Ga naar inhoud

BMW G07 X7


Phil

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...
21 hours ago, bud wijzer said:

Gedurfd, maar idd wel knap vind ik.

Tenminste eens wat anders dan zwart, wit of grijs

Is dat geen zwart ? :huh: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/15/2020 at 12:36 PM, Soul said:

 

Duidelijk een man die de verkeerde auto aan het testen is. Hij gaat vergelijken met de RSQ8 en X5 M50d en ziet die als de betere wagens want sportiever... Dat is licht voorbijgaan aan de filosofie van de X7. (en ook licht voorbijgaan aan de filosofie van een sportieve wagen. Als sportieviteit echt het belangrijkste is in een gezinswagen, koop een RS4 of een M3, geen RSQ8 :fp: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, The Swede zei:

Duidelijk een man die de verkeerde auto aan het testen is. Hij gaat vergelijken met de RSQ8 en X5 M50d en ziet die als de betere wagens want sportiever... Dat is licht voorbijgaan aan de filosofie van de X7. (en ook licht voorbijgaan aan de filosofie van een sportieve wagen. Als sportieviteit echt het belangrijkste is in een gezinswagen, koop een RS4 of een M3, geen RSQ8 :fp: )

Een auto met veel pk's en grote wielen is toch sportief? 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Maxime S zei:

Een auto met veel pk's en grote wielen is toch sportief? 

Menig Belaz 75710 gaat akkoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Maxime S said:

Een auto met veel pk's en grote wielen is toch sportief? 

Ha ja, en er hangt een BMW logo op. Dus dat is per definitie een sportwagen. Zelfde als er "Quattro" op een Audi hangt ergens, dan is dat ook een auto die bedoeld is om als Michele Mouton in haar beste dagen mee rond te rijden. :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat je daardoor de middenste zetel helemaal verliest. Ze zouden de twee buitenste zetels zo moeten laten kantelen zonder dat je die middenste absoluut verliest. Dan kan je nog steeds makkelijk een vijfzitter hebben. Nu is het nl: ofwel heb je 4 man plus koffer, of 5 man zonder koffer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, The Swede zei:

Spijtig dat je daardoor de middenste zetel helemaal verliest. Ze zouden de twee buitenste zetels zo moeten laten kantelen zonder dat je die middenste absoluut verliest. Dan kan je nog steeds makkelijk een vijfzitter hebben. Nu is het nl: ofwel heb je 4 man plus koffer, of 5 man zonder koffer. 

:blink:  Eh, dat is de VOORSTE rechter zetel, die zo helemaal reclinet. Met extra neksteun (business class seat like) en een uitklapTV aan 't plafond tegen de rand van de voorruit. 't Gaat dus niet over de rechter zetel op de 2e zetelrij.

Eerst filmke kijken voordat ge filmke becommentarieert, hé Swede.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:  Ik moet echt es nen nieuwe brillenmarchand vinden :fp:

Interessant concept. Al vraag ik me wel af of dat scherm niet in de weg hangt van de bestuurder.

Ik ben geen fan van dingen die in mijn gezichtsveld hangen als ik rij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid