Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Als die open staat zit daar toch een hele dikke stekker in met een kabel aan? Daar ga je toch niet zomaar tegen lopen denk ik.

Toch wel hoor. Klep is of een stuk groter en lomper. Ik heb er al een paar keer tegen gezeten. Oké mijn garage is wat smaller maar er zullen  er toch nog zijn. De stekker is eigenlijk niet  zo lomp. Die zit een stuk dieper in de carrosserie en afgerond. ( nergens geen hoekige kant zoals de klep)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Naish zei:

Dat is de tussenoplossing...

De standaards op de taycan is het eerste waar ik aan denk idd dat die dingen nogal fragiel zullen zijn en veel gebruikt...

De elektrische is nog beter gezien ze dan naar binnen wegschuiven...

Ah die gaan naar binnen. Leuk om te zien en vooral handig als ze niet meer toe willen. Dan kan je er ook niet aan. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Efkes over nadenken. Wat schiet er me te binnen als ik aan de naam Porsche denk? ... Sportwagen, flat six, zalig geluid, emotie, auto voor kenners,... Nu efkes naar die Taycan kijken...

Dit is als naar het beste Argentijns steakhouse gaan en dan sla eten.  

Ja, maar als de trend wordt dat alle Argentijnse Steakhouses lekkere slaatjes gaan aanbieden, en je deze verandering niet wil, dan gaan de klanten wegblijven. Je kan best de lekkerste slaatjes aanbieden, en daarnaast ook nog lekkere steaks, en dat is wat Porsche doet. Alle steakhouses die op termijn geen slaatjes gaan aanbieden, en dus niet willen veranderen, gaan op termijn de deuren moeten sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand wil salade, maar de fiscus zorgt er voor dat steak eten te duur wordt ..


Idd

Bij PCA staat er een GT3 te koop. Zou ik graag eens hebben maar sorry.. 14.000 euro aan BIV en rijtaks gaat er los over..

Bij een 992 4s gaat het over “slechts” 4000 euro en de taycan 0

Rijplezier mag iets kosten maar zoiets als een GT3 ( in aankoop even duur ) gaat er voor mij los over qua taksen.

Voor die 14k ga ik dan liever op vakantie
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, BMWMB said:

Ja, maar als de trend wordt dat alle Argentijnse Steakhouses lekkere slaatjes gaan aanbieden, en je deze verandering niet wil, dan gaan de klanten wegblijven. Je kan best de lekkerste slaatjes aanbieden, en daarnaast ook nog lekkere steaks, en dat is wat Porsche doet. Alle steakhouses die op termijn geen slaatjes gaan aanbieden, en dus niet willen veranderen, gaan op termijn de deuren moeten sluiten.

Of beter gezegd:

als de overheid beslist dat elk restaurant binnen 5-10 jaar enkel nog veganistisch eten mag serveren kan je beter ervoor zorgen dat je het nu al op de menu hebt om de mensen er aan te doen wennen, anders kan je de boel opdoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar als de trend wordt dat alle Argentijnse Steakhouses lekkere slaatjes gaan aanbieden, en je deze verandering niet wil, dan gaan de klanten wegblijven. Je kan best de lekkerste slaatjes aanbieden, en daarnaast ook nog lekkere steaks, en dat is wat Porsche doet. Alle steakhouses die op termijn geen slaatjes gaan aanbieden, en dus niet willen veranderen, gaan op termijn de deuren moeten sluiten.


We moeten er ook niet moeilijk over doen dat de taycan voornamelijk bestaat om de CO2 van de fleet omlaag te brengen.

Ben vandaag nog langs porsche geweest en vandaag bestellen zou al levering begin februari zijn. Volgens mij loopt het dan toch niet zo’n storm ?



Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ir_fuel zei:

Waarom?

Dat is toch hetzelfde systeem als een tankklep? Jij al ooit een tankklep weten stuk gaan? Ik nog nooit eigenlijk.

Vraag eens aan Panamera G2 eigenaars 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, The Swede zei:

Efkes over nadenken. Wat schiet er me te binnen als ik aan de naam Porsche denk? ... Sportwagen, flat six, zalig geluid, emotie, auto voor kenners,... Nu efkes naar die Taycan kijken...

Dit is als naar het beste Argentijns steakhouse gaan en dan sla eten.  

Wat een regelrechte onzin. Dan is alles wat Porsche gebouwd heeft buiten de 911 geen Porsche volgens jou?

Een Taycan is een waanzinnige auto en misschien geen petrolhead’s natte droom, maar wel onmiskenbaar een Porsche. Hij rijdt, stuurt, accelereert, houdt baan en voelt als een Porsche. Al de rest is zever.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Germinal zei:

 


We moeten er ook niet moeilijk over doen dat de taycan voornamelijk bestaat om de CO2 van de fleet omlaag te brengen.

Ben vandaag nog langs porsche geweest en vandaag bestellen zou al levering begin februari zijn. Volgens mij loopt het dan toch niet zo’n storm ?

 


Het enige probleem is dat ook de prebookers willen wachten tot ze kunnen rijden en in de auto kunnen zitten. Als zij te kennen geven OK te zijn met latere levering dan kan er wat tussen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ir_fuel zei:

Als die open staat zit daar toch een hele dikke stekker in met een kabel aan? Daar ga je toch niet zomaar tegen lopen denk ik.

Tja... Maar dan denk ik ook al voor accidentjes als je met die zware kabels aan het worstelen bent... Dan denk ik eerder aan madam die daarmee meestal gaat rijden en dus de gewoonte moeten hebben om die elke avond op het stopcontact te steken...

3 uren geleden, tuscani zei:

Ah die gaan naar binnen. Leuk om te zien en vooral handig als ze niet meer toe willen. Dan kan je er ook niet aan. :D

 

Tes Porsche... Dat zal wel werken...

7 minuten geleden, Alexanderr zei:


Het enige probleem is dat ook de prebookers willen wachten tot ze kunnen rijden en in de auto kunnen zitten. Als zij te kennen geven OK te zijn met latere levering dan kan er wat tussen.

 

Ik stuur je eens een PM'ke :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Alexanderr zei:

Dan is alles wat Porsche gebouwd heeft buiten de 911 geen Porsche volgens jou?

Nu zijn we'r :D optiefen met die Cayenne TDI's

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Naish zei:

Waarom zou een Porsche waar jij aan denkt geen daily kunnen zijn?

Jij rijdt een prachtige Porsche als daily.

Maar het ging mij om het principe, zou je de gewenste Porsche als weekendwagen naast je daily zien staan? 

In jouw geval is dat volgens mij gewoon een volmondige ja dacht ik zo :)  Het gaat mij eerder om de Cayennes en Panamera's. Geweldige auto's, maar minder Porsche voor mij.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid