Ga naar inhoud

BMW G07 X7


Phil

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Phil zei:

Nu pas tijd voor kunnen maken. @gTa (En te lui om m'n oude computer met PS op te starten -_-)

Wel de nieren volledig in koetswerkkleur gezet, om ze wat meer te laten 'blenden'.

X7a.jpeg.406fdf7295076bf9a12bee4c221ff7bd.jpeg

X7b.jpeg.c02fac40564ce233418d97cdeff3ebfb.jpeg

Thanks man! Zoals hoger al gezegd op de PS van Davy: not feeling it. Had er goeie hoop op.
Ik zou op een Excellence wel sowieso de nierspijltjes in 't chroom behouden, zelfs bij gekleurde nieren.
Maar zoals 't af fabriek komt lijkt me nog 't beste.

Denk dat de iets donkerder en matte afwerking van de M50d/M50i wel knap moet zijn. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, The Swede zei:

Gaat ge nen X7 kopen @gTa?

Heb er een besteld, ja, maar niet voor mezelf, helaas. Kar is al geleverd (HJW) en blijft nu tot net na de zomer bij de BMW-medewerker die 'm een 6-tal maanden rijdt. Ga er, eens hij hier is, wel af en toe mee kunnen rijden.
Yep: ik zou er wel eentje willen als reis-/gezinsauto. Heerlijke auto, vind ik, ook qua looks (de neus mocht minder grote nieren hebben, maar voor de rest ben ik er weg van). Nieuw kan ik dat onmogelijk betalen, dus ik moet sowieso wachten tot ze op 1/3e van hun nieuwwaarde zijn gezakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Lotuzzz said:

Niet meteen mooier, maar wel meer appeal dan de X5.

Het middelfingergehalte van de X7 is inderdaad fantastisch. 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Komt standaard als zevenzitter, maar als je oplegt kan je er een zeszitter van maken. De bank op de tweede rij wordt dan vervangen door 2 individuele zetels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Goesting said:

Komt standaard als zevenzitter, maar als je oplegt kan je er een zeszitter van maken. De bank op de tweede rij wordt dan vervangen door 2 individuele zetels.

En is er een manier om die zijkanten van de koffer te beschermen? Want ik zag dat, als de achterste zetels neerliggen (wat ge nodig hebt als je ietwat koffer wil gebruiken), de zijkanten in leder etc wel helemaal blootgesteld zijn aan bagage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/2/2020 om 15:48, The Swede zei:

Het middelfingergehalte van de X7 is inderdaad fantastisch. 😇

Op een rare manier heeft de X7 dat net minder dan de X5 imho.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Lotuzzz said:

Op een rare manier heeft de X7 dat net minder dan de X5 imho.

Ergens kan ik je volgen. Hangt ervan af hoe ge het ziet. X5 is meer zoals de RRS = footballer’s wife’s car. Ofte: ik heb weinig smaak maar wil opvallen.

Het heeft zeker een arrogant imago. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, The Swede zei:

Op welke modellen kan je een off road pack krijgen?

https://lmgtfy.com/?q=bmw+x7+preisliste

:up:

Zo kom je misschien wel via de éérste treffer op een document van de constructeur zelf, via diens mediawebsite.

Als je dat "draagbaar document" opent, zou je misschien wel via Ctrl+F kunnen zoeken naar (ik zeg maar iets...) "offroad" en zo door de treffers heen klikken tot je misschien, héél misschien, wel zoiets tegenkomt op b.v. pagina 40:

image.png.35e1817470bc42a6f7bfecf7b4ded408.png

Om het spannend te maken heb ik eventuele symbolen in de kolommen links van de prijs (elke kolom staat voor een bepaald model, dewélke laat ik je graag zelf ontdekken) gewist. :supercool:Laat het een uitdaging zijn om het zelf eens te proberen. Het internet en Google zijn heus zo moeilijk niet!

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds kort is Individual tartufo ook als vollederen bekleding beschikbaar (tot voor kort enkel in uitgebreide versie, de lesser spec zegt). Mmm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, gTa said:

https://lmgtfy.com/?q=bmw+x7+preisliste

:up:

Zo kom je misschien wel via de éérste treffer op een document van de constructeur zelf, via diens mediawebsite.

Als je dat "draagbaar document" opent, zou je misschien wel via Ctrl+F kunnen zoeken naar (ik zeg maar iets...) "offroad" en zo door de treffers heen klikken tot je misschien, héél misschien, wel zoiets tegenkomt op b.v. pagina 40:

image.png.35e1817470bc42a6f7bfecf7b4ded408.png

Om het spannend te maken heb ik eventuele symbolen in de kolommen links van de prijs (elke kolom staat voor een bepaald model, dewélke laat ik je graag zelf ontdekken) gewist. :supercool:Laat het een uitdaging zijn om het zelf eens te proberen. Het internet en Google zijn heus zo moeilijk niet!

Is gemakkelijker van het hier te vragen dan via de BMW website te gaan en daar die info te proberen vinden. Forum moet hier toch voor iets nuttig zijn.

Ik begreep dat je enkel het off-road pakket kan krijgen op de "low power" versies. 😕 Beetje spijtig. Waarom mag je geen SUV hebben die EN het vermogen heeft En waarmee je ook nog even off road te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/3/2020 om 13:54, The Swede zei:

En is er een manier om die zijkanten van de koffer te beschermen? Want ik zag dat, als de achterste zetels neerliggen (wat ge nodig hebt als je ietwat koffer wil gebruiken), de zijkanten in leder etc wel helemaal blootgesteld zijn aan bagage.

Blijkbaar is er een OEM mat, maar die ziet er nogal zielig uit: https://bmwshop.ekris.nl/nl/accessoires/mattensets/51472459921-allweather-kofferruimtemat-x7-g07

Een snelle zoekopdracht leert ons echter dat hetgeen wat jij zoekt effectief bestaat, maar dan wel op - of all places - AliExpress: https://www.aliexpress.com/item/4000027577514.html

Let er trouwens ook op dat je bij de zeszitter enkel de achterste zetelrij kan neerklappen. Voor maximale kofferruimte kies je dus best de zevenzitter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai. Dat zeggen ze er ook niet bij. Koop je lekker een 6 zitter, maar als er es een grote kist in de koffer moet, zijt ge gejost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/2/2020 om 16:07, gTa zei:

@Phil mag ik even jouw photoshop-talent aanspreken? Je leek me die nieuwe '4 coupé "in no time" doorheen je PS te trekken en snel/efficiënt kleuren te veranderen, dus ik hoop dat onderstaande (ook) een eerder eenvoudig verzoekje is.

Kan je op volgende foto's even de nieren in koetswerkkleur steken? Niet de nierspijltjes, die mogen graag in chroom blijven (of bij de M50 in dat *vergeetdenaamaltijdbronsgrijs*), enkel de nierranden zelf dus.

't Zijn 5 foto's, da's misschien wat veel. Dan zeker graag op de 1e (Excellence BMW persfoto) en de 3e. (Ik vond geen deftige foto van een Phytonic M-Pack'er helaas.)

158355-new-2019-bmw-x7-19.jpg

4c08b2a947d425d4226d1da979a1abd6.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

Merci!

 

Ceriumgrau!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Asserti zei:

 

Ceriumgrau!

Op M50 wel ja, standaard. En knap.
Op 30d of 40i niet, dan heb je geen andere ceriumgrijze onderdelen en past dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, gTa said:

Op M50 wel ja, standaard. En knap.
Op 30d of 40i niet, dan heb je geen andere ceriumgrijze onderdelen en past dat niet.

:huh:

Het is ochtend en ik heb er twee sessies “opstaan midden van de nacht voor pamper en fles” opzitten, dus misschien ben ik wat traag.

Maar over welke onderdelen heb je het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/10/2020 at 3:01 PM, The Swede said:

Ergens kan ik je volgen. Hangt ervan af hoe ge het ziet. X5 is meer zoals de RRS = footballer’s wife’s car. Ofte: ik heb weinig smaak maar wil opvallen.

Het heeft zeker een arrogant imago. 

Jij bedoelt de X6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft de huidige X6 nog steeds wat het Bulgaarse pooier-imago?

Nu waren Lotuzzz en ik de X5 en X7 op dat gebied aan het vergelijken. En het was daar dat ik de vergelijking met de RRS versus RR bovenhaalde.

In UK bvb is de RRS echt eerder de wagen voor den Johnny: discoteekuitbater, louche ondernemer in den bouw, tattoo, Brummy of Northerner, all-in-vakantie naar Spanje of Turkije, ... geld? Ja. Smaak? Nee. (Ook al vind ik zelf dat de RRS een heel erg goede wagen is om mee te rijden).

De RR wordt er gekocht door “old money”, stiff upper lip England. 

Vraag is of de X7 door dezelfde mensen zal gekocht worden als de RR of eerder het volgende niveau show off wagen wordt voor degene die vandaag de X5 (of X6?) rijden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn beschrijving in het begin :lol:

(Wel een interessante test want één van de weinige waar ze de X7 echt off road nemen)

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid