Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

10 minutes ago, gTa said:

't Is dat.

M-pakketje aangevinkt op je 318d of 520d?
Tadaaaa, een M-logo op de flank.

Toch nog wel een verschil tussen dat en "M" voor je type-aanduiding hangen, of op je Audi A5 "RS5" plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agreed. Maar in the end doet het voor de "goegemeente" net hetzelfde. Mijn nonkel Joos weet dat niet, dat dat bij een 520d met M Pack "oem" is en bij de 2 generaties oude 118d van zijn sjonnie-dorpsgenoot een logootje is dat gekocht is in de Supra Bazar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

Agreed. Maar in the end doet het voor de "goegemeente" net hetzelfde. 

Die weten gewoon niks. Ook niet over die M logo's op de flanken, of wat een "m pack" eigenlijk is.

Dus weerom, wie maak je wat wijs :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel voilà, dus hetzelfde. Ik vind de OEM versie even zo minnetjes als het zelf-opplak-gedoe.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, BMWMB zei:

Wel een maat te groot.

Vind ik niet. Visueel mag dat, de 992 heeft enorme wielkassen, OEM 20" zitten er wat verloren in. Breedte van de setup doet veel, hoogte van de auto (ophanging) ook, maar dit vind ik visueel spot on. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/1/2021 om 00:43, Polygoon zei:

@Bompa Dat hout past toch mooi in zo'n Porsche?

Op zich is het prachtig afgewerkt en een prachtige interieur combo, maar ik zou hierop bij deze toch wel een uitzondering maken denk ik. Antraciet alcantara bv met een alu strip. Of donkergrijs hout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@krikke

Ik reed gisteren hier in de streek wat rond voor paar boodschappen... Goed doorgereden, maar gezien de staat van de wegen niet zot en ook wel veel driftjes gezet maar die vragen niet veel op de gladde banen :D

B8E9DDE2-A13A-4599-88A3-DD67E39A2AC5_1_105_c.jpeg.cdfaf584f4ac0a6656c7d1b5e5beaef0.jpeg

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/6/2021 at 9:55 AM, tuscani said:

soms zie je wel hoe elitair dit forum is.

bedoel dit niet verkeerd, maar niet iedereen kan zich een echte amg, M of GT veroorloven. sommige autoliefhebbers ( ja er bestaan er ook zonder een zak geld) willen ook een mooi paradepaard en blinkend ros voor hun deur staan hebben. zijn ze minder waard omdat ze dan met hun zuurverdiende centen een m badge kleven? voor mij zeker niet.  (waarschijnlijk omdat ik zelf eerder in die categorie zit)

om het in porsche termen te zeggen, want we zitten hier toch. eigenlijk zou ik er niets op tegen hebben om een "gewone" carrera op te smukken met GT3 bumpers. (waarschijnlijk wel zonder de logo's) ik zou fier zijn om daar mee rond te rijden, en wat de "echte" GT3 rijder dan zou denken, mocht die toevallig naast mij komen staan zou me geen kloten kunnen schelen. ik zeg vriendelijk goedendag en zou glimlachen tot achter mijn oren.

Dit forum elitair? Hoe komt ge daar nu bij, brillemans? 

On 1/6/2021 at 11:58 AM, BMWMB said:

Of dit:

spacer.png

En als ik stickers aanbreng, verketteren ze mij hier. Ge zijt allemaal schoon mannen 😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, BMWMB zei:

Het kan ook anders...

4CD91F13-A67E-4801-A12F-5701A2DA10B4.jpeg

Ja appels en peren hé...

Bij mij staat er duidelijk bij secundaire banen goed doorgereden.

Dit is snelweg aan heel gezapig tempo zonder op te trekken. 

Ik rij al nooit in NORMAL ook alleen al om zo die start stop te vermijden...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/1/2021 om 12:40, gTa zei:

Agreed. Maar in the end doet het voor de "goegemeente" net hetzelfde. Mijn nonkel Joos weet dat niet, dat dat bij een 520d met M Pack "oem" is en bij de 2 generaties oude 118d van zijn sjonnie-dorpsgenoot een logootje is dat gekocht is in de Supra Bazar.

Ik had zo een M logo gekocht vanuit de Supra Bazar toen ik mijn E90 had besteld. 

Mij toen lid gemaakt op een exclusief autoforum waar men mij met raad en daad heeft uitgelegd wat al die cijfertjes van BMW waren. Ik had geen BMW 320d gekocht maar een E90 320d.

Het embleem heb ik er wel nooit durven op kleven🤣

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, toere zei:

Ik had zo een M logo gekocht vanuit de Supra Bazar toen ik mijn E90 had besteld. 

Mij toen lid gemaakt op een exclusief autoforum waar men mij met raad en daad heeft uitgelegd wat al die cijfertjes van BMW waren. Ik had geen BMW 320d gekocht maar een E90 320d.

Het embleem heb ik er wel nooit durven op kleven🤣

Op 20" :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Naish zei:

Ja appels en peren hé...

Bij mij staat er duidelijk bij secundaire banen goed doorgereden.

Dit is snelweg aan heel gezapig tempo zonder op te trekken. 

Ik rij al nooit in NORMAL ook alleen al om zo die start stop te vermijden...

Inderdaad, het was gisteren een rit terug uit NL, waarbij je op de snelweg maar 100 mag doen. Ik heb mijn best gedaan om hier een zo laag mogelijk cijfer kunnen te posten. 😄

Ik vind de Sport-stand ook de plezantste stand. Vanaf het moment dat de motor wat begint op te warmen schakel ik deze stand in, want de normal-stand is echt wel heel loom, en schakelt 'm echt wel veel te snel op, waardoor je altijd te laag in toeren zit naar mijn goesting. Sport Plus is leuk voor als het echt eens wat vlotter moet gaan, want in deze stand is 'm nerveus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sportschalensitze beschikbaar voor de 992 (in de Configurator op porsche.de toch alvast voor de turbo S) maar enkel in zwart leder (met zwarte stikking of met krijt stikking), niet met andere kleurtjes.

Edit: vermoedelijk omdat ze momenteel enkel nog maar beschikbaar zijn icm dat zgn "Lightbau Pack"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid