Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

35 minutes ago, berengun said:

Ik heb nu ook pas nog de GR yaris bijbesteld, daar zal ook wel in verhouding een hoop BIV op zitten (schatting rond de 200 CO2).. is dat veel voor een autootje dat we niet gaan gebruiken als daily ? ja...do I care ? nee

BIV is een eenmalige kost. Maar je gaat wel wegentaks betalen voor een 1.6

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En meer dan 4000 euro verkeersbelasting elk jaar?

Dat is niet het geval he.
Maar, ik zou het nog wel durven betalen.
YOLO! En hobby’s kosten geld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, BMWMB said:

Productie modeljaar 2021 zou pas augustus starten, dus zal die van ons daar niet bij zijn.

Van ‘ons’? Groepsaankoop gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/4/2020 om 18:58, berengun zei:

als ik een auto heel graag zie en ik kan hem betalen (dan gaat het niet om 150000 euro) dan koop ik die auto.  Als de aanslag van de taksen komt, dan betaal ik die ook.  Betaal ik die dan graag ? elke euro is er een te veel uiteraard, maar die taksen houden me niet tegen om een wagen te kopen, het is het liefhebbershart dat beslist.  Een discussie over CO2 hoort bij een topic als een Astra diesel die heel goedkoop is, voor mensen die niet veel geld hebben, en die dan zwaar belast wordt omdat hij "vuil" is...niet in een topic van een 150000 euro wagen.

 

Op 11/4/2020 om 19:51, Germinal zei:

 

Dus een autoliefhebber kan alleen iemand zijn die geen hol geeft om de fiscaliteit ?

Die laatste reactie wou ik ook posten. Het kan net een teken zijn dat je een enorme liefhebber bent door mee te zijn met taksen en belastingen. 

Voor mij moet alles in harmonie liggen. Geen overdreven bedragen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe ga je ‘m nu configureren?



Twijfel blijft tussen zwart ( jet metallic ) Of guards/Carmine red.

Voordeel van zwart is dat al die plastiek wat “verdwijnt” maar dan wordt het weer zo’n 12 in een dozijn..

Anderzijds door heel die corona boeit het mij maar matig.

Ik zie de nabije (financiële) toekomst nogal negatief in [emoji18]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Timmeke Nokkenasse gaat vol met de 992 turbo S op Bilsterberg.

Absoluut heerlijke spec ook (zeker langs buiten), kleur en raamomlijsting en velgen en ruiten. Dikke dikke yum.

Wat een auto, ook. :inlove:  Zo heerlijk als je hoort dat Porsche dat écht als een rwd-kar heeft neergezet met een beetje front drive assist, niks meer het stuntelig vechten tegen een betweterig 4WD-systeem dat Spielereien wil corrigeren.

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heel knap geconfigureerd. Moest mijn Tesla niet in dat blauw zijn, dan zou ik ook Gentian durven nemen met beige interieur.

 

[mention=3957]Germinal[/mention], neem aub geen Jetblack! Dat is echt de meest gevoelige kleur voor krassen. Neem dan zwart metallic.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heel knap geconfigureerd. Moest mijn Tesla niet in dat blauw zijn, dan zou ik ook Gentian durven nemen met beige interieur.
 
[mention=3957]Germinal[/mention], neem aub geen Jetblack! Dat is echt de meest gevoelige kleur voor krassen. Neem dan zwart metallic.
 



https://www.bavariamotors.be/nl/wagens/2153-porsche-992-carrera-4s-coupe-pdk-club-interior-bose-sport-chro/info

Vind ik zeker iets hebben..


Ik vind dat bruin wel super knap.. maar toch ouderwets niet ? Voor de 50+ onder ons ?

Zou het wel durven maar is allerminst sportief eh
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Germinal zei:

 

 


https://www.bavariamotors.be/nl/wagens/2153-porsche-992-carrera-4s-coupe-pdk-club-interior-bose-sport-chro/info

Vind ik zeker iets hebben..


Ik vind dat bruin wel super knap.. maar toch ouderwets niet ? Voor de 50+ onder ons ?

Zou het wel durven maar is allerminst sportief eh

 

 

Ik zou eerder gentian nemen dan het donkerblauw. Deze config mist de chroom raamomlijsting imo... Het is een stijlvolle config...

En dat bruin heb ik ook... Vind ik niet echt ouder, maar toont hier op de foto's wel lichter en meer cognac dan in werkelijkheid. 

Natuurlijk is dit in een klassieke config iets ouder dan bvb bij mij in combinatie met crayon...

Link naar reactie
Delen op andere sites




https://www.bavariamotors.be/nl/wagens/2153-porsche-992-carrera-4s-coupe-pdk-club-interior-bose-sport-chro/info

Vind ik zeker iets hebben..


Ik vind dat bruin wel super knap.. maar toch ouderwets niet ? Voor de 50+ onder ons ?

Zou het wel durven maar is allerminst sportief eh

Dat bruin is toch niet ouderwets. Het is eens wat anders dan alweer zwart, en het heeft wel stijl. Zelf vind ik het wat te licht van tint, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is in werkelijkheid veel donkerder dan op die foto's... Dat is truffel zoals op de mijne en is in werkelijkheid veel donkerder!

Ik vind zwart zo standaard altijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is irl idd donkerder dan op de meeste foto’s, maar het blijft veel lichter dan het vroegere Cacoa, of bijvoorbeeld het Cohiba van BMW.
Zwart is idd maar ‘standaard’, maar icm met de grijze stikking, en vooral de tex-mex vind ik het toch wel knap. Naast 2 beige en 1 blauw interieur mag er hier ook wel eentje zwart zijn. [emoji6]

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Germinal zei:

 

 


https://www.bavariamotors.be/nl/wagens/2153-porsche-992-carrera-4s-coupe-pdk-club-interior-bose-sport-chro/info

Vind ik zeker iets hebben..


Ik vind dat bruin wel super knap.. maar toch ouderwets niet ? Voor de 50+ onder ons ?

Zou het wel durven maar is allerminst sportief eh

 

 

Heel mooi exemplaar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, gTa zei:

Timmeke Nokkenasse gaat vol met de 992 turbo S op Bilsterberg.

Absoluut heerlijke spec ook (zeker langs buiten), kleur en raamomlijsting en velgen en ruiten. Dikke dikke yum.

Wat een auto, ook. :inlove:  Zo heerlijk als je hoort dat Porsche dat écht als een rwd-kar heeft neergezet met een beetje front drive assist, niks meer het stuntelig vechten tegen een betweterig 4WD-systeem dat Spielereien wil corrigeren.

Rijdt heel mooi zo , met veel 'yaw control' en schuiven over de vier wielen. Straffe gast ook die Schrick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heel knap geconfigureerd. Moest mijn Tesla niet in dat blauw zijn, dan zou ik ook Gentian durven nemen met beige interieur.
 
[mention=3957]Germinal[/mention], neem aub geen Jetblack! Dat is echt de meest gevoelige kleur voor krassen. Neem dan zwart metallic.
 


Is jet black metallic niet de enige zwarte kleur ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid