Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

"Competition" is maar een badge. Het betekent niet dat dat plots een wedstrijdauto wil zijn, da's gewoon de krachtiger en duurdere versie. Waarschijnlijk krijgt die iets standaard dat bij de gewone optioneel is, b.v. de automatic, en weegt die daardoor std meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat dat het effectief is, hé, ik suggereer maar een evt mogelijkheid.

Om eerlijk te zijn: ik vind dit ding zó extreem afzichtelijk (qua looks, binnen én buiten) dat het me eigenlijk geen zak interesseert. Ik kan er mijn liefhebbershart niet voor open zetten. Eerlijk waar: ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden, in zo'n spel. Ja, de touring M3 komt, joepie-joepie ... wel, ze mogen 'm hebben.

Ik hoop dat de verzamelde internationale pers zo hard van leer trekt dat het hopelijk zo veel mogelijk potentiële klanten afschrift, dat dit voor BMW een tegenvaller wordt qua verkoop en dat ze daarop inzien wat voor een afzichtelijk ding ze op de straat hebben gezet.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het "afzichtelijk" noemen, of zo teleurgesteld zijn. Ze hebben echter enkele erg mooie en homogene M3's gemaakt. Deze is echter veel te opzichtelijk. zelfs de rijstbakken van zuiverste allooi, zien er niet zo tunerachtig uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frozen Brilliant White metallic
cq5dam.resized.img.1185.large.time160086
cq5dam.resized.img.1680.large.time160086
bmw-m3-individual-gallery-01.jpg.asset.1

Oxide Grey metallic
bmw-m3-individual-gallery-02.jpg.asset.1

Frozen Portimao Blue metallic 
bmw-m3-individual-gallery-03.jpg.asset.1

Tanzanite Blue II metallic 
bmw-m3-individual-gallery-04.jpg.asset.1

Frozen Dark Grey metallic 
bmw-m3-individual-gallery-05.jpg.asset.1

Dravit Grey metallic 
bmw-m3-individual-gallery-06.jpg.asset.1

Frozen Orange metallic 
bmw-m3-individual-gallery-07.jpg.asset.1

Frozen Black metallic 
bmw-m3-individual-gallery-08.jpg.asset.1

Merino full leather trim with extended features in Ivory White
bmw-m3-individual-gallery-11.jpg.asset.1

Merino full leather trim with extended features in Fjord Blue/Black
bmw-m3-individual-gallery-12.jpg.asset.1

Merino full leather trim with extended features in Fiona Red/Black
bmw-m3-individual-gallery-13.jpg.asset.1

Merino full leather trim with extended features in Merino Tartufo
bmw-m3-individual-gallery-14.jpg.asset.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fjoe, die Individual interieurtjes zijn nodig, idd.  (Zooo veel knapper, want minder kermis-like, dan de std interieurkleuren.)

Bij al die verschillende exterieurkleurenfoto's zie ik bij 't scrollen helaas enkel die lelijke neus.
Lijkt er op dat die auto absoluut een donkere kleur nodig heeft om z'n verbouwd smoelwerk te helpen verbergen.
Enige dat ik op bovenstaande foto's nog iet of wat okay vind, is de Dravit met Tartufo. (Velgen gaan er qua tint ook goed bij.)
Ok en misschien ook nog de zwarte met fiona/schwarz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, ir_fuel zei:

1780kg voor de M3, basis

1805kg voor de M3 Competition, basis.

dat is wel zwaar, een C63 met V8 weegt 't zelfde

verklaart waarom die niet zoveel sneller is dan de oude M3/4

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, toere zei:

Hoe meer foto's ik zie hoe beter die neus meevalt.

 

Sorryyyyyyyy

Alles went. Ook lelijke dingen. Maar daardoor worden ze niet plots mooier.

Ik denk dat jouw reactie is waarop BMW hoopt hier in West-Europa: "Ja, ze gaan het verfoeien, ja, het is absoluut niet wat Europa wil, maar Europa maakt ons zakencijfer niet meer dus fuck them, het zal een jaartje stront eten zijn in de media maar ondertussen zullen ze in de andere delen van de wereld gretig ons Angry Birds verken kopen bij de vleet."

Plus, don't mind me saying: gij zijt nu ook wel 't type persoon in onze contreien dat 't eerst van al dit soort auto doenbaar gaat vinden, ook hè. It's right in your alley, of omgekeerd.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, gTa zei:

Alles went. Ook lelijke dingen. Maar daardoor worden ze niet plots mooier.

Ik denk dat jouw reactie is waarop BMW hoopt hier in West-Europa: "Ja, ze gaan het verfoeien, ja, het is absoluut niet wat Europa wil, maar Europa maakt ons zakencijfer niet meer dus fuck them, het zal een jaartje stront eten zijn in de media maar ondertussen zullen ze in de andere delen van de wereld gretig ons Angry Birds verken kopen bij de vleet."

Plus, don't mind me saying: gij zijt nu ook wel 't type persoon in onze contreien dat 't eerst van al dit soort auto doenbaar gaat vinden, ook hè. It's right in your alley, of omgekeerd.

Awel dat klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Die witte 1 met zwarte accenten heeft u door de mand doen vallen :P

Shit.

Gelukkig heeft mijn vrouw mij daar tegen gehouden of twas al beklonken😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, toere zei:

Awel dat klopt.

Is ab-so-luut niet verkeerd of negatief bedoeld, hé! Chance dat we allemaal een andere smaak hebben.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/9/2020 om 00:06, ir_fuel zei:

Ik lees trouwens redelijk wat positieve feedback over dat rood-zwarte foorkraam :lol: en dan niet in de landen waar @gTa het over heeft :D 

I blame sociale media, echt waar. Als het maar opvalt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, gTa zei:

Is ab-so-luut niet verkeerd of negatief bedoeld, hé! Chance dat we allemaal een andere smaak hebben.

Weet ik wel hoor😉

Weet je nog uw reactie op die witte GTI met zwarte accenten? 

Dat velen gingen denken dat ik op stap was met de GTI van mijn rappende zoon ofzo? 

Mijn vrouw lag bijna plat van het lachen😂

Ze vond het een lelijke witte auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, toere zei:

Weet ik wel hoor😉

Weet je nog uw reactie op die witte GTI met zwarte accenten? 

Dat velen gingen denken dat ik op stap was met de GTI van mijn rappende zoon ofzo? 

Mijn vrouw lag bijna plat van het lachen😂

Ze vond het een lelijke witte auto. 

Allez, da's ook den eerste keer dak gescoord heb bij een 50+ vrouw. :D  Maar dan niet op de manier dat gij bedoelt met scoren. :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, gTa zei:

Allez, da's ook den eerste keer dak gescoord heb bij een 50+ vrouw. :D  Maar dan niet op de manier dat gij bedoelt met scoren. :D 

Je hebt scoren en scoren nji😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Fjoe, die Individual interieurtjes zijn nodig, idd.  (Zooo veel knapper, want minder kermis-like, dan de std interieurkleuren.)

Bij al die verschillende exterieurkleurenfoto's zie ik bij 't scrollen helaas enkel die lelijke neus.
Lijkt er op dat die auto absoluut een donkere kleur nodig heeft om z'n verbouwd smoelwerk te helpen verbergen.
Enige dat ik op bovenstaande foto's nog iet of wat okay vind, is de Dravit met Tartufo. (Velgen gaan er qua tint ook goed bij.)
Ok en misschien ook nog de zwarte met fiona/schwarz.

Dravit of Tanzanite met Tartufo inderdaad. Zo wil ik hem irl eens zien en dan nog eens oordelen 😅

 

Vraag me trouwens af waar die X-drive qua gewicht dan gaat eindigen 😬 Tegen de 2 ton waarschijnlijk. Gisteren de eerste podcast van Harris eens beluisterd, ging over de E46 M3 CSL. Waar is de tijd eigenlijk gebleven? 😓

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Greg zei:

Je kan je bijna niet voorstellen dat die maar 1285kg woog 😂

Gaan ze hier toch serieus wat gewicht moeten uitsmijten om daar nog aan te geraken...

Njah die afzichtelijke zwijnenneus torst zo denderend veel wereldleed (kan niet anders als je er zo triestig uit ziet), dat dat wel veel moét wegen. Ergo: verander de neus naar iets moois, met 'n licht design, en je zit meteen onder de 1,5 ton!

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid