Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

En jet black is eigenlijk een soort van 'donker carbonzwart', dus een heel donkerblauw. In fel zonlicht komt daar echt veel kleur uit. Knappe tint, vind ik.

Uni zwart is eigenlijk maf mooi als je (1) na delivery de laklaag laat wetsanden tot een compleet vlakke lak, (2) dat minutieus onderhoudt waardoor je nooit swirls/marring hebt (want daar zijn die donkere nuni-lakken zeer gevoelig voor) en (3) die lak altijd en overal spotless/clean houdt. Dan is dat fantastisch, vind ik. Maar is zo'n ondankbare kleur: je ziet vuil er meteen op (veel sneller dan op metallic zwart) en 't is extreem gevoelig in onderhoud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zou het nooit moeten hebben, uni zwart, tenzij met een xpel over.

Dit.

Uni zwart is wel megaknap als dat mint staat, maar in alle andere gevallen verliest het snel zijn pluimen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Uni zwart is eigenlijk maf mooi als je (1) na delivery de laklaag laat wetsanden tot een compleet vlakke lak, (2) dat minutieus onderhoudt waardoor je nooit swirls/marring hebt (want daar zijn die donkere nuni-lakken zeer gevoelig voor) en (3) die lak altijd en overal spotless/clean houdt. Dan is dat fantastisch, vind ik. Maar is zo'n ondankbare kleur: je ziet vuil er meteen op (veel sneller dan op metallic zwart) en 't is extreem gevoelig in onderhoud.

Rijdt dat dan beter?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daarnet contact gehad met de verdeler, en de productie van de 992 zou naar alle waarschijnlijkheid 4 mei terug opstarten. De belangrijkste reden dat ze nog niet kunnen opstarten is omdat er bepaalde toeleveranciers in andere EU-landen liggen die nog steeds op slot zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik heb daarnet contact gehad met de verdeler, en de productie van de 992 zou naar alle waarschijnlijkheid 4 mei terug opstarten. De belangrijkste reden dat ze nog niet kunnen opstarten is omdat er bepaalde toeleveranciers in andere EU-landen liggen die nog steeds op slot zijn. 

Denk dat oa de voorruiten in België gemaakt worden. En die fabriek startte deze week terug op.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Daggie zei:

Rijdt dat dan beter?

Blauw is de kleur van de liberalen, die o.m. streven naar een vrijer economisch bestel ... en hoe vrijer een auto kan rijden, hoe sneller dat-ie rijdt. Als sneller dus onder dat "beter" mag vallen: ja. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, gTa zei:

Blauw is de kleur van de liberalen, die o.m. streven naar een vrijer economisch bestel ... en hoe vrijer een auto kan rijden, hoe sneller dat-ie rijdt. Als sneller dus onder dat "beter" mag vallen: ja. 

Just gelijk een propere auto ook sneller rijdt 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

De GTS is nog eens gespot...

spacer.png

spacer.png

Duidelijk zichtbaar is het niet, maar er zou alweer heel wat alcantara in het interieur zijn. Wel duidelijk is het pookje van de manuele versnellingsbak. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd wat er anders gaat zijn buiten het Sportdesign bumperpakket met een zwart lipje, de single bold zwarte turbo-wielen, de paar extra pk’s en de overvloed aan alcantara in het interieur. Misschien een sportophanging die 20mm lager kan, een luidere sportuitlaat, of de 4.0 atmo motor uit de Cayman GTS?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Ik ben benieuwd wat er anders gaat zijn buiten het Sportdesign bumperpakket met een zwart lipje, de single bold zwarte turbo-wielen, de paar extra pk’s en de overvloed aan alcantara in het interieur. Misschien een sportophanging die 20mm lager kan, een luidere sportuitlaat, of de 4.0 atmo motor uit de Cayman GTS?

 

Wat is een 'single bold'?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid