Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat die overdreven groen mannen zich ooit eens goe verslikken aan hunne veggie lasagne ofzo.  Ze moeten ni per sé dood gaan -da's wa grof- maar zo ne minuut of drie zonder lucht vallen kan eens geen kwaad.  :)

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Weer een kindje dood :cry: 

Once seen...

Mja, als dat echt hout is vond ik dat persoonlijk niet lelijk.  Hetzelfde hout kwam ook voor op het dashboard.  

Als het een wrap is, herzie ik mijn mening Screenshot_20210805-172332_Instagram.thumb.jpg.d2cc9532ef706814f198e7c2c45806e0.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hout is fantastisch, imo ... maar de kinderdoodskistjes op de achterkant van de zetels zijn vreselijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/8/2021 om 15:03, gTa zei:

Porsche heeft op de Taycan ook al zo'n "vegan interieur". :cry:  Die eco-warriors die Tesla/Taycan kunnen/willen rijden, zijn dan nog een procentpuntje groener, in hun vegan interieurtje.

Er is een ledervrij interieur, maar geen vegan interieur

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Alexanderr zei:

Er is een ledervrij interieur, maar geen vegan interieur

Is dat niet hetzelfde? :D  As in: er zitten geen diertjes in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/8/2021 om 15:03, gTa zei:

Porsche heeft op de Taycan ook al zo'n "vegan interieur". :cry:  Die eco-warriors die Tesla/Taycan kunnen/willen rijden, zijn dan nog een procentpuntje groener, in hun vegan interieurtje.

Als het in de plaats van echt leder plastiek is, dan volg ik je (kan je dan ook geen eco-interieur noemen). Maar er zijn ondertussen wel alternatieven die nog fijner (zachter) aanvoelen dan echt leder en ook beter ademen (minder zweetpoep in de zomer). Zie niet in wat dan het probleem is? 

aangepast door Tjeu
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tjeu zei:

Als het in de plaats van echt leder plastiek is, dan volg ik je (kan je dan ook geen eco-interieur noemen). Maar er zijn ondertussen wel alternatieven die nog fijner (zachter) aanvoelen dan echt leder en ook beter ademen (minder zweetpoep in de zomer). Zie niet in wat dan het probleem is? 

Als je vergelijkt met goedkoop leder van de laagste kwaliteit: mogelijks wel.
Maar een degelijk natuurproduct is zelden te evenaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Als je vergelijkt met goedkoop leder van de laagste kwaliteit: mogelijks wel.
Maar een degelijk natuurproduct is zelden te evenaren. 

Zaken zoals cactus- en mangoleder zijn natuurlijk ook wel natuurproducten 😛 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toch veel contenter van het ‘vegan’-leder dat ik nu heb, dan van dat dakota leder in BMW of het leder in mijn Mercedes. Ook is het niet zo generfd en is het gladder zoals Nappa. Daarbovenop is het ook nog eens slijtvaster. Mooier en beter dus.

 

Na 105k km

 

f799aaa2817a6f6e14f55b148c70ddbd.jpg&key=c3ddc6c4ebda992508d45969ace549cdc92f046dbb25ed43a138aff1264479fa

 

3908b29e8bc51b7f0e07ad603ccffe0f.jpg

 

 

 

a4b7318ad9ea51eecc2900863f732ede.jpg&key=f0e257d07eb6ec4724db4a3cff7094898b20570a8fdd8f85414c9dc528780918

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De bumpers, zijschorten, motorkap en achtervleugel van de GT3 passen op een Carrera, dus je kan je Carrera qua looks ombouwen naar een GT3. De uitlaat aanpassen, ‘m nog wat verlagen met KW HAS veren, en dan deze velgen van Vossen, type HF5, die fel gelijken op die van de GT3. [emoji3]

En die een touring willen, zijn goedkoper gesteld, want de originele opklappende achtervleugel kan gewoon blijven.

cefd60e482a68f1b87df6dc5faf089d4.jpg

b3fd0566f2866776e78bdfb75034af5a.jpg

f2e73d89d302a80635ebd4c6bdf78fa4.jpg

7b0606c921f60945c2473cec5680de57.jpg

Vossen HF5

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belachelijk.

Als je ook ziet wat een dik uitgeruste S of 4S kost met wat optie’s. Dan nog een bodykit er op van 20-25k.. uitlaat aanpassen. Kan je beter de echte versie kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Alexx zei:

Belachelijk.

Als je ook ziet wat een dik uitgeruste S of 4S kost met wat optie’s. Dan nog een bodykit er op van 20-25k.. uitlaat aanpassen. Kan je beter de echte versie kopen.

Inderdaad...

En die link is dan nog zonder de motorkap zoals de GT3 (op alle foto's is die wel ook aangepast hoor van de kit)... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid