ICM 24.974 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 21 minutes ago, ir_fuel said: En idd, je kan de led koplampen laten vallen, de surround view vervangen door een achteruitkijkcamera, de innodrive vervangen door een adaptieve cruise control, de warmtepomp niet pakken, de charging covers manueel pakken en de Burmester vervangen door een Bose, maargoed, je wil een high end auto en dan ga je die uitrusten met inferieure tech van 15 jaar oud? Denk je echt dat mijn buurman dat ziet? 2 1 Quote
ir_fuel 58.433 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 15 minutes ago, ICM said: Denk je echt dat mijn buurman dat ziet? Die koplampen wel iig Quote
D Squaloid 211 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 1 hour ago, ir_fuel said: En idd, je kan de led koplampen laten vallen, de surround view vervangen door een achteruitkijkcamera, de innodrive vervangen door een adaptieve cruise control, de warmtepomp niet pakken, de charging covers manueel pakken en de Burmester vervangen door een Bose, maargoed, je wil een high end auto en dan ga je die uitrusten met inferieure tech van 15 jaar oud? Dat is toch niet een kwestie van inferieure tech van 15 jaar oud pakken. Of denk je dat Burmester iets nieuws is? Nee, het is een kwestie van bewuste keuzes maken en voor je zelf uitmaken of het zijn geld waard is. En dan is voor ieder persoonlijk. Wat zijn charging covers? Quote
ir_fuel 58.433 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 8 minutes ago, D Squaloid said: Wat zijn charging covers? Dat de elektrische laadpoorten automatisch open en dicht gaan. Quote
Naish 9.593 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 Ja ik zit beetje in dezelfde lijn als jou config fuel, maar dan geen burmester, geen matrix lampen, geen achterasbesturing, geen sportchrono... Ik zit op 137k en ik dacht dat @Alexanderr zei dat hij 25% korting gaf Nu, ik wil er eerst eens mee rijden voor ik beslis... Dit ga ik niet kopen op papier Ten eerste goed zicht op range krijgen, hoe het rijdt, of het voldoende ruim is en mogelijks tegen dan misschien toch optie om een niet 4s te pakken met de grote batterij... 4sec voor madam haar kar is niet nodig en sebiet voelt mijne 911 traag aan Quote
Logic 540 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 (aangepast) Zo mager als ik 'em kan smaken, toch nog 138K 20" Sport Aero velgen Stoffen Adaptieve Comfortstoelen (14-way) incl. Comfort Geheugenpakket. Matrix koplampen. Achterasbesturing incl. Power Steering Plus. Warmtewerende en geluiddichte beglazing incl. 'Privacy'-beglazing Surround View Comfort Access BOSE® Surround Sound System Warmtepomp DC On-Board Charger van 150 kW Performance Battery Plus 93 kWh 14 oktober 2019 aangepast door Logic Quote
ICM 24.974 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 6 minutes ago, Logic said: Zo mager als ik 'em kan smaken, toch nog 138K 20" Sport Aero velgen Stoffen Adaptieve Comfortstoelen (14-way) incl. Comfort Geheugenpakket. Matrix koplampen. Achterasbesturing incl. Power Steering Plus. Warmtewerende en geluiddichte beglazing incl. 'Privacy'-beglazing Surround View Comfort Access BOSE® Surround Sound System Warmtepomp DC On-Board Charger van 150 kW Performance Battery Plus 93 kWh Ik had een gelijkaardige config. Voor dat geld kies ik een 911. 1 Quote
Bart 207 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 In de uk is de turbo 25d€ goedkoper dan hier Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 On 10/11/2019 at 3:19 PM, Davidk said: Omdat we binnenkort allemaal in van die zoemende bakken moeten rondbollen en voor het fiscale voordeel natuurlijk! En heb je hierin dan niet genoeg 'Porsche' rijplezier? Heb je dat in de huidige Panamera of Cayenne of Macan dan? Daar worden ook genoeg nieren aan gegeven hé. Volk genoeg dat een Porsche koopt omdat het een Porsche is, en waarbij rijplezier maar op de 6-7de plaats komt te staan. Spijtig genoeg inderdaad het geval. Al ben ik wel verwonderd dat je 6-7de plaats zet. Dat er gasten een Porsche kopen om te nekken, dat weten we. Maar welke andere reden er kan voorrang hebben op rijplezier nadien, weet ik niet. Het is niet alsof Porsches comfortabel of practisch zijn. En nee, aan een Cayenne of macan heb je ook niet meer het typsiche rijplezier dat je ervaart in een 911. Quote
ir_fuel 58.433 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 3 hours ago, Logic said: Zo mager als ik 'em kan smaken, toch nog 138K 20" Sport Aero velgen Stoffen Adaptieve Comfortstoelen (14-way) incl. Comfort Geheugenpakket. Matrix koplampen. Achterasbesturing incl. Power Steering Plus. Warmtewerende en geluiddichte beglazing incl. 'Privacy'-beglazing Surround View Comfort Access BOSE® Surround Sound System Warmtepomp DC On-Board Charger van 150 kW Performance Battery Plus 93 kWh Geen volleder interieur in zo een auto? Quote
Germinal 464 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 Ik had een gelijkaardige config. Voor dat geld kies ik een 911.Dat is ook ‘mijn’ dilemma.. zeker omdat ik een al een model s heb denk ik niet dat de taycan een smart move zou zijn... moest je nu nog geen EV hebben en geen model 3 willen kopen en t budget hebben van 2-3 model 3’s dan lijkt het mij een no-brainer.. een 4s van 130k moet wel lukken, maar als je burmeister, achterasbesturing etc wil.. dan niet natuurlijk [emoji849] Quote
Germinal 464 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geen volleder interieur in zo een auto? Volleder interieur 6k dacht ik Quote
dragonfly 15.026 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 5 uren geleden, ICM zei: Ik had een gelijkaardige config. Voor dat geld kies ik een 911. TCO man Quote
Naish 9.593 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 5 uren geleden, ICM zei: Ik had een gelijkaardige config. Voor dat geld kies ik een 911. Ik heb dat al Snap niet waarom jullie allemaal die matrix lichten willen pakken en achterasbesturing, maar dan bvb geen volleder... Dat laatste moet je elke dag op kijken en in zitten... Matrixlichten in BE nul meerwaarde want die leds zijn al mega fel... Achterasbesturing is weer zoiets om daarvan een sportwagen te maken, dan volg je beter ICM zijn redenering en dan koop je dat voor hetzelfde geld... 1 Quote
Daggie 482 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/dhsofz/tesla_model_s_vs_porsche_taycan_handling_test/?utm_medium=android_app&utm_source=share Quote
ir_fuel 58.433 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 35 minutes ago, Daggie said: https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/dhsofz/tesla_model_s_vs_porsche_taycan_handling_test/?utm_medium=android_app&utm_source=share Daarom wil je dus die achterasbesturing (en ja, ook volleder). Als je geen sportief sturende wagen wil moet je geen Porsche kopen he, ga dan een Tesla Model S kopen die voor een pak minder geld een heel pak harder van 0 naar 100 kan, en een beter laadnetwerk heeft. Ik heb ooit xenons gehad op mijn 2 die hetzelfde deden als die matrix-lichten, stukken van het lichtbeeld blokkeren om anderen niet te verblinden enzo, dat is hier de max. Mijn 1 met leds heeft dat niet en dat bestaat ook niet. Redelijk belachelijk want beide malen was het de optie "grootlichtassistent". Op de 2 was dat dan redelijk fancy, op mijn 1 is het gewoon pharen aan of uit Quote
ir_fuel 58.433 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 Nu goed, het blijft bij theorie, want ik zie me dat hier echt niet op de oprit zetten Dan zou wat er in de garage staat plaats moeten ruimen en dat gaat niet direct gebeuren voor een daily. Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 7 hours ago, Naish said: Ik zit op 137k en ik dacht dat @Alexanderr zei dat hij 25% korting gaf Nee 't was -25% korting. 1 1 2 Quote
Logic 540 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 50 minuten geleden, Naish zei: Ik heb dat al Snap niet waarom jullie allemaal die matrix lichten willen pakken en achterasbesturing, maar dan bvb geen volleder... Dat laatste moet je elke dag op kijken en in zitten... Matrixlichten in BE nul meerwaarde want die leds zijn al mega fel... Achterasbesturing is weer zoiets om daarvan een sportwagen te maken, dan volg je beter ICM zijn redenering en dan koop je dat voor hetzelfde geld... Spagaatstand tussen design, praktische ingesteldheid, zuinigheid en luxe denk ik. - Adaptieve led verlichting vind ik een fijne optie (gebruik dat toch vaak en maakt nu niet het grote verschil hier). - Achterasbesturing zou ik nemen voor de kortere draaicirkel, handig in ondergrondse parkings. - Zetels zien er best goed uit, ook al is het stof. Aan 140K zitten zonder lederen zetels zegt ook wel iets hé, ... dat ik 'em 20k te duur vind bijvoorbeeld. Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 9 uren geleden, ir_fuel zei: En idd, je kan de led koplampen laten vallen, de surround view vervangen door een achteruitkijkcamera, de innodrive vervangen door een adaptieve cruise control, de warmtepomp niet pakken, de charging covers manueel pakken en de Burmester vervangen door een Bose, maargoed, je wil een high end auto en dan ga je die uitrusten met inferieure tech van 15 jaar oud? Waarom in godsnaam zou je de elektrische charging covers nemen?? Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 7 uren geleden, Logic zei: Zo mager als ik 'em kan smaken, toch nog 138K 20" Sport Aero velgen Stoffen Adaptieve Comfortstoelen (14-way) incl. Comfort Geheugenpakket. Matrix koplampen. Achterasbesturing incl. Power Steering Plus. Warmtewerende en geluiddichte beglazing incl. 'Privacy'-beglazing Surround View Comfort Access BOSE® Surround Sound System Warmtepomp DC On-Board Charger van 150 kW Performance Battery Plus 93 kWh Dat ledervrij interieur is echt het laatste wat ik zou speccen. Voelt mega cheap aan. 1 Quote
Logic 540 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 1 minuut geleden, Alexanderr zei: Waarom in godsnaam zou je de elektrische charging covers nemen?? Om een stevige grip uit te oefenen op de dikke laadkabel en tegelijk al swaffelend de laadpoort te kunnen openen, obviously. Quote
Naish 9.593 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 9 minuten geleden, Alexanderr zei: Waarom in godsnaam zou je de elektrische charging covers nemen?? Ik zou dat precies ook pakken 1 Quote
D Squaloid 211 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 Meerwaarde van warmtepomp en intelligent range manager? Quote
flupke73 10.959 Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 17 minuten geleden, Naish zei: Ik zou dat precies ook pakken +1 Het B&O- cd speler-gefuhl Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.