Ga naar inhoud

2019 Audi e-Tron


Audi S8

Aanbevolen berichten

2 hours ago, ir_fuel said:

Naar Rotterdam achter XPEL? Dat kan ook wel wat dichter bij huis :lol: 

Goede prijs/kwaliteit verhouding en behoorlijk wat ervaring.

1 hour ago, tuscani said:

't zal goedkoper geweest zijn. :D  want zijn aftermarket velgen.  zijn er ook van 2500€ tegenover 4500€ voor de originele.

geeft me wel direct een reden om ze eventueel ook te nemen. (twijfelde nog voor de kwaliteit)

 

Originele zijn niet beschikbaar in 22"  voor de e-tron.  GMP zijn kwalitatief goede velgen.  Ga maar eens kijken bij Crauwels Banden, zij verdelen ze.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

ah dacht dat ze gelijk gingen zijn voor de Q8 en Q7, qua maat.

goed om te horen dat gmp ook te vetrouwen is, want er zit toch serieus wat prijsverschil op.

enige wat me wat "stoort" is dat je ze herkend aan "namaak" door het kapje/groef in de spaak.  heb ondertussen ook een ander merk gevonden die de SQ velg ook namaakt, maar volledig idem zoals de de echte ( zonder dat kapje/groef)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kan begrijpen dat sommige mensen zich daaraan storen maar ik vind ze zelf heel mooi.  Die groef maakt ze net iets specialer voor mij.

Maar bon, da's goesting he...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig, lang niet meer gezien op fora.

Heb vorige week nog een boek vastgehad met een foto van mij in die een prijs gewonnen heeft. Was een detail van een vroegere auto van hem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Wij hebben nu een uiterst knappe binnen! Deze week mee gereden, toch wel onder de indruk! 

Teslagevoel maar dan in een Duits kwalitatief interieur. :inlove: IMG_7399.thumb.jpg.3ff1af579f72550f89d4802da09e9e75.jpg 

IMG_7394.jpg

IMG_7400.jpg

IMG_7401.jpg

IMG_7417.jpg

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Maar dat doen ze nog altijd niet.

Inderdaad niet.

En momenteel is de etron, de auto die het dichtste in de buurt komt van Tesla. Ze hebben momenteel de hoogste constante laadsnelheid, maar wel de kleinste range binnen zijn segment ( Jaguar ipace, eqc, ... ) Maar ze zijn er dus inderdaad nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

prijs/kwaliteit vind ik audi toch nogal ruk. ik zou dan toch eerder mijn geld steken in een tesla (model 3) of in een goedkopere EV (kia e-niro, hyundai kona, en weet ik veel wat er nog allemaal op de markt komt). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid