ir_fuel 58.279 Geplaatst: 11 december 2018 Geplaatst: 11 december 2018 1 hour ago, wooter said: Tot voor enkele maanden had je gelijk; toen zat er nog Garmin die de navigatie voorzag. Dat systeem leed dan ook aan dezelfde problemen als andere systemen: oude navigatiedata, traag, onhandig en onoverzichtelijk. Sinds enkele maanden geleden heeft Tesla dan een nieuw, zelf ontworpen navigatiesysteem uitgerold naar de vloot en zoals ik en BMWMB zeggen evenaart dat ding Waze omdat het gebruik maakt van de verkeersinformatie van Google. Zie je het al gebeuren dat BMW hun navigatiesoftware herschrijven en OTA de iDrive met nieuwe navi uitrusten? Geeft dat ding flitspalen aan? Kan je incidenten melden? Indien het antwoord "nee" is kan je niet zeggen dat dat ding Waze evenaart. Quote
Gast wooter Geplaatst: 11 december 2018 Geplaatst: 11 december 2018 Qua route berekening en anticiperen bij verkeersdrukte.... Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 11 december 2018 Geplaatst: 11 december 2018 30 minuten geleden, wooter zei: Mij lijkt me dat lelijke van de Model X toch stevig overdreven. Hetzelfde dashboard, knappere zetels, vergelijkbare neus. Enkel hoger. Voor mij een wereld van verschil. Snorry Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 11 december 2018 Geplaatst: 11 december 2018 Kunnen we het dan nu terug over de Audi e-tron hebben aub? 1 1 Quote
Titleist 230 Geplaatst: 11 december 2018 Geplaatst: 11 december 2018 Ik zou elektrominded al registreren voor zo'n lunatic er mee weg is. 4 Quote
binnenmuisarchitekt 13.813 Geplaatst: 11 december 2018 Geplaatst: 11 december 2018 stel je dat voor zeg! Quote
Germinal 464 Geplaatst: 11 december 2018 Geplaatst: 11 december 2018 Of ze dat zelf doen, of laten doen, boeit mij niks. Het moet gewoon goed werken... Het is nu ook niet dat Tesla perfect is. Voice Control werkt van geen kl*ten, en net daarom vind ik het daarbij des te storender dat je zo moeilijk een contactpersoon kan zoeken in je contactenlijst van je iPhone. Ik snap niet dat in deze menu het toetsenbord niet werkt. Ook kan je geen alternatieve route kiezen in Nav, of doe ik daar iets verkeerd? En te dikwijls naar mijn goesting is er te weinig ontvangst, waardoor je ofwel je navigatie niet kan instellen, en je geen gebruik kan maken van je Spotify. Ook had ik graag Carplay gezien van Apple, en dat hebben ze ook niet. Voila.. wat je opsomt zijn ook een aantal ergernissen van mij... bovendien krijg ik ook geen TC door.. over die vloermatten is ook niet over nagedacht. Moet ik met een hamer op mijn claxon slagen alvorens dat er geluid uitkomt. CarPlay gaan ze nooit doen.. enige wat leuk zou zijn is als je third party apps zou kunnen draaien buiten spotify en tunein.. bv Waze , coyote Quote
binnenmuisarchitekt 13.813 Geplaatst: 12 december 2018 Geplaatst: 12 december 2018 gelieve u naar het tesla topic te begeven daarvoor, dank 2 Quote
Gast wooter Geplaatst: 18 december 2018 Geplaatst: 18 december 2018 https://www.electrive.com/2018/12/17/audi-confirms-e-tron-electric-car-delayed-until-2019/ Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 18 december 2018 Geplaatst: 18 december 2018 20 minuten geleden, wooter zei: https://www.electrive.com/2018/12/17/audi-confirms-e-tron-electric-car-delayed-until-2019/ Was al even geweten, heb het hier paar pagina's geleden nog gepost maar toen begon de Tesla zever weer. Kennis van me heeft een voorafbetaling gedaan. Quote
binnenmuisarchitekt 13.813 Geplaatst: 18 december 2018 Geplaatst: 18 december 2018 komt wel goed Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 20 december 2018 Geplaatst: 20 december 2018 Niet verkeerd zo'n E-tron. 4 Quote
Framfy 559 Geplaatst: 20 december 2018 Geplaatst: 20 december 2018 40 minuten geleden, kefkie zei: Niet verkeerd zo'n E-tron. En wat een rijen mensen staat aan te schuiven om er een glimp van op te vagen! 1 3 Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 20 december 2018 Geplaatst: 20 december 2018 3 minuten geleden, Framfy zei: En wat een rijen mensen staat aan te schuiven om er een glimp van op te vagen! Photoshop uiteraard Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 20 december 2018 Geplaatst: 20 december 2018 Oei, die uitvoering is allerminst m'n smaak. Glanzende duotone (dan liever gewoon matte kunststof in plaats van glanzend antraciet), alu opzetstukken op de bumper, vreselijk velgendesign (precies alsof Audi nu continu van die dingen maakt), ruimte voor een lading bootvluchtelingen in de wielkassen, ... Hopelijk komen er nog mooie versies ipv dit. Basic lijn ziet er wel ok uit, nochtans. Quote
Titleist 230 Geplaatst: 20 december 2018 Geplaatst: 20 december 2018 1 uur terug, gTa zei: Oei, die uitvoering is allerminst m'n smaak. Glanzende duotone (dan liever gewoon matte kunststof in plaats van glanzend antraciet), alu opzetstukken op de bumper, vreselijk velgendesign (precies alsof Audi nu continu van die dingen maakt), ruimte voor een lading bootvluchtelingen in de wielkassen, ... Hopelijk komen er nog mooie versies ipv dit. Basic lijn ziet er wel ok uit, nochtans. Dat valt nog wel wat op te smukken zeker? De contouren zitten vrij goed, zet er dan maar een tesla x naast. Ik moet niet met een batterij rijden als motor voorlopig maar het oog wil toch ook wat. Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 28 december 2018 Geplaatst: 28 december 2018 On 12/20/2018 at 8:09 PM, Titleist said: Dat valt nog wel wat op te smukken zeker? Ze hebben een redelijke Tesla filosofie qua opties. Vrij beperkt qua opsmuk voorlopig. Ten andere, klagen over hoog op zijn poten staan bij een SUV ... hallo Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 28 december 2018 Geplaatst: 28 december 2018 Iemand die ik ken heeft eentje besteld, en die vertelde me dat hij recht heeft op 1 maand per jaar Q7 rijden? En dat er een of andere deal is voor goedkoop laden met Engie? 1 Quote
Titleist 230 Geplaatst: 28 december 2018 Geplaatst: 28 december 2018 9 uren geleden, ir_fuel zei: Ze hebben een redelijke Tesla filosofie qua opties. Vrij beperkt qua opsmuk voorlopig. Ten andere, klagen over hoog op zijn poten staan bij een SUV ... hallo Die velg is perfect qua grootte en bijgevolg comfort maar het lijkt wel alsof er een tesla gek met een voorhamer op heeft liggen beuken. Quote
Bobby II 16 Geplaatst: 29 december 2018 Geplaatst: 29 december 2018 Audi's velgendesign is idd niet meer wat het geweest is. Quote
Jenkins 2.089 Geplaatst: 29 december 2018 Geplaatst: 29 december 2018 Ik vind in het algemeen dat de velgendesigns er op achteruitgaan. Jammer, want finaal maakt of kraakt dat vaak de look van de hele auto. Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 29 december 2018 Geplaatst: 29 december 2018 Op 28/12/2018 om 11:10, ir_fuel zei: Iemand die ik ken heeft eentje besteld, en die vertelde me dat hij recht heeft op 1 maand per jaar Q7 rijden? En dat er een of andere deal is voor goedkoop laden met Engie? Klopt en klopt. Al zal dat gratis Q7 rijden in de toekomst waarschijnlijk wel betalen worden.. 1 Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 29 december 2018 Geplaatst: 29 december 2018 1 hour ago, kefkie said: Klopt en klopt. Raar dat er hier dan niks over staat? Lijkt me toch redelijk belangrijke info. Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 29 december 2018 Geplaatst: 29 december 2018 3 minuten geleden, ir_fuel zei: Raar dat er hier dan niks over staat? Lijkt me toch redelijk belangrijke info. Ik vind het ook nergens online terug, ook niet op de e-tron website. Ik wist het ook enkel maar omdat iemand die bij audi werkt en overlaatst op e-tron cursus is gegaan mij dat bevestigde. Nu het is wel handig dat ze zoiets aanbieden om bv op vakantie te gaan. Zelfs een A4 avant zou al handig zijn. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.