Ga naar inhoud

Tesla Model S


Rabbit

Aanbevolen berichten

die bagage ruimte toch altijd, 😄, als de auto kleiner is moeten ze hier thuis maar minder meenemen.

wij zijn met een taycan met 3 mensen 14 dagen weg geweest, er lag niks van bagage op de achterbank, en in de frunk zaten enkel de laadkabels.

ik ben zeker mocht ik volgende keer met mijn sprinter op verlof gaan , ze krijgen deze ook vol hier thuis😁

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, BMWMB said:

Een Model S blijft ook veel comfortabeler dan een Taycan die sportiever wil zijn, en een Model S is veel ruimer. We zijn met de kinderen op vakantie geweest met de Model S, en wat je in deze koffers krijgt (ja, trunk and frunk emoji3.png) is indrukwekkend. En wat die functies bertreft, die gebruik je niet tot je ze hebt. Ik moest vroeger bijvoorbeeld ook geen parkeersensoren hebben, of cruisecontrol met afstandsregeling, of… maar nu ik het heb kan ik er nog moeilijk zonder.

En welke onmisbare snufjes heeft de Tesla dan die de Porsche niet heeft? Als ik zo een Taycan samenstel heb ik niet direct het gevoel dat er iets mist.

Wat afwerking betreft, ik heb niet in een recente Model S gezeten dus mss is er veel veranderd. Maar in mijn ervaring is dat toch een groot verschil. Nu, ik heb het ook niet echt voor die minimalistische inrichting in een Tesla. De Taycan geeft mij daar een aangenamer gevoel.

En qua koffer, ik weet niet of ik zowel een Model S of Taycan echt zou gebruiken voor op reis te gaan. En voor het containerpark heb ik iets anders staan. Dus zolang dat een aanvaardbare koffer heeft is dat goed genoeg. 
 

Ieder zijn ding zeker 🤷🏻‍♂️

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, William Blake zei:

Compleet gestoord, maar het doet me niks.

Dat is t hem wel he. Dat is leuk voor de wetenschap en de tech, maar als eigenaar heb je er na 10x niks meer aan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In minder dan 5 seconden zit je aan rijbewijsonveilige snelheden, wat is het nut eigenlijk nog?
En de enige plaatsen waar je nog van stilstand kan optrekken zijn expresswegen.
Mooi om mee uit te pakken aan de toog, maar daar houdt het ook op, een 'gewone' Model S is/was al meer dan rap genoeg.
Maar ik doe m'n hoed ervoor af, want geen enkele andere auto weet extreme zuinigheid te combineren met dergelijke prestaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lulkoek. Acceleratie kun je nuttigen elke keer je uit een bocht komt.

Het probleem stelt zich vooral dat er niks aan is omwille van het gebrek aan uitdaging + het feit dat je met een 2+ton zware sedan niks in bochten te zoeken hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En welke onmisbare snufjes heeft de Tesla dan die de Porsche niet heeft? Als ik zo een Taycan samenstel heb ik niet direct het gevoel dat er iets mist. Wat afwerking betreft, ik heb niet in een recente Model S gezeten dus mss is er veel veranderd. Maar in mijn ervaring is dat toch een groot verschil. Nu, ik heb het ook niet echt voor die minimalistische inrichting in een Tesla. De Taycan geeft mij daar een aangenamer gevoel.

En qua koffer, ik weet niet of ik zowel een Model S of Taycan echt zou gebruiken voor op reis te gaan. En voor het containerpark heb ik iets anders staan. Dus zolang dat een aanvaardbare koffer heeft is dat goed genoeg. 

 

Ieder zijn ding zeker [emoji2371]

 

 

Een Model S is comfortabeler, heeft buiten de grotere koffer ook een veel ruimere achterbank. Zoals ik al eerder zei zijn de Taycan en de Model S 2 verschillende auto’s.

Wat vind ik leuk aan mijn Tesla wat een Taycan niet heeft, dat is het soundsystem dat beter is dan de duurste Burmester, het grote scherm dat bij de nieuwe nog meer modulair is, Spotify, Autopilot, een zeer duidelijke achteruitrijcamera, brake regeneration waardoor je meestal met 1 pedaal rijd, en ik vergeet heel zeker nog wat dingen.

 

3f3cc3b1204b8b672c43e34de394a301.jpg&key=b1bfe0f43dac88adf08aa6a5c593e823090915a539c1d2129460ec084dc6a5fd

 

ec904a4900ca9d158f98cdb996f22ba4.jpg&key=cabc8ba09115567abd8d27617cbc3ec923bba10a129dcedd5de1c6b559853f2c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me dat altijd al af. Is dat met een simkaart en 4g via een abonnement, al die dingen?

Zit je dan nooit op of over een limiet qua data? Of valt dat mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me dat altijd al af. Is dat met een simkaart en 4g via een abonnement, al die dingen?
Zit je dan nooit op of over een limiet qua data? Of valt dat mee. 

Simkaart.. vroeger gratis.. nu 10 euro.. geen limiet
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ek heb perfect op tijd besteld. Een paar dagen nadat ik bestelde, dus 4 weken geleden, ging de prijs opeens met €5.000,- omhoog. Vandaag komt daar nog eens €5.000,- bij voor de long Range S en X. 😄 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals hij aanhaalt is het bij ieder merk hetzelfde. Ipv te kijken om het te herstellen, hier dus de batterij, maken ze gewoon een offerte om een nieuwe te plaatsen. Als er meer van deze EV's op de markt komen, dan zullen er ook wel meer onafhankelijke garages komen die goedkoper herstellingen kunnen doen aan deze auto's.

Een Tesla kopen van maart 2012, dus 1 van de eerste die er ooit gebouwd werden, is altijd een risico.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, BMWMB said:

Ek heb perfect op tijd besteld. Een paar dagen nadat ik bestelde, dus 4 weken geleden, ging de prijs opeens met €5.000,- omhoog. Vandaag komt daar nog eens €5.000,- bij voor de long Range S en X. 😄 

Dus op 4 weken tijd lappen ze daar er dik 10% bij :lol: Dat is precies een of andere markt waar je moet beginnen afbieden :lolz: Je weet dat de prijs de je betaalt sowieso x% boven de werkelijkheid ligt.

Moet je toch maar durven :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, Monterey Jack said:

Dus op 4 weken tijd lappen ze daar er dik 10% bij :lol: Dat is precies een of andere markt waar je moet beginnen afbieden :lolz: Je weet dat de prijs de je betaalt sowieso x% boven de werkelijkheid ligt.

Moet je toch maar durven :lolz: 

Eerder: "moet je maar kunnen".

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid