Ga naar inhoud

BMW G07 X7


Phil

Aanbevolen berichten

8 hours ago, gTa said:

Ik word oud(er) en oude mensen zijn nukkig en mompelen altijd hoeveel beter 't vroeger was. :D 

Of ... misschien is het ook gewoon zo deprimerend? Vroeger kon je je wenkbrauwen fronsen bij de bouwkwaliteit van een bepaalde auto (bv een Mondeo of een Santa-Fe) en dan ging je in de premium 'concurrent' zitten en dan zag en voelde je meteen waar de meerprijs in zat. Vandaag de dag ... not so much.

 

Bon, back to business! X7. Gigantische nieren (iedereen uitgelachen?), bagage-afdekrollo aanwezig en mag 3,5t trekken! Hoezeeee!

Mag 3.5t trekken als ge af fabriek uwen attache bestelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, The Swede zei:

Mag 3.5t trekken als ge af fabriek uwen attache bestelt.

Ja, en dat wil je toch? Mooi wegklapbaar. Properkes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, gTa said:

Ja, en dat wil je toch? Mooi wegklapbaar. Properkes.

En als je dus een stock wagen of tweehands koopt waar dat niet op staat, moet je maar 2.2t trekken?

Blijft reinste onzin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel: als dat waar is (ik trek niet in twijfel, ik weet het gewoon niet) en je wil een used X7 die 3,5t kan trekken, dan koop je er eentje mét trekhaak af fabriek, want die mag 3,5t trekken. Klaar.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/8/2019 at 5:33 PM, gTa said:

Wel: als dat waar is (ik trek niet in twijfel, ik weet het gewoon niet) en je wil een used X7 die 3,5t kan trekken, dan koop je er eentje mét trekhaak af fabriek, want die mag 3,5t trekken. Klaar.

Also sprach gTa. Nem.

Et Dieu parla.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Heb er nu op heen- en terugrit Zwitserland enkele tegengekomen, met eentje (M50d) zelfs enkele tientallen km "gespeeld". Heb ze dus best goed kunnen bekijken in real life omstandigheden. Ik blijf daar dus zot van. :oops:  Niet dat ik dat een fenomenaal mooie auto vind... maar ik kan z'n neus (en die grote nieren) best smaken, net zoals z'n zijkant en z'n kont. De kont van de X7 vind ik trouwens duidelijk knapper dan die van de X5.

Zou dat echt zó in huis halen als reis-/gezinswagen. :inlove:  

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, Phil said:

‘Nu nog de lotto winnen.’

Voor iemand op dit forum hoort dat zakgeld te zijn. Anders hoor je hier niet.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Phil zei:

‘Nu nog de lotto winnen.’

Yep, want anders komt dat er niet.

Tenzij 2e hands, over een jaar of 4, maybe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Stancke zei:

Hiermee mogen ze toch op de proppen mee komen :inlove:

Zot ding, dat. (juli 2019 dacht ik)  Gemaakt als oefening door enkele studenten R&D, nog in de zuivere coachbuilders' style: handwerk, chop/crop/build. 

Vrees wel voor de serierijpheid daarvan. :D Was ook als "opvallend podium" bedoeld voor de Motorrad Days, méér dan als iets dat in de car-branch van de groep furore moest maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, The Swede zei:

Komt zonder twijfel al 45e. Lijkt me logisch.

Ik herinner me vooralsnog iemand (Tommie?) zeggen dat die nog niet snel komt.

Dat hybridegedoe is een typisch Europees fiscaal trucje. De X7 is alles behalve een "Europese" auto. 

11 uren geleden, X5. zei:

Komt deze nog als hybride? Waarschijnlijk niet verenigbaar met de 3e zitrij?

Een 3e zetelrij wordt zelden gebruikt --> die gewoon supprimeren en vervangen door een knoert van een batterij. :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/30/2019 at 8:35 AM, gTa said:

Een 3e zetelrij wordt zelden gebruikt --> die gewoon supprimeren en vervangen door een knoert van een batterij. :inlove: 

fail drag racing GIF by Cheezburger

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

@Phil mag ik even jouw photoshop-talent aanspreken? Je leek me die nieuwe '4 coupé "in no time" doorheen je PS te trekken en snel/efficiënt kleuren te veranderen, dus ik hoop dat onderstaande (ook) een eerder eenvoudig verzoekje is.

Kan je op volgende foto's even de nieren in koetswerkkleur steken? Niet de nierspijltjes, die mogen graag in chroom blijven (of bij de M50 in dat *vergeetdenaamaltijdbronsgrijs*), enkel de nierranden zelf dus.

't Zijn 5 foto's, da's misschien wat veel. Dan zeker graag op de 1e (Excellence BMW persfoto) en de 3e. (Ik vond geen deftige foto van een Phytonic M-Pack'er helaas.)

158355-new-2019-bmw-x7-19.jpg

4c08b2a947d425d4226d1da979a1abd6.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

Merci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/2/2020 om 16:07, gTa zei:

@Phil mag ik even jouw photoshop-talent aanspreken? Je leek me die nieuwe '4 coupé "in no time" doorheen je PS te trekken en snel/efficiënt kleuren te veranderen, dus ik hoop dat onderstaande (ook) een eerder eenvoudig verzoekje is.

Kan je op volgende foto's even de nieren in koetswerkkleur steken? Niet de nierspijltjes, die mogen graag in chroom blijven (of bij de M50 in dat *vergeetdenaamaltijdbronsgrijs*), enkel de nierranden zelf dus.

't Zijn 5 foto's, da's misschien wat veel. Dan zeker graag op de 1e (Excellence BMW persfoto) en de 3e. (Ik vond geen deftige foto van een Phytonic M-Pack'er helaas.)

158355-new-2019-bmw-x7-19.jpg

4c08b2a947d425d4226d1da979a1abd6.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

Merci!

@Phil, dit gezien?

Als je 't niet wil/kan doen: voor mij OK (alle begrip!!), maar wil je me dat dan melden? Dan zoek ik elders een oplossing, nu was ik gewoon aan 't wachten op een reactie van je. :)  Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, gTa zei:

@Phil, dit gezien?

Als je 't niet wil/kan doen: voor mij OK (alle begrip!!), maar wil je me dat dan melden? Dan zoek ik elders een oplossing, nu was ik gewoon aan 't wachten op een reactie van je. :)  Thanks!

Ik heb snel eens de eerste foto bewerkt!

 

X7.jpg

aangepast door davy
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, davy zei:

idd, die grille is echt veel te groot...

Ik vind dat bij de X7 nog goed meevallen. Ze is groot, maar nog in proportie. Bij de '7 kan ik er maar niet aan wennen, daar is het zwaar disproportioneel.

Maar ook bij de X7 had het kleiner gemogen: bovenrand flush met lichten, onderrand een dikke 5 cm hoger (zodat nummerplaat tussen nieren en chroomstrip past.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid