Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Op 14/12/2021 om 12:29, vince522 zei:

Jammer, mijn schoonvader is op zoek naar een vervanger van zijn M50d, maar ziet het nut niet om voor een 45e te gaan van dezelfde generatie. Een LCI en overtreffende trap zou wel aanspreken denk ik.

Kogel is door de kerk, bestelling geplaatst voor een 45e, alleen is nu de vraag of het een LCI zal zijn of niet. Hoe zit dat precies @Tommie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/8/2021 om 18:07, D Squaloid zei:

De oxford al zien passeren maar vond het toen drie keer niks door de zwarte velgen.

Oxfordgrün zoals op de E39?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel jammer van de donkere velgen en de verdonkerde ramen, verpest het wel voor mij. Zou die wel eens willen zien met alu raamomlijsting en donkerbruin interieur.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/6/2022 om 07:50, vince522 zei:

Kogel is door de kerk, bestelling geplaatst voor een 45e, alleen is nu de vraag of het een LCI zal zijn of niet. Hoe zit dat precies @Tommie?

LCI is pas productie 03/23, daar zitten we nog lang niet.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tommie zei:

LCI is pas productie 03/23, daar zitten we nog lang niet.

En vanaf wanneer kan je bestellen, of valt dat samen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Iemand een idee hoe het toevallig zit met de update van apple carplay? Ik ben de gps van de auto zelf een beetje beu 😬.

Bij het afleveren van de auto was midden a einde juni voorzien;
Volgens een FB groep voor X5'en, moeten de auto's gebouwd tussen jan '22 en april '22 de update laten doen via de dealer zelf;
Volgens een van de medewerkers van de garage is bovenstaande zever en is het nu wachten tot einde juli..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, kefkie zei:

Iemand een idee hoe het toevallig zit met de update van apple carplay? Ik ben de gps van de auto zelf een beetje beu 😬.

Bij het afleveren van de auto was midden a einde juni voorzien;
Volgens een FB groep voor X5'en, moeten de auto's gebouwd tussen jan '22 en april '22 de update laten doen via de dealer zelf;
Volgens een van de medewerkers van de garage is bovenstaande zever en is het nu wachten tot einde juli..

 

 

Nee, update is al lang beschikbaar. Gewoon remote software update doen. Als 't niet zou lukken, ff langs de dealer gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Tommie zei:

Nee, update is al lang beschikbaar. Gewoon remote software update doen. Als 't niet zou lukken, ff langs de dealer gaan. 

remote update gaat idd niet, auto geeft de melding dat er geen updates beschikbaar zijn.

Bij de dealer waar ik de mijne gekocht heb, zeggen ze dat dit niet kan om langs te komen. En afgelopen week zat ik toevallig bij de Jorssen in Merksem voor de auto van een collega en daar was het wachten tot einde juli maar is dat remote te doen zonder tussenkomst van de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Op 7/6/2022 om 10:58, Tommie zei:

Dat zal pas ergens Q3/Q4 zijn.

Misschien n achterlijke vraag maar here goes: bedoel jij dan q3/q4 2022 ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
17 uren geleden, Tommie zei:

Correctie, 03/2023. Alle info vanaf 8/2/23. 

Pas 1 maand voor productie bestellingen toelaten is toch een krappe timing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, dragonfly zei:

Pas 1 maand voor productie bestellingen toelaten is toch een krappe timing?

Er is nog zoveel productie 45e over, dat we quasi tot dan nog gaan kunnen verkopen. Als je vandaag een X5 45e koopt, heb je die in februari. 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid