Polygoon 12.481 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari 11 minuten geleden, ir_fuel zei: Dat is echt ongelofelijk qua bang for buck (als je met de looks kan leven uiteraard). Exact mijn gedachte ook! Moest die op m'n lijst hebben gestaan, het had zeker een kanshebber geweest. Interieur trekt op niet veel maar als je ziet dat mijne 10k meer moet kosten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.327 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Hoe goed zou dat ding verkocht hebben als het er wél mooi uitzag? Al denk ik niet dat looks een grote rol spelen voor het gros van de 'kopers'. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.481 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari 1 minuut geleden, JanC zei: Hoe goed zou dat ding verkocht hebben als het er wél mooi uitzag? Al denk ik niet dat looks een grote rol spelen voor het gros van de 'kopers'. Het interieur zou me nog meer storen dan het exterieur. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.327 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Heb er nog nooit in gezeten, ergens heb ik het wel voor minimalistisch design. Bediening is misschien een ander paar mouwen, ik heb graag dat ik iets 'op de tast' kan bedienen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.436 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Interieur stoort me ook niet. Was voor mij ook geen issue in de Model 3. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.329 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Je moet ervoor zijn. Ik heb er 0 problemen mee. Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat wel hebben. Al is het waarschijnlijk ook een kwestie van gewoon worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.127 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Tis vooral beleving of het ontbreken er van. In de q7 zat je vorstelijk met hout leder alcantara en een hele resem knopjes en verlichting. Nu zit je minimalistisch. Alles werkt en werkt vlot en snel, maar het is meer een gebruiksvoorwerp ipv net dat ietsje meer. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.584 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Het is een auto voor mensen die het opgegeven hebben, dus who cares hoe hij er uit ziet 3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ugeken 9.629 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Zot hoeveel van die dingen er al rond rijden, de verkoop zal nog wel en extra boostje krijgen zeker op die manier? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.811 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari 4 uren geleden, JanC zei: Hoe goed zou dat ding verkocht hebben als het er wél mooi uitzag? Al denk ik niet dat looks een grote rol spelen voor het gros van de 'kopers'. Die willen games en gimicks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan.van.gent 3.767 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Het interieur went snel imo. Ik kom van een 535d f11, en sommige zaken mis ik absoluut niet van dat interieur. Andere wel. Maar het heeft mijn visie op auto interieurs wel stevig veranderd. Ik vind het interieur van een Y nog altijd geen hoogvlieger, maar bv het interieur van een Tesla S vind ik op het zicht beter dan dat van een i5. (ik spreek puur op foto) i5 veel te druk naar mijn zin. Dat zou ik vroeger nooit gezegd hebben, maw het minimalistische went. Voor 40k een Y is enorm veel waar voor zn geld imo. Als je ziet wat je kwijt bent bij de concurrentie als je beetje gelijkaardige config wilt speccen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fr79 202 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Je bent wel serieus gescheten als je dat ding niet als salariswagen kreeg maar particulier kocht pakweg een jaar geleden. Niet dat er zo heel veel zullen zijn maar toch. Bye bye restwaarde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.127 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Aanwezig. Wel een LR met opties, maar zat aan 71k. 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fr79 202 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari En als je nu exact dezelfde configureert aan hoeveel kom je dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.127 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari 58k zie ik. Op 2j en 30k km 5 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fred 1.152 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari 1 uur geleden, jan.van.gent zei: Het interieur went snel imo. Ik kom van een 535d f11, en sommige zaken mis ik absoluut niet van dat interieur. Andere wel. Maar het heeft mijn visie op auto interieurs wel stevig veranderd. Ik vind het interieur van een Y nog altijd geen hoogvlieger, maar bv het interieur van een Tesla S vind ik op het zicht beter dan dat van een i5. (ik spreek puur op foto) i5 veel te druk naar mijn zin. Dat zou ik vroeger nooit gezegd hebben, maw het minimalistische went. Voor 40k een Y is enorm veel waar voor zn geld imo. Als je ziet wat je kwijt bent bij de concurrentie als je beetje gelijkaardige config wilt speccen. Voor 34990 bedoel je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.436 Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari 10 hours ago, Fr79 said: Je bent wel serieus gescheten als je dat ding niet als salariswagen kreeg maar particulier kocht pakweg een jaar geleden. Niet dat er zo heel veel zullen zijn maar toch. Bye bye restwaarde. Als je dat spel financiert zit je misschien nog te betalen aan het verschil tussen de nieuwprijs toen en de nieuwprijs nu ... 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
josenjef 324 Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Dit ding kost nu minder dan wat ik mijn Honda e betaald heb Kost zelfs een stuk minder dan de XC40 Recharge van mijn vrouw die nu in uitlevering is ... Ik heb er nog altijd een paar punten aan waar ik het moeilijk zou mee hebben, maar aan deze prijzen zou dit boven de Honda en Volvo verkozen geweest zijn. Dat zijn voor mij leukere auto's waar ik meer mee heb, maar rationeel gezien kan je dit niet negeren. Alleen is kopen bij Tesla zoals investeren op de beurs, je weet nooit of je op de goede moment hebt gekocht. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Parsifal 3.804 Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari 11 uren geleden, Fr79 zei: Je bent wel serieus gescheten als je dat ding niet als salariswagen kreeg maar particulier kocht pakweg een jaar geleden. Niet dat er zo heel veel zullen zijn maar toch. Bye bye restwaarde. Is exact de reden waarom ik vorige maand niet voor een nieuwe model Y gegaan ben... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.436 Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari 3 minutes ago, Parsifal said: Is exact de reden waarom ik vorige maand niet voor een nieuwe model Y gegaan ben... Want jij wist dat ze goedkoper gingen worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.245 Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari 11 uren geleden, tuscani zei: Aanwezig. Wel een LR met opties, maar zat aan 71k. Troost u, de Enyaq zijn ze ook aan het braderen, niet de coupé dus daar kan ik mij mee troosten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Parsifal 3.804 Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari 2 minuten geleden, ir_fuel zei: Want jij wist dat ze goedkoper gingen worden? Weten niet, maar je moest geen raketgeleerde zijn om te zien dat het er sowieso zat aan te komen... Ze hebben dat trucje intussen al genoeg toegepast om er rekening mee te houden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrgrey_rs 28 Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari 16 uren geleden, PJH zei: Het is een auto voor mensen die het opgegeven hebben, dus who cares hoe hij er uit ziet Liever een Model Y als company car (die qua handling mij nog aan de Megane RS deed denken ) dan een Peugeot SUV met een 1.5 diesel hoor 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roger 145 Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari 17 uren geleden, Polygoon zei: Het interieur zou me nog meer storen dan het exterieur. Dit. Je wordt misschien alles wel gewoon, maar dat is ook zo'n dooddoener. Als ik van bij het begin al niet vol achter een keuze sta gaat het mij sowieso enerveren. Ik wil gewoon een dashboard voor mijn neus, op zijn minst knopjes voor de basiszaken en een zwarte dakhemel. Ok, dat laatste kan je eventueel daarna nog ergens laten doen. En ik wil ook naar mijn wagen kunnen kijken en denken: "ja, mooi". Gaat niet lukken bij de Y. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roger 145 Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari 1 minuut geleden, mrgrey_rs zei: Liever een Model Y als company car (die qua handling mij nog aan de Megane RS deed denken ) dan een Peugeot SUV met een 1.5 diesel hoor Maar dit dan ook wel. Als het niet mijn eigen centen zijn kan het wel. De alternatieven zijn dan meestal veel minder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.