Ga naar inhoud

Tesla Model Y


Rabbit

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat is echt ongelofelijk qua bang for buck (als je met de looks kan leven uiteraard). 

Exact mijn gedachte ook!

Moest die op m'n lijst hebben gestaan, het had zeker een kanshebber geweest.
Interieur trekt op niet veel maar als je ziet dat mijne 10k meer moet kosten 😮

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe goed zou dat ding verkocht hebben als het er wél mooi uitzag? :D 
Al denk ik niet dat looks een grote rol spelen voor het gros van de 'kopers'.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, JanC zei:

Hoe goed zou dat ding verkocht hebben als het er wél mooi uitzag? :D 
Al denk ik niet dat looks een grote rol spelen voor het gros van de 'kopers'.

Het interieur zou me nog meer storen dan het exterieur.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er nog nooit in gezeten, ergens heb ik het wel voor minimalistisch design.
Bediening is misschien een ander paar mouwen, ik heb graag dat ik iets 'op de tast' kan bedienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ervoor zijn. Ik heb er 0 problemen mee. Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat wel hebben. Al is het waarschijnlijk ook een kwestie van gewoon worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis vooral beleving of het ontbreken er van. In de q7 zat je vorstelijk met hout leder alcantara en een hele resem knopjes en verlichting.  Nu zit je minimalistisch.  Alles werkt en werkt vlot en snel, maar het is meer een gebruiksvoorwerp ipv net dat ietsje meer. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een auto voor mensen die het opgegeven hebben, dus who cares hoe hij er uit ziet :D 

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, JanC zei:

Hoe goed zou dat ding verkocht hebben als het er wél mooi uitzag? :D 
Al denk ik niet dat looks een grote rol spelen voor het gros van de 'kopers'.

Die willen games en gimicks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het interieur went snel imo. Ik kom van een 535d f11, en sommige zaken mis ik absoluut niet van dat interieur. Andere wel. Maar het heeft mijn visie op auto interieurs wel stevig veranderd. 

Ik vind het interieur van een Y nog altijd geen hoogvlieger, maar bv het interieur van een Tesla S vind ik op het zicht beter dan dat van een i5. (ik spreek puur op foto) i5 veel te druk naar mijn zin. Dat zou ik vroeger nooit gezegd hebben, maw het minimalistische went. 

Voor 40k een Y is enorm veel waar voor zn geld imo. Als je ziet wat je kwijt bent bij de concurrentie als je beetje gelijkaardige config wilt speccen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent wel serieus gescheten als je dat ding niet als salariswagen kreeg maar particulier kocht pakweg een jaar geleden. Niet dat er zo heel veel zullen zijn maar toch. Bye bye restwaarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, jan.van.gent zei:

Het interieur went snel imo. Ik kom van een 535d f11, en sommige zaken mis ik absoluut niet van dat interieur. Andere wel. Maar het heeft mijn visie op auto interieurs wel stevig veranderd. 

Ik vind het interieur van een Y nog altijd geen hoogvlieger, maar bv het interieur van een Tesla S vind ik op het zicht beter dan dat van een i5. (ik spreek puur op foto) i5 veel te druk naar mijn zin. Dat zou ik vroeger nooit gezegd hebben, maw het minimalistische went. 

Voor 40k een Y is enorm veel waar voor zn geld imo. Als je ziet wat je kwijt bent bij de concurrentie als je beetje gelijkaardige config wilt speccen.

Voor 34990 bedoel je 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Fr79 said:

Je bent wel serieus gescheten als je dat ding niet als salariswagen kreeg maar particulier kocht pakweg een jaar geleden. Niet dat er zo heel veel zullen zijn maar toch. Bye bye restwaarde.

Als je dat spel financiert zit je misschien nog te betalen aan het verschil tussen de nieuwprijs toen en de nieuwprijs nu ... :D 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ding kost nu minder dan wat ik mijn Honda e betaald heb 🙂 Kost zelfs een stuk minder dan de XC40 Recharge van mijn vrouw die nu in uitlevering is ...

Ik heb er nog altijd een paar punten aan waar ik het moeilijk zou mee hebben, maar aan deze prijzen zou dit boven de Honda en Volvo verkozen geweest zijn. Dat zijn voor mij leukere auto's waar ik meer mee heb, maar rationeel gezien kan je dit niet negeren.

Alleen is kopen bij Tesla zoals investeren op de beurs, je weet nooit of je op de goede moment hebt gekocht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Fr79 zei:

Je bent wel serieus gescheten als je dat ding niet als salariswagen kreeg maar particulier kocht pakweg een jaar geleden. Niet dat er zo heel veel zullen zijn maar toch. Bye bye restwaarde.

Is exact de reden waarom ik vorige maand niet voor een nieuwe model Y gegaan ben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Parsifal said:

Is exact de reden waarom ik vorige maand niet voor een nieuwe model Y gegaan ben...

Want jij wist dat ze goedkoper gingen worden? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, tuscani zei:

Aanwezig.  

Wel een LR met opties, maar zat aan 71k.

Troost u, de Enyaq zijn ze ook aan het braderen, niet de coupé dus daar kan ik mij mee troosten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Want jij wist dat ze goedkoper gingen worden? :D 

Weten niet, maar je moest geen raketgeleerde zijn om te zien dat het er sowieso zat aan te komen... Ze hebben dat trucje intussen al genoeg toegepast om er rekening mee te houden :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, PJH zei:

Het is een auto voor mensen die het opgegeven hebben, dus who cares hoe hij er uit ziet :D 

Liever een Model Y als company car (die qua handling mij nog aan de Megane RS deed denken 😆) dan een Peugeot SUV met een 1.5 diesel hoor 🥲

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Polygoon zei:

Het interieur zou me nog meer storen dan het exterieur.

Dit. Je wordt misschien alles wel gewoon, maar dat is ook zo'n dooddoener. Als ik van bij het begin al niet vol achter een keuze sta gaat het mij sowieso enerveren. Ik wil gewoon een dashboard voor mijn neus, op zijn minst knopjes voor de basiszaken en een zwarte dakhemel. Ok, dat laatste kan je eventueel daarna nog ergens laten doen.

En ik wil ook naar mijn wagen kunnen kijken en denken: "ja, mooi". Gaat niet lukken bij de Y.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, mrgrey_rs zei:

Liever een Model Y als company car (die qua handling mij nog aan de Megane RS deed denken 😆) dan een Peugeot SUV met een 1.5 diesel hoor 🥲

Maar dit dan ook wel. Als het niet mijn eigen centen zijn kan het wel. De alternatieven zijn dan meestal veel minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid