Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

12 minutes ago, msxx said:

@Jokke_vlo @ir_fuel wellicht tijdens hun ijs-avontuur?

Ik zou niet weten of dat spel rear-wheel-steering had eerlijk gezegd.

En we hebben meer scheef dan rechtdoor gereden :D

 

Ik denk dat de beste test is van ze beide na mekaar te rijden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Ik denk dat de beste test is van ze beide na mekaar te rijden.

Tien jaar geleden heb ik dat back to back kunnen doen met een Laguna met 4 wielsturing vs 2 wielsturing. Verschil was echt groot te noemen!

Maar dat wil niet zeggen dat het op een P ook een 'openbaring' is natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Germinal zei:

Heeft er iemand al ooit eens een 911 met rear wheel steering gereden?

 

Ik vind het een moeilijke.. hier en daar lees je dat het echt wel iets toevoegt qua stabiliteit, beter insturen, minder onderstuur.

 

Ben zinnens die optie toe te voegen om de initiële tendens tot onderstuur van de non 4’s wat mee op te vangen.

 

Maar bij Porsche hebben ze er niet één in test gehad mét RWD, dus zelf niet kunnen rijden.

 

 

 

 

 

Geen idee dat daar op stond. Die auto doet alles zo goed en makkelijk dat de fun er deels af was. Ik vond het sowieso een raar gevoel. Je gaat echt snel en gecontroleerd op een vrij absurde manier. Terwijl ge als chauffeur ongelooflijk weinig moeite moet doen. Laat ons stellen dat je met 50% van de kunde dat iemand met een GT3 een tijd zet op dat ijs, je diezelfde tijd met een 992rwd zet. 

Puur in theorie (testen geeft pas goed beeld) zou ik het niet nemen omdat het NOG meer rijplezier gaat wegnemen. De auto gaat beter presteren, sowieso, maar uw plezier neemt weer eens af....... enfin dat is mijn theoretisch beeld. Ik heb het alvast nog nooit genomen wanneer het optie was. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al meerdere testen gezien op Youtube, en de meesten vinden de auto leuker rijden zonder die achterwielsturing. Ik neem het niet, want voor wat ik deze 992 ga gebruiken, ga ik er geen voordeel uit halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziehier nog eens zo'n zwarte met chroom raamomlijsting, chroom uitlaten, de Carrera Classic wielen, en niet verduisterde ramen. Zo te zien heeft 'm ook de Sport-Tex stoelbekleding. Zeer knap! Maar, ik denk dat het nog net iets knapper zou zijn in het midnight blue.

 

spacer.png

spacer.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, BMWMB zei:

Ziehier (...)

Die "ziehier" maar weer :lol: 

Heel mooie, klassieke spec. Van mij zou daar een contrasterend, licht(er)gekleurd interieur in mogen, maar nog liever de bordeaux zetels.

Donkerblauw zou ik anders combineren, in een sportievere spec met de kruisspaken en binnenin donkerbruin. (Cabrio, if possible. Liefst met bruine kap, al zou een blauwe kap ook mogen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net nog eens op de configurator gekeken, en er zijn een aantal dingen gewijzigd. 

De kleur Miami Blue is niet meer te krijgen.

Optioneel kan je nu het Sportdesign pack bestellen waarbij de lip vooraan zwart gelakt is, alsook alle zwarte kunststof zoals de diffusor achteraan. Helaas zijn wel de vinnen nog steeds in carrosseriekleur. 

spacer.png

spacer.png

Alcantara heet nu Race-Tex

Stuurkolom is nu ook te bekleden met leder.

spacer.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ICM zei:

Ik zou onder dat klassieke blauw net wat 'ruigere' velgen gooien, zoals in Denniske zijn spec.

Die velgen vind ik de minst knappe, omdat ze totaal geen diepgang hebben, en omwille van dat zilveren buitenrandje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziehier nog eens zo'n zwarte met chroom raamomlijsting, chroom uitlaten, de Carrera Classic wielen, en niet verduisterde ramen. Zo te zien heeft 'm ook de Sport-Tex stoelbekleding. Zeer knap! Maar, ik denk dat het nog net iets knapper zou zijn in het midnight blue.
 
porsche-992-carrera-s-c229924032020203610_5.jpg&key=1aae5dab3315c2e86cb4cee009e970fb782de62092baa88eeb7dd03b61730043
porsche-992-carrera-s-c229924032020203610_9.jpg&key=9f4210e5127984feffde4ad9de5260a88b523458608c2cff82b2b9eb2444f6e3


Ben ik wel fan van./ alleen geen chroom rond de ramen en geen type-aanduiding
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Germinal zei:

 


Ben ik wel fan van./ alleen geen chroom rond de ramen en geen type-aanduiding

 

Eentje zonder chroom rond de ramen.

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik heb net nog eens op de configurator gekeken, en er zijn een aantal dingen gewijzigd. 

(...)

Stuurkolom is nu ook te bekleden met leder.

Told you so. :D

Op 17/2/2020 om 17:02, gTa zei:

Ah, wist ik niet! "Nog" niet verkrijgbaar, zal je bedoelen? Ik voorspel: als de uitrustingslijst z'n 2e uitbreiding krijgt door introductie van de turbo en turbo S, gaat dat er weer bij zitten. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, BMWMB said:

Eentje zonder chroom rond de ramen.

spacer.png

Zeer knap dit 😍. Je ziet hier mooi de blauwe schijn in. Velgen passen er ook heel mooi op. Dit met een bruin lederen inderieur zou mijn keuze zijn.

Sportief als het kan, stijlvol als het moet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk wel op dat de Carrera (S) iets duurder is geworden.. bijna 2k verschil maar DAB is nu standaard en je kan ook inno drive speccen.

Iemand dat al eens kunnen uittesten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid