Ga naar inhoud

2019 Audi e-Tron


Audi S8

Aanbevolen berichten

In zo een aangepast zitje hebben die geen last en een geluk voor mij dat mijn dochter niks deed als ze sliep. Dus de hele nacht non stop zonder naar iets te moeten kijken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, msxx said:

Rugpijn? Heb jij dat zelf als kind ooit gehad? Lijkt mij eerder uitzonderlijk.

Kakpampers ververs je hopelijk zsm ja, lijkt ook evident :D 

De vrouw vanachter zetten en de kleine verversen al rijdend.

Wel de ramen open zetten op dat moment :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ICM zei:

Ik heb het al eerder geschreven, maar de meeste leasingmaatschappijen zijn bezig met produkten voor elektrische wagens die toelaten een aantal keer per jaar te wisselen naar een ICE wagen om op reis te gaan, zomer/ski.

Wordt op termijn nog een serieuze puzzel als het aantal EV's serieus toeneemt? Als iedereen in juli/augustus plots voor 2 weken een andere auto wil huren. En liefst een break oid die toch enig comfort biedt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, ir_fuel zei:

De vrouw vanachter zetten en de kleine verversen al rijdend.

Wel de ramen open zetten op dat moment :D 

nog gedaan toen er nog maar 1 kind was. Sally over de zetel naar achter kruipen, verversen en weer naar voor. (of als de tut of speelgoed gevallen was)

ondertussen eens goed op haar gat kletsen, was geen goed idee.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Quill said:

Wordt op termijn nog een serieuze puzzel als het aantal EV's serieus toeneemt? Als iedereen in juli/augustus plots voor 2 weken een andere auto wil huren. En liefst een break oid die toch enig comfort biedt. 

 

Ik ga er van uit dat tegen dan het makkelijker wordt naar het Zuiden te rijden met een EV. Sneller laden, meer laadpunten, batterij wisselen, auto wisselen, wat dan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk/wellicht. Blijft moeilijk te voorspellen, al zeker wat hiervoor realistische termijnen zijn.
Op 'zwarte zaterdagen' is het nu soms al geen evidentie om parking te vinden langs de Franse aires.
Als pakweg 100 auto's dan 'even' willen bijladen. Wordt boeiend.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht het net te zeggen, we zijn nu al overal trager dan vroeger door de files. 

Nu dit er nog bij.

"vooruitgang".

 

Ok dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ik dacht het net te zeggen, we zijn nu al overal trager dan vroeger door de files. 

Nu dit er nog bij.

"vooruitgang".

 

Ok dan. 

jij gaat daar geen last van hebben. iedereen gaat aan de kant staan laden, dus knal jij met je verbrandingsmotor overal zonder file door.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vorige donderdag ook deze blauwe test gereden, is zo goed als compleet uitgerust(114k). Was de spiegel camera aan bestuurderskant al terug te regelen? Bij mijn testrit zat het scherm geblokkeerd, gelukkig nog zicht. Over de optie zelf, moet wennen, blijkt bij regen en in den donker in het voordeel te zijn.

Wagen heeft me wel niet kunnen overtuigen. Ze hebben hem niet het wauw vermogen (gevoel) gegeven zoals bij een tesla. Er is duidelijk meer aandacht besteed aan afwerking en comfort.
Het genereren van den elentriek is ook anders. Bij tesla stop je zo goed als gelijk bij het remmen wanneer je de gas lost, bij de Audi is het veel minder agressief en je kan het manipuleren door te flipperen aan het stuur zoals terugschakelen( wel maar 2 standen)


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, delou zei:

Vorige donderdag ook deze blauwe test gereden, is zo goed als compleet uitgerust(114k). Was de spiegel camera aan bestuurderskant al terug te regelen? Bij mijn testrit zat het scherm geblokkeerd, gelukkig nog zicht. Over de optie zelf, moet wennen, blijkt bij regen en in den donker in het voordeel te zijn.

Wagen heeft me wel niet kunnen overtuigen. Ze hebben hem niet het wauw vermogen (gevoel) gegeven zoals bij een tesla. Er is duidelijk meer aandacht besteed aan afwerking en comfort.
Het genereren van den elentriek is ook anders. Bij tesla stop je zo goed als gelijk bij het remmen wanneer je de gas lost, bij de Audi is het veel minder agressief en je kan het manipuleren door te flipperen aan het stuur zoals terugschakelen( wel maar 2 standen)

 

en qua grootte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/2/2019 om 09:55, ICM zei:

Ik heb het al eerder geschreven, maar de meeste leasingmaatschappijen zijn bezig met produkten voor elektrische wagens die toelaten een aantal keer per jaar te wisselen naar een ICE wagen om op reis te gaan, zomer/ski.

Sinds dit jaar heeft mijn werkgever  zo een afspraak met de leasemaatschappij. Je moet op voorhand incalculeren hoeveel dagen je die nodig hebt en de meerkost zit dan in uw totale leasebudget. Op die manier kan je bijvoorbeeld ook een Golf leasen en voor de zomervakantie naar het zuiden een A6 ofzo huren. (Als voorbeeld gaven ze bij ons een 7 reeks :lolz: ) 

Wel benieuwd hoe gebruiksvriendelijk dat dat in de praktijk zal zijn als iedereen dit concept wil gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

20190304_130957.thumb.jpg.0a0d25e6ee28dd5b33405dd06fd1093b.jpg20190304_130946.thumb.jpg.762ac809644a9a560f939c33b6079e36.jpg

mottige kleur zo, en zeker met al de contrasterende plastiek onderaan. volledig unikleur zal al beter zijn. maar toch liever een ander basiskleurtje

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/2/2019 om 14:42, ir_fuel zei:

De vrouw vanachter zetten en de kleine verversen al rijdend.

Wel de ramen open zetten op dat moment :D 

de pamper moet toch naar buiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, tuscani zei:

20190304_130957.thumb.jpg.0a0d25e6ee28dd5b33405dd06fd1093b.jpg20190304_130946.thumb.jpg.762ac809644a9a560f939c33b6079e36.jpg

mottige kleur zo, en zeker met al de contrasterende plastiek onderaan. volledig unikleur zal al beter zijn. maar toch liever een ander basiskleurtje

Dat blauw staat hem verdomd goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er stond vandaag een in Bornem met gewone buitenspiegels. Ik vind dat toch mooier in plaats van die futuristische dingen. 😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid