Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Inno Drive, dat heb je toch niet nodig op een 911. Ik neem dat sowieso allemaal niet. Zo oldskool mogelijk, want dat ding zit sowieso al vol met electronica. Dus ook geen achterwielsturing, en van die dingen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, abtler zei:

spacer.png

Daaaamn zeg, dit. En die velgen zijn awesome, imo. :inlove:  Enige velg in de line-up die ik écht vet vind.

Ik vind agaatgrijs knap op foto's waar de kleurtint wat weggestoken wordt. Dit oogt heel kleurloos, I like. Agaat kan echter erg silky (bruinig, bronzig) ogen en dan moet ik het niet.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

3x met dezelfde wielen. Die vind jij blijkbaar wel knap?

Ik denk dat mijn pc weet wat ik mooi vind 🤔 Bij het zoeken naar de kleuren kom ik allemaal foto's met deze velgen tegen. Dus yep! is wel mijn smaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Germinal zei:

Begin toch meer@BMWMB te volgen.. zwart maar dan met beetje chroom..


Screen Shot 2020-03-27 at 15.35.21.png

Screen Shot 2020-03-27 at 15.36.54.png

 

15 uren geleden, Germinal zei:

Screen Shot 2020-03-27 at 15.46.58.png

Screen Shot 2020-03-27 at 15.48.15.png

Ook niet slecht anders

Geen gekleurde wieldoppen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Net bericht gehad dat mijn 992 order een maand is opgeschoven.. zou mij verbazen wanneer het daarbij blijft.. moest dat zo zijn, tijd om ( in t algmeen ) aandelen bij te kopen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Germinal zei:

Net bericht gehad dat mijn 992 order een maand is opgeschoven.. zou mij verbazen wanneer het daarbij blijft.. moest dat zo zijn, tijd om ( in t algmeen ) aandelen bij te kopen ?

Na de oorlog waren het de Vespa's, 2Cv's, Fiat 500, Kevers die hoge toppen scheerden. 
BMW leefde tot half de jaren 50 op de winsten van de motorfietsen, later van de Isetta en pas daarna van hun 'luxe'wagens. 

Corona is nog geen oorlog, maar na een 'depressie' komen eerst de marken onderin op gang en pas veel later de luxe markten. Je best dus beter af met aandelen te kopen van Skoda dan van Porsche. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Tjeu said:

Je best dus beter af met aandelen te kopen van Skoda dan van Porsche. 

Zijn dat niet beide gewoon die van VW? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bericht gehad dat mijn 992 order een maand is opgeschoven.. zou mij verbazen wanneer het daarbij blijft.. moest dat zo zijn, tijd om ( in t algmeen ) aandelen bij te kopen ?

Zolang de fabriek gesloten is, zolang zullen we meer geduld moeten hebben. De mijne stond voor productie midden mei.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard niet. Er zullen vertragingen zijn maar ik denk niet van die grootte-orde. Zoals ik het persoonlijk voel zal het 3-4 weken zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Germinal zei:

Net bericht gehad dat mijn 992 order een maand is opgeschoven.. zou mij verbazen wanneer het daarbij blijft.. moest dat zo zijn, tijd om ( in t algmeen ) aandelen bij te kopen ?

Wat is de spec uiteindelijk geworden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Productie Taycan zou dinsdag terug opstarten, en van de andere modellen de week nadien. Als ik goed kan tellen is dat 4 en een halve week vertraging.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In het Porsche lovers topic kwam het Model Year gegeven aanbod. Ook hier trouwens.. MY2021 is paar 1000 euro in prijs gestegen maar DAB lijkt bv standaard.

Anderzijds stel ik vast dat de 992 MY2021 een CO2 van 220 gr heeft, de MY2020 205gr..

Verschil is toch bijna 2000 euro BIV en hogere VAA.

Nu hoop ik wel dat mijn order dan nog een MY2020 is [emoji2369]


Wat config betreft blijf ik twijfelen tussen zwart en rood. Op elke kleur buiten zwart vallen die kunststof onderdelen nogal hard op [emoji57]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de 205 gr niet volgens NEDC en 220 volgens WLTP. Dit jaar mag nog alles volgens NEDC.

Daarstraks hier in’t dorp een zwarte gezien, met de Carrera Classic wielen, en beige interieur. Zeer stijlvol natuurlijk, en bij een zwarte vallen die kunststof onderdelen natuurlijk minder op.
Moest ik een zwarte kiezen, ik naam de chroom raamomlijsting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid