Ga naar inhoud

2019 Audi e-Tron


Audi S8

Aanbevolen berichten

De actieradius van deze Audi zal 250km zijn in de winter, en 350km in de zomer.
Op zich is dat best wel ok, maar op hoeveel plaatsen in de Benelux kan je ondertussen snelladen?
 

Ik zou er niet op vakantie willen mee gaan, laat staan business trips doen. Wat me er weer toe brengt dat dat echt een luxe segment is als “aanvulling” in een wagenpark.

Tesla S lijkt voorlopig de meest “praktische” ev . Deze E tron is wel een pak knapper dan een model X
@tomt te vroeg om een profiel van de kopers op te maken?
- zien die mensen dat als een all in one of hebben ze een “back up” wagen?
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BMWMB zei:

De actieradius van deze Audi zal 250km zijn in de winter, en 350km in de zomer.

Op zich is dat best wel ok, maar op hoeveel plaatsen in de Benelux kan je ondertussen snelladen?

Mijn kennis koopt die als 2de wagen want doet per dag maar 60km. Voor lange trips hebben ze nog een diesel staan 😄 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Jokke_vlo zei:


Ik zou er niet op vakantie willen mee gaan, laat staan business trips doen. Wat me er weer toe brengt dat dat echt een luxe segment is als “aanvulling” in een wagenpark.

Tesla S lijkt voorlopig de meest “praktische” ev . Deze E tron is wel een pak knapper dan een model X
@tomt te vroeg om een profiel van de kopers op te maken?
- zien die mensen dat als een all in one of hebben ze een “back up” wagen?

Ikzelf verkoop ze niet, ik zal het eens navragen aan mijn collega.

 

Verrassend genoeg ook al een paar particulieren, ik had gedacht dat 99% vennootschappen gingen zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Jokke_vlo said:

Fuck man. Die rijden nooit lange afstanden of hebben gigantisch tijd te veel?
 

Je moet toch eten en pissen?

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet toch eten en pissen?

Om met het gezin op vakantie te gaan kan je dat zeker combineren, superchargen en pauzeren om te eten/pissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn schoonvader twijfelt ook tussen deze of de EQC. Als zijn enige auto.
Algemeen gezien, heeft hij wel het perfecte profiel imho, quasi enkel korte afstanden. Veel tijd om te laden..

Anderzijds, een simpele heen-en terug rit van thuis naar Zaventem komt al aan 230km. Dan mag er feitelijk al niet veel meer mislopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden mensen met zo'n budget niet sneller een vliegtuig nemen om op reis te gaan?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

afstanden van 250 km of meer op één dag, op een jaar tijd, dat kan ik toch op 1 hand tellen

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, binnenmuisarchitekt said:

Zouden mensen met zo'n budget niet sneller een vliegtuig nemen om op reis te gaan?

Ah en ze compenseren hun uitstoot dan met een EV? :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede vriend van mijn vader heeft de zijne gisteren besteld, vervangt zijn C hybride waar hij totaal niet content van is.

Zal ook zijn enige auto zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

afstanden van 250 km of meer op één dag, op een jaar tijd, dat kan ik toch op 1 hand tellen

Ja dat is ieder in zijn leven he. Alleen al voor de hobby: alle races niet in Zolder worden problematisch. Alle trainingen in Spa ook al.

We zwijgen dan nog over Job en vakantie. Ik kom met twee handen niet toe

Dat zijn toch een hoop beperkingen.
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Jokke_vlo zei:


Ja dat is ieder in zijn leven he. Alleen al voor de hobby: alle races niet in Zolder worden problematisch. Alle trainingen in Spa ook al.

We zwijgen dan nog over Job en vakantie. Ik kom met twee handen niet toe

Dat zijn toch een hoop beperkingen.

Toch niets waar jij je druk moet over maken 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, binnenmuisarchitekt said:

afstanden van 250 km of meer op één dag, op een jaar tijd, dat kan ik toch op 1 hand tellen

Ik doe dat toch regelmatig.

Ik werk van thuis uit en zit aan 30.000 km / jaar op mijn auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, dragonfly zei:

Toch niets waar jij je druk moet over maken 🙂

Zolang nen hoop debielen in Brussel me daar niet toe willen verplichten of me compleet zot aan taksen laten betalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, ir_fuel said:

Ik doe dat toch regelmatig.

Ik werk van thuis uit en zit aan 30.000 km / jaar op mijn auto.

ik zit aan 50-55.000 km/jaar

130-150 km per dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Jokke_vlo zei:


Ja dat is ieder in zijn leven he. Alleen al voor de hobby: alle races niet in Zolder worden problematisch. Alle trainingen in Spa ook al.

We zwijgen dan nog over Job en vakantie. Ik kom met twee handen niet toe

Dat zijn toch een hoop beperkingen.

Voor jou misschien wel...

Maar buiten het jaarlijks verlof doe ik dagelijks zo goed als nooit meer dan 250km... En ik zit ook een 40.000km per jaar

250km actieradius vind ik wel best laag voor die prijs. Vroegere creatief directeur waar ik mee samenwerkte kon met z'n Tesla model S perfect vanuit Gent naar Chaudfontaine rijden, terug naar bureau in Brussel en dan terug naar huis zonder bij te laden ter plekke. Denk dat hij op het einde van de dag nog 20% overhad ofzo.

En dat was niet tegen 90.. Wel 127 op autopilot :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

ik zit aan 50-55.000 km/jaar

130-150 km per dag

Tijd om wat dichter bij huis te gaan werken. Je maakt de planeet kapot!

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Parsifal zei:

Voor jou misschien wel...

Maar buiten het jaarlijks verlof doe ik dagelijks zo goed als nooit meer dan 250km... En ik zit ook een 40.000km per jaar

250km actieradius vind ik wel best laag voor die prijs. Vroegere creatief directeur waar ik mee samenwerkte kon met z'n Tesla model S perfect vanuit Gent naar Chaudfontaine rijden, terug naar bureau in Brussel en dan terug naar huis zonder bij te laden ter plekke. Denk dat hij op het einde van de dag nog 20% overhad ofzo.

En dat was niet tegen 90.. Wel 127 op autopilot :lolz: 

idd, hier hetzelfde, maar toch zou dat voor mij nog steeds een dooddoener zijn (die 1maal op verlof gaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid