nog willen, zo'n zware motor en een shitload aan batterijen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Timo zei:

Misschien wat off-topic maar vlieg jij nu nog of?

Yep, ik vlieg zelf.

Heb het dan over mijn vrouw haar bedrijf. Auto’s zijn voor ons, schoonbroer en schoonpa.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid