Ga naar inhoud

afschaffen bedrijfswagens


binnenmuisarchitekt

Aanbevolen berichten

2 hours ago, stijn82 said:

de markt heeft altijd gelijk. misschien is het zelfs goed dat rijkere mensen terug in of dichter bij de stad komen wonen. dat daar oude kroten ook terug wat opgekalfaterd of gesloopt worden. en pendelen, beschouw ik als puur tijdverlies. je kan je tijd op een veel aangenamere manier doorbrengen. 

Allemaal tof, en wat met al die "gewone" mensen? Die blijven dus gewoon pendelen want ze kunnen zich dat niet betalen. Ergo, er verandert niks.

2 hours ago, stijn82 said:

het enige geld dat je echt kwijt bent bij de aankoop van een huis, is de rente, de notariskosten, beschrijf... de rest komt terug naar u. bij een auto betaalde verzekering, naft, en de restwaarde is om te blijten. een huis is een veel betere investering. 

Een huis is enkel een investering als het niet het huis is waar je in woont. Anders is dat een nul-operatie. Vergeet ook niet dat je KI een pak hoger zal liggen op je veel duurdere woning. Terwijl je dus nul rendement uit je investering haalt mag je wel meer belastingen betalen erop.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze had ik trouwens nog niet gezien in de advertentie:

Quote

Tevens mogelijkheid tot aankoop van 2 ruime aaneengrenzende ondergrondse autostaanplaatsen aan 30.000€/stuk

:lolz: 

Dat kot hiernaast heeft een garage en plaats voor de woning om 4 auto's te parkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen, als iedereen doet wat gij doet, en het is u gegund, dan gaan de prijzen daar ook stijgen en de files daar ook toenemen. Raar wat voor kuddebeest de mens is, soms moet ge tegen de stroom durven inroeien. Maar ondanks dat, betaal ik zelf liever wa meer om in een toffe stad te wonen en ni voor elke verplaatsing afhankelijk te zijn van m'n auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Krikkie said:

Tijd dat ik dat kot hier verkoop en een huis in Wallonië koop dan heb ik nog geld over voor een nieuwe 911 :D

 

 

De grond is er goedkoper, maar de bakstenen kosten even veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, ICM said:

De grond is er goedkoper, maar de bakstenen kosten even veel.

bwa.. Nieuwe bakstenen wellicht wel, maar tweedehandse?

Mijn huis zou iedereen mogen kopen voor 350k eur:

750 m2 grond, vrijstaand, ongeveer 144m2 op de grond

boven:
3 slaapkamers, waaronder 1 van 40m2
dressing (maar wel een echte, geen vermomde kast), badkamer, hall

beneden:
living, keuken, eetkamer, garage, hall, toilet, speelkamer en bureau (laatste 2 onder de slaapkamer van 40m2)

Nieuwe chauffage, nieuw terras (60m2, helft overdekt), nieuwe parkeerplaatsen (2), nieuwe keuken (binnenkort), nieuw parket beneden (binnenkort), nieuwe badkamer (binnenkort).

 

Denk niet dat je dat vindt in VL...

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, DDke said:

bwa.. Nieuwe bakstenen wellicht wel, maar tweedehandse?

Mijn huis zou iedereen mogen kopen voor 350k eur:

750 m2 grond, vrijstaand, ongeveer 144m2 op de grond

boven:
3 slaapkamers, waaronder 1 van 40m2
dressing (maar wel een echte, geen vermomde kast), badkamer, hall

beneden:
living, keuken, eetkamer, garage, hall, toilet, speelkamer en bureau (laatste 2 onder de slaapkamer van 40m2)

Nieuwe chauffage, nieuw terras (60m2, helft overdekt), nieuwe parkeerplaatsen (2), nieuwe keuken (binnenkort), nieuw parket beneden (binnenkort), nieuwe badkamer (binnenkort).

 

Denk niet dat je dat vindt in VL...

Ik denk het wel, maar had het inderdaad over nieuwbouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry.. In het bewoonbare stuk van VL [emoji3]
 
Als je geen buren wil die geloven dat de aarde plat is moet je meer betalen [emoji16] bij ons gaat er zeer weinig boven de 300k [emoji6] en de Colruyt is goedkoper dan die in regio's waar het vastgoed duurder is [emoji6]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/2/2019 om 20:14, Krikkie zei:

Wie gaat ons pensioen dan betalen? Het geld dat wij nu afdragen is voor de oudjes van nu. 

Euh probleem is niet de oudjes die heel hun leven hebben afgedragen hoor . Leg het probleem maar bij de vetmuilen die het geamuseert hebben verkwanselt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het Zilverfonds dan?????

Merci Johan, merci Johan, mer-ciiiii....!

Merci Johan, merci Johan, mer-ciiiii....!

Merci Johan, merci Johan, mer-ciiiii....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, 0231 zei:

Euh probleem is niet de oudjes die heel hun leven hebben afgedragen hoor . Leg het probleem maar bij de vetmuilen die het geamuseert hebben verkwanselt. 

Dat ook ja 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎6‎/‎02‎/‎2019 om 20:13, 0231 zei:

Euh probleem is niet de oudjes die heel hun leven hebben afgedragen hoor . Leg het probleem maar bij de vetmuilen die het geamuseert hebben verkwanselt.

😭😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fiscale toegift op een doorsnee passat ligt aanzienlijk lager dan dat van een panamera e-hybrid. Zal ook moeilijk zijn om voor elk geval een juiste oplossing te bedenken omdat de standpunten hierin ver uit elkaar liggen. Als je dan beseft welk bedrag we met z'n allen betalen voor onze mobiliteit is het geen wonder dat er vanuit politieke kant weinig drive is om het probleem grondig aan te pakken. 

Zelf heb ik al gerekend wat het resultaat is van de cash for car regeling, en initieel kan ik mijn leasing inruilen voor een leuk alternatief. Met het voordeel dat ik niet naar vaa en co2 gebonden ben aan een ecodiesel. Maar dat bedrag wordt niet geïndexeerd, is vast tot het einde van het arbeidscontract,... waardoor je na 3-4j eigenlijk al verlies draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar toch even dit: minder de wagen nemen is een heel mooi idee, maar moderne wagens vervuilen echt niet veel. En moest vanaf morgen niemand nog met de wagen rijden, mondiaal, de CO2-uitstoot zou niet veel dalen. De veestapel zorgt voor veel meer CO2-uitstoot. Omdat (vooral) koeien heel veel water en voedsel verbruiken en enorm veel methaangas uitstoten.
Ik ben zelf zeker geen vegetariër, maar ik ben wel bereid minder dierlijk producten te consumeren, maar dan moeten er wel meer alternatieven komen. Die liggen momenteel helemaal niet 'en masse' in de supermarkten.
Industrie en vliegtuigen stoten uiteraard ook vele malen meer uit dan auto's.
Is alles wat ik zeg 100 procent waar? Ik geloof persoonlijk van wel.
Waar ik radicaal tegen ben, is meer taksen heffen uit naam van het milieu. Naar voedsel toe: plantaardig voedsel moet goedkoper te produceren zijn dan dierlijk voedsel, dus waarom zouden mensen dan meer moeten betalen voor een beter milieu? We betalen nu al teveel belastingen in ons land.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid