Ga naar inhoud

BMW G07 X7


Phil

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Ik blijf echt zot van dit schip :inlove: 

48976978868_f99bd6fddd_k.jpg

(M50i met extended Shadow Line, de zwarte bicolor velgen van het non-MPerformance-modellen M Pack, en vooral: spacers die nog wat meer stance geven)

(o en dat zalig mooie, zachtere Phytonic :inlove: )

in de zon:

50013501906_dad5bd3043_k.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Phil zei:

Veruit de mooiste velg voor de X7, imho.

Ik vind dat de X7 niet slecht bedeeld is qua velgendesign, tbh!

De bicolor 22" zwart/gepolijst van het M Pack (zoals hoger op de blauwe) vind ik 't minste, maar past wel goed op eentje met de extended Shadow Line.

De versie van de M-Performance modellen kan ik eigenlijk, in combinatie met dezelfde kleur nieren, bumperlijsten, hockeystick en spiegelkappen, ook echt smaken:

$_57.jpg

Dikke jaant, als ge 't mij vraagt. :inlove: 

Ook de fijnspakige 22" Styling 757 van de Excellence vind ik ook erg knap, maar die is wel wat klassieker.

En eigenlijk is de "wat anders" ogende (en quasi nooit gekozen, zo lijkt het wel) Styling 756 ook wel vet.

Zelfs de std 21" van de Excellence vind ik zeker te pruimen (wintervelg bv).

De standaardvelg van 't M Pack is meh, de optionele dus ook. Opnieuw door die zwart/poli bicolor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/12/2020 om 02:02, Phil zei:

Veruit de mooiste velg voor de X7, imho.

Even (deels) challengen...

Ik vind per toeval dit:

s-l1600.jpg

Herkende ze bijna niet, maar dit zijn dus die Styling 756 die normaliter enkel in donker bicolor versie komen, "orbit grey". Zo, dus:

BMW Velgen met Winterbanden X7 G07 22 Inch Styling 756 Y-Speiche

De eerste versie lijkt me dan het lichtere ferric grey te zijn, klopt dat?

Maar ik vind daar nergens iets van terug, alsof dat nooit is gemaakt of leverbaar is geweest.

Ik vind ze maf mooi in ferric.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Geen deftige velg, geen dakrails, maar wel laser lights en een individual kleur. Sommige mensen zijn toch moeilijk te vatten hoor.

Onopvallendheid was mogelijk het doel hier, maar mooi is anders, en je kan er nochtans zeker iets van maken mits de juiste spec.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij viel vooral op hoeveel plastic dat ding had. Koop je een X7, het duurste SUV model van BMW, de S klasse onder de BMW SUV’s, dan zijn je wielkassen, zijbumpers en achterbumpers niet meegespoten in koetswerkkleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, D Squaloid zei:

Mij viel vooral op hoeveel plastic dat ding had. Koop je een X7, het duurste SUV model van BMW, de S klasse onder de BMW SUV’s, dan zijn je wielkassen, zijbumpers en achterbumpers niet meegespoten in koetswerkkleur.

Bij de basis klopt dat. Maar zulke worden er quasi niet verkocht, 't zijn bijna allemaal M-pakkers, een minderheid de Excellence. En dus een te verwaarlozen aantal in de gewone basis. Maar als ge het verwerpelijk vindt dat ge daar dan voor moet bijbetalen: no argument there.

Omgekeerd laat de X7 ook toe om (tegen stevige meerprijs, akkoord) op een hoger niveau (binnenin) dan de concurrenten GLS en Q7 uit te rusten: als je het full merino interieur neemt is "alles" (behalve stuurkolom en zetelbasis) in leder, de volledige door cards, gans dashboard, enz. En qua edele look & feel is dat dan wel top notch. Bij de GLS is dat maar half mogelijk (en bij de non-AMG modellen zelfs niet eens in nappaleder, behalve als je zwart ook een kleur vindt :D ), bij de Q7 kan het wel, maar 't is ook extreem duur (daar heeft Audi ook het "licht" gezien, lijkt het wel) en 't is minder transparant in de optielijsten, vind ik. (En je ziet 't ook quasi nooit omdat het niet als "pakket" aangeboden wordt. Bij de X7 vind je er best wel wat met 't complete leder binnenin. Heb er al in 1 gezeten (bicolor lichtbeige/donkerblauw) en het is stunning wat dat doet met de kwaliteitsindruk binnenin.)

Qua looks - da's smaak. Ze zijn alle drie gelijk een glazen Heinz ketchup fles: they've got issues. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Phil zei:

Geen deftige velg, geen dakrails, maar wel laser lights en een individual kleur. Sommige mensen zijn toch moeilijk te vatten hoor.

Onopvallendheid was mogelijk het doel hier, maar mooi is anders, en je kan er nochtans zeker iets van maken mits de juiste spec.

Dakrails zijn misschien niet nodig? ( ik heb die misschien al 2 keer gebruikt in 4j) en wintervelgen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, smaken en kleuren natuurlijk.  

Als je er voor moet bijbetalen denk ik dat een gepensioneerd koppel dat niet zal aanvinken, die kunnen daar toch niet aan. En velgen zijn dan ook minder belangrijk wegens harder en toch direct vol schade.  

Ik gok dus op een 70plusser voor de wagen hierboven.  :D

( een mooi kleurtje en goede zichtbaarheid. Al de rest is bijzaak)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tommie zei:

Dakrails vind ik visueel echt een meerwaarde op X7.

Idem.

Ik durf wel eens anders denken op sommige (lifestyle) breaks en vooral op die "4door-coupé-SUV" dingen ... maar op een vessle als de X7: helemaal akkoord.

Toch wel al enkele X7 gezien in mooie spec (op mobile.de, ik volg ze nl. in de hoop dat ze plots veeeel sneller in prijs zakken dan mogelijk is ... one can but dream :D ) zonder dakrails, en 't is zeker niet lelijk op een sporty one. Eentje in dat sportieve blauw gezien, Shadow Line, geen zwarte ruiten, de grootste velgen (in zwart/poli wel) en géén dakrails ... en dat was echt knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, tuscani said:

Dakrails zijn misschien niet nodig? ( ik heb die misschien al 2 keer gebruikt in 4j) en wintervelgen? 

Ik vind het mooier met dakrails, en kan altijd van pas komen, al is het voor de volgende eigenaar... Aan het profiel te zien zijn dit geen winterbanden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, tuscani zei:

Goh, smaken en kleuren natuurlijk.  

Als je er voor moet bijbetalen denk ik dat een gepensioneerd koppel dat niet zal aanvinken, die kunnen daar toch niet aan. En velgen zijn dan ook minder belangrijk wegens harder en toch direct vol schade.  

Ik gok dus op een 70plusser voor de wagen hierboven.  :D

( een mooi kleurtje en goede zichtbaarheid. Al de rest is bijzaak)

 

Je moet er niet voor bijbetalen. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Tommie zei:

Collega heeft vandaag een X7 M50i verkocht. Crazy en tegelijk heerlijk dat mensen nog zoiets doen.

De dag dat die onbekende hier een zak geld op mijn oprit smijt, mag je er voor mij ook ene opschrijven.
Ik denk dat ik zelfs zou passen voor de XB7 ... veel extra cenzen voor niet zo gigantisch veel meerwaarde, denk ik.

Dravit of malachit, binnenin tartufo.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tommie zei:

Collega heeft vandaag een X7 M50i verkocht. Crazy en tegelijk heerlijk dat mensen nog zoiets doen.

Machtig.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid