Ga naar inhoud

Tesla Model Y


Rabbit

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Ugeken zei:

Stockwagens eh…

Dan nog, eventjes -8.000 EURO. Daar gaat je restwaarde 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dan nog, het is niet dat je een Tesla dermate kunt customizen zoals bij een BMW of whatever.
Standaard zit daar al veel op, dus imo stockwagen/niet-stockwagen maakt bij een Tesla niet veel uit. Trekhaak/full auto-pilot etc. zijn toch zaken die na-geïnstalleerd worden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het nieuwe model is dan ook klaar, en uiteraard in de stijl van de vernieuwde Model 3.

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, BMWMB zei:

Het nieuwe model is dan ook klaar, en uiteraard in de stijl van de vernieuwde Model 3.

spacer.png

Is fake.. Is door een AI tool gegenereerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Parsifal zei:

goed dat ze een correctie gezet hebben. Ze hadden vorige week die foto al geplaatst voor serieus. :lolz:

 

edit het was een andere site die er mee afkwam, als nieuw.

https://www.autoblog.nl/nieuws/breek-de-vernieuwde-tesla-model-y-lekt-op-het-internet-3596891?fbclid=IwAR3-MPnvFJ1aOSAwlCt95Rfji-Og-xasOeZl_pT19SLUkZKphmhMvz3CAMA

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Fr79 said:

Eén voordeel alvast, lelijker dan nu kan nauwelijks.

Het probleem is dat het concept van die auto gewoon lelijk is. Die "bobbel op wielen" om zoveel mogelijk binnenruimte te creëren. Dat los je niet op met andere bumpers, koplampen en achterlichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Mbman zei:

Nog € 39.999 incl btw voor een Y 🧐

Als ze nog even op die voet doorgaan dan ga ik het nog overwegen 😄  Als hij onder de 30K duikt koop ik er een 😄 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, flupke73 zei:

Dan zal het wel ‘just’ zijn :lolz:

Ik denk dat die Cybertruck ook door een infantiele AI getekend is :D

integendeel.  Die is nog getekend met een geodriehoek en een passer (die kapot was na het tekenen van de wielen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, dragonfly zei:

Dan nog, eventjes -8.000 EURO. Daar gaat je restwaarde 😄 

Dat is nu wel van toepassing op heel wat EV die tussen de 40k en 50k geprijsd staan/stonden en nu (tijdelijk) onder die 40k gebracht zijn. Zie VW met zijn ID4 en ID5 of Skoda, Volvo EX30, ... .

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, d_s zei:

Dat is nu wel van toepassing op heel wat EV die tussen de 40k en 50k geprijsd staan/stonden en nu (tijdelijk) onder die 40k gebracht zijn. Zie VW met zijn ID4 en ID5 of Skoda, Volvo EX30, ... .

De EX30 was toch altijd al vanaf 38k? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Parsifal zei:

De EX30 was toch altijd al vanaf 38k? 

Inderdaad. Toen wij onze xc40 recharge bestelden zat die nog dicht bij de 40k, intussen is die naar de 45k opgeschoven dus Volvo heeft geen intentie om te doen want hun concurrenten doen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Fred zei:

Stockwagen of niet. Het is een nieuwe en je heb hem voor 34999 euro 🙂

Blijkbaar als je bij de gelukkige 4000 kopers bent. Want dat is het maximale aantal personen die de premie kan krijgen.

Men spreekt al van clausules te gebruiken als koper dat als je geen premie krijgt je de koop kan ontbinden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Canada hebben ze een downgrade ontdekt voor de Y sr.

 

The automaker updated its online configurator, and now the audio section reads (first spotted by Drive Tesla Canada😞

  • Custom audio – 7 speakers, 1 amp, and immersive sound

It used to be:

  • Premium audio – 13 speakers, 1 subwoofer, 2 amps, and immersive sound

That’s six fewer speakers and no subwoofer anymore.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid