Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Just now, Germinal said:

Gaat mij er gewoon over dat een EV momenteel tekortschiet om te knallen.. thats it

Van Ionity naar Ionity :D 

Geplaatst:

Over gans België toch wel 4 van die laadpunten zie ik :D 

Geplaatst:
5 uren geleden, ir_fuel zei:

Wat ben je met een M5?

Die tank kan ook sneller leeg met minder als 250km... ? 

Maar inderdaad, Germinal, een tankstation kom je overal tegen en daar ben je dan ook maar telkens enkele minuten kwijt, in tegenstelling tot zo een ionity laadpunt waar je dan snel een uur of meer kwijt bent!

Geplaatst:
Over gans België toch wel 4 van die laadpunten zie ik [emoji3] 

Al zie ik dat wel goedkomen met ionity..alleen zal dat nog wel een paar jaar duren..

Als je dan begin volgend jaar uw taycan hebt.. tja.. dan sta je daar toch maar mooi zonder deftig laadnetwerk [emoji33]
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Die tank kan ook sneller leeg met minder als 250km... [emoji51] 
Maar inderdaad, Germinal, een tankstation kom je overal tegen en daar ben je dan ook maar telkens enkele minuten kwijt, in tegenstelling tot zo een ionity laadpunt waar je dan snel een uur of meer kwijt bent!

Neen, een uur heb je niet nodig.. denk 20 minuten
Voor 10-80%

Met een 911 kan je volgens mij toch 350km knallen vooraleer te moeten tanken ? Toch als je de 90L tank hebt steken
Geplaatst:
1 uur terug, Germinal zei:

Al zie ik dat wel goedkomen met ionity..alleen zal dat nog wel een paar jaar duren..

Als je dan begin volgend jaar uw taycan hebt.. tja.. dan sta je daar toch maar mooi zonder deftig laadnetwerk emoji33.png

Gij kunt nogal een potje zagen zenne...

• Grappig 1
Geplaatst:

Hoe meer foto's en filmpjes ik zie, hoe meer ik 'm begin te smaken.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
18 hours ago, BMWMB said:

Zeker en vast. Bestel maar en gooi die amerikaan buiten.

Geplaatst:
22 uren geleden, BMWMB zei:

Eens kijken op de weersvoorspelling want vermoed dat de wind gedraaid is :D

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Ik was er geen fan van op foto, maar in het echt is het wel een geslaagd geheel. Wel met deftige velgen, en niet die gekleurde 5-spaaks.

Geplaatst:

De velgenkeuze is idd niet top... Van design kan ik wel die gekleurde smaken, maar dan in effen kleur gestoken. Alleen betaal je dan 4 a 5k extra aan velgen!

Dan zou ik persoonlijk hem op de standaard laten afkomen met winterbanden en dan een setje vette aftermarket opleggen :ninja: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid