ir_fuel 51.858 Geplaatst: 12 maart 2019 Delen Geplaatst: 12 maart 2019 Geven ze trouwens allemaal hetzelfde verbruik op? @Germinal zei toch dat Tesla het verbruik van alle randapparatuur niet meepakt in het opgegeven verbruik? Enkel de motor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.661 Geplaatst: 12 maart 2019 Delen Geplaatst: 12 maart 2019 Dat is inderdaad een terechte opmerking. In het begin is me dat ook niet opgevallen, maar @Germinal heeft dat goed gezien, want nu bij dit koudere weer is dit 10% bovenop het verbruik dat de boordcomputer opgeeft voor de motor. Als de boordcomputer van de Audi wel rekening houdt met het verbruik van alle randapparatuur, dan verbruikt 'm hetzelfde als de X. Als dat niet het geval is, dan is de e-tron een grote slokop, en zeker tov mijn Model S die snel 10% minder verbruikt dan de X. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.858 Geplaatst: 13 maart 2019 Delen Geplaatst: 13 maart 2019 De enige correcte manier is rijden en dan "tanken" en zien hoeveel erin gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 13 maart 2019 Delen Geplaatst: 13 maart 2019 Geven ze trouwens allemaal hetzelfde verbruik op? [mention=3957]Germinal[/mention] zei toch dat Tesla het verbruik van alle randapparatuur niet meepakt in het opgegeven verbruik? Enkel de motor.Inderdaad.. ik weet niet wat de andere merken doen ? Ik vermoed dat zij dit wel meetellen.. zou eens aan Björn moeten vragen.Dan komt tesla er als slechtste uit [emoji23] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.043 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 Ik zit en loop er nu elke dag tussen. En hoe langer hoe meer, ben ik verslingerd aan deze auto. De kwaliteit is echt wel ferm. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 9.994 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 Gewoon Audi kwaliteit. Na de allroad wou Sally ook niet echt een ander merk. Geen kraakjes of rammels, alles degelijk in elkaar. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyrano.ak 2.211 Geplaatst: 8 april 2019 Delen Geplaatst: 8 april 2019 Issues met leveringen batterijen en levertermijnen tot december voor nieuwe e-trons? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.043 Geplaatst: 17 april 2019 Delen Geplaatst: 17 april 2019 komt goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.236 Geplaatst: 18 april 2019 Delen Geplaatst: 18 april 2019 Gisteren voor het eerst IRL gezien, heel knappe kist. Wat is de praktische range van dit ding? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.912 Geplaatst: 18 april 2019 Delen Geplaatst: 18 april 2019 Op 8/4/2019 om 09:07, Cyrano.ak zei: Issues met leveringen batterijen en levertermijnen tot december voor nieuwe e-trons? Mijn collega moet hem eind deze maand ontvangen. Maar heeft wat problemen met z'n nieuwe laadpaal . Staat los van Audi, Tesla werkt werkt ook niet op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyrano.ak 2.211 Geplaatst: 23 april 2019 Delen Geplaatst: 23 april 2019 Afgelopen vrijdag met een E-Tron kunnen rijden. Qua looks, zowel binnen als buiten, echt knap. Dat is uiteraard smaak Hij is door zijn gewicht minder vinnig dan de Model 3 waarmee ik heb gereden, maar komt wel nog altijd zeer fijn uit de startblokken. Verbruik is moeilijk te beoordelen tijdens zo'n testrit. De 100 gereden kilometers klopten met het verbruik op de BC. De spiegelcamera's zijn even wennen (zeker die aan de bestuurder, want je moet echt naar beneden kijken), maar de schermen zijn wel topkwaliteit. Echt veel scherper en helderderederder dan ik had verwacht. De frunk zat bomvol kabels dus niet echt bruikbaar voor iets anders. Geen idee wat ik nog moet schrijven. Ik zou er wel eentje willen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.043 Geplaatst: 25 april 2019 Delen Geplaatst: 25 april 2019 Ge zijt niet alleen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.236 Geplaatst: 26 april 2019 Delen Geplaatst: 26 april 2019 @Rabbit al test gereden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.710 Geplaatst: 26 april 2019 Delen Geplaatst: 26 april 2019 1 uur geleden, vince522 zei: @Rabbit al test gereden? Nein, not yet. Auto's liggen wat stil lately Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.661 Geplaatst: 29 april 2019 Delen Geplaatst: 29 april 2019 Ik heb ermee gereden, en vind het best wel een mooie auto, maar qua rijplezier komt ‘m nog niet tot aan de enkels van mijn Tesla. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Logic 431 Geplaatst: 29 april 2019 Delen Geplaatst: 29 april 2019 1 uur terug, BMWMB zei: Ik heb ermee gereden, en vind het best wel een mooie auto, maar qua rijplezier komt ‘m nog niet tot aan de enkels van mijn Tesla. Dat zal wel zijn, denk niet dat Audi rijplezier voor ogen had bij de ontwikkeling van deze zware SUV. Hoe zit dat met het comfort, bouwkwaliteit, ... ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.661 Geplaatst: 29 april 2019 Delen Geplaatst: 29 april 2019 Qua ophanging is de Audi zwaar ondermaats, want de demping kan het gewicht niet aan. de auto stuitert over slechte wegen dat het een lieve lust is. De luchtvering van mijn Tesla is veel beter, en daardoor zelfs comfortabeler. De bouwkwaliteit binnen is van een zeer hoog niveau, want je hoort werkelijk niks piepen of kraken, en zo zijn we het ook gewoon van Audi. Over de materiaalkeuzes heb ik wel mijn bedenkingen. Stoelen en bovenkant dashboard zijn van glad nappaleder. De handgrepen zijn leder of nepleder, maar alleszins niet het mooie gladde nappaleder, maar met een ruwere textuur. Voorkant van het dashboard is een gladde kunststof, en bovenkant van de deuren, en ook deel van het dashboard bovenaan is dan weer een zeer ruwe kunststof. Daar dan nog wat alcantara bij. Neen, voor mij een kakofonie aan verschillende materialen, en allemaal met een andere textuur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Logic 431 Geplaatst: 29 april 2019 Delen Geplaatst: 29 april 2019 45 minuten geleden, BMWMB zei: Qua ophanging is de Audi zwaar ondermaats, want de demping kan het gewicht niet aan. de auto stuitert over slechte wegen dat het een lieve lust is. De luchtvering van mijn Tesla is veel beter, en daardoor zelfs comfortabeler. De bouwkwaliteit binnen is van een zeer hoog niveau, want je hoort werkelijk niks piepen of kraken, en zo zijn we het ook gewoon van Audi. Over de materiaalkeuzes heb ik wel mijn bedenkingen. Stoelen en bovenkant dashboard zijn van glad nappaleder. De handgrepen zijn leder of nepleder, maar alleszins niet het mooie gladde nappaleder, maar met een ruwere textuur. Voorkant van het dashboard is een gladde kunststof, en bovenkant van de deuren, en ook deel van het dashboard bovenaan is dan weer een zeer ruwe kunststof. Daar dan nog wat alcantara bij. Neen, voor mij een kakofonie aan verschillende materialen, en allemaal met een andere textuur. Verschiet dan wel van de ophanging, hebben ze toch genoeg ervaring mee zou ik denken. Komende van een A6 met luchtophanging, vond ik de Model S net stoterig (op dwarsrichels bijvoorbeeld). Sportiever, minder boot-gevoel dan de A6. Materiaalkeuzes kan ik beamen, dat vond ik bij mijn collega z'n Q7 ook. Leek mij deels te komen door de lange optielijst, een met leder overtrokken dashboard was een optie van 10k en had 'ie dan maar niet genomen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dane 1.805 Geplaatst: 30 april 2019 Delen Geplaatst: 30 april 2019 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.043 Geplaatst: 2 mei 2019 Delen Geplaatst: 2 mei 2019 On 4/29/2019 at 3:10 PM, BMWMB said: Qua ophanging is de Audi zwaar ondermaats, want de demping kan het gewicht niet aan. de auto stuitert over slechte wegen dat het een lieve lust is. De luchtvering van mijn Tesla is veel beter, en daardoor zelfs comfortabeler. De bouwkwaliteit binnen is van een zeer hoog niveau, want je hoort werkelijk niks piepen of kraken, en zo zijn we het ook gewoon van Audi. Over de materiaalkeuzes heb ik wel mijn bedenkingen. Stoelen en bovenkant dashboard zijn van glad nappaleder. De handgrepen zijn leder of nepleder, maar alleszins niet het mooie gladde nappaleder, maar met een ruwere textuur. Voorkant van het dashboard is een gladde kunststof, en bovenkant van de deuren, en ook deel van het dashboard bovenaan is dan weer een zeer ruwe kunststof. Daar dan nog wat alcantara bij. Neen, voor mij een kakofonie aan verschillende materialen, en allemaal met een andere textuur. Vind ik juist niet. Die kakofonie. Allemaal heel mooie materialen. Maar dat zijn dus smaken. Er is helemaal geen vergelijking nodig met een S model van Tesla. Is Audi ook hun bedoeling niet. Het is een SUV. Geen limousine. De E-tron sportback komt eraan. En op termijn de GT. Die laatste zal veel meer een concurrent zijn van een S-model. En ook 100 keer mooier. De bouwkwaliteit van een Tesla is echt beschamend ten opzichte van een E-tron. Beetje bizarre opmerking over die ophanging, want de etron heeft een luchtvering met elektronisch geregelde demping. Vorige week eens mogen meerijden met een E-tron, binnenkort hopelijk zelf eens rijden. 3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Logic 431 Geplaatst: 3 mei 2019 Delen Geplaatst: 3 mei 2019 Ander perspectief, onderhuids, dit is wat een Tesla certified carrossier erover Tesla's te zeggen heeft ... (en over Audi). Dus, video over een onnozel accidentje met de auto, gaat ermee naar bodyshop en dit wordt er oa gezegd: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.043 Geplaatst: 10 mei 2019 Delen Geplaatst: 10 mei 2019 Dat ze dit onveranderd op de markt mogen brengen zeg ik! 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
abtler 3.801 Geplaatst: 27 mei 2019 Delen Geplaatst: 27 mei 2019 Ook een (oranje Gallardo, matzwarte GT-R, RS6 etc.) bekende oud-forummer is overgestapt (of heeft hem ernaast gezet) https://ev-01.com/2019/05/27/the-road-to-ev-01/ 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.858 Geplaatst: 27 mei 2019 Delen Geplaatst: 27 mei 2019 Naar Rotterdam achter XPEL? Dat kan ook wel wat dichter bij huis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 9.994 Geplaatst: 27 mei 2019 Delen Geplaatst: 27 mei 2019 't zal goedkoper geweest zijn. want zijn aftermarket velgen. zijn er ook van 2500€ tegenover 4500€ voor de originele. geeft me wel direct een reden om ze eventueel ook te nemen. (twijfelde nog voor de kwaliteit) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.