Ga naar inhoud

Tesla Model S


Rabbit

Aanbevolen berichten

Op 25/5/2021 om 13:45, Marvin zei:

Veel grover dan dit komt het niet. De laadprestaties EN de batterijcapaciteit verminderen zonder communicatie of goedkeuring van de klant. 

aangepast door Order66
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vandaag is de Model S Plaid + niet meer te bestellen, omdat de productie al uitverkocht zou zijn tot eind 2022. Pas in 2022 kan je terug eentje bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Eerst had ik ergens gelezen dat de Plaid+ al uitverkocht zou zijn, maar dat is dus niet waar, want de Plaid+ wordt voorlopig dus niet gebouwd. Iedereen die uitkijkt naar deze nieuwe S en X is nu heel benieuwd wat deze Plaid in petto zal hebben, en vooral of deze zal uitgerust zijn met de nieuwe '4680' batterijen.

Iedereen die dus al een Plaid+ in bestelling had, moet nu een gewone Plaid nemen. Toch niet normaal...

Donderdag weten we meer, want dan is er de officiële launch.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ieder premiummerk zeggen ze: we kloppen er nog eens 20.000 lappen extra uit voor een PERFORMANCE+ pack met 15 pk meer en gouden remklauwen.

Bij Tesla: we don't need your extra moneys. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd is wel dat de Plaid+ eerst geprijsd stond aan € 139k euro, en dan een paar weken later werd de prijs verhoogd tot 149k euro, en nu wordt 'm geschrapt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, BMWMB zei:

Vreemd is wel dat de Plaid+ eerst geprijsd stond aan € 139k euro, en dan een paar weken later werd de prijs verhoogd tot 149k euro, en nu wordt 'm geschrapt. 

Alle gekheid op n stokje :) Maar op Tesla kun je als merk toch maar weinig rekenen he. Die gasten doen wat ze willen zonder om te zien. Die Italiaanse merken kunnen dat ook goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het stopt niet, want vandaag, een dag voor de voorstelling, stijgt de prijs van de Plaid met 10k dollar. [emoji1]

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Tjeu said:

Kerel kan wel echt voor geen meter presenteren 😮

En het interesseert hem volgens mij ook gene zak. Hij zou ondertussen toch al een paar mediatrainingen kunnen gevolgd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

En het interesseert hem volgens mij ook gene zak. Hij zou ondertussen toch al een paar mediatrainingen kunnen gevolgd hebben.

Ik vind die eerlijkheid net leuk. Kzou het zelf niet beter doen. Who cares anyway 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Rabbit said:

Ik vind die eerlijkheid net leuk. Kzou het zelf niet beter doen. 

Gaat niet over eerlijkheid. Gaat over gestotter en houterig presenteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik vind die eerlijkheid net leuk. Kzou het zelf niet beter doen. Who cares anyway 😛 

Met zo een presentatie lok je erg veel belangstelling. Evenwel is de impact evenredig met de mate waarin je de luisteraar kan meenemen in je verhaal. 
Tesla heeft het voordeel dat ze quasi meer kunnen verkopen dan produceren, maar zelf los daarvan is het toch van belang je punt goed te kunnen brengen en een zo ruim mogelijk publiek (liefst ruimer dan enkel je doelpubliek) aan te spreken. Daarmee maak je je naam en je reputatie, iets waar je nog erg lang op kan blijven teren. Hij refereert ook met opzet naar bedrijven die op hun naam teren, zoals Volvo, de veiligste, Porsche de snelste. 

Vandaag kan hij zijn verkopen van binnen 5 jaar beginnen waarborgen. En op zo een wijze doe je dat niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Tjeu said:

Porsche de snelste. 

Bekijk eens een presentatie van Preuninger over een nieuwe GT3.

Bekijk dan Musk zijn presentatie over een nieuw model bij Tesla.

Ik denk dat dat genoeg zegt :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Gaat niet over eerlijkheid. Gaat over gestotter en houterig presenteren.

Het is een IT'er he 😉  Ik bedoelde dat zo de authenticiteit als IT'er die daar even tegen zijn goesting moet presenteren 🙂 

 

En het is een feit he, dat het allemaal niet veel uitmaakt. ZIjn publiek bestaat hoofdzakelijk uit oogklepdragende fanboys 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergelijk hem dan met steve jobs indertijd. Even groot fanboyisme bij een groot deel van de klanten. Verschil in presenteren is toch ook dag en nacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minutes ago, Rabbit said:

Het is een IT'er he 😉  Ik bedoelde dat zo de authenticiteit als IT'er die daar even tegen zijn goesting moet presenteren 🙂 

Waarom "moet" hij presenteren? Kan hij daar niemand voor betalen misschien? :D 't is gene IT'er die zijn startup probeert te pitchen bij investeerders he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, ir_fuel zei:

Waarom "moet" hij presenteren? Kan hij daar niemand voor betalen misschien? :D 't is gene IT'er die zijn startup probeert te pitchen bij investeerders he.

Omdat die mens het icoon is van dat merk zeker ? Ik denk dat toch. Net zoals Cook dat voor Apple is ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Rabbit zei:

Omdat die mens het icoon is van dat merk zeker ? Ik denk dat toch. Net zoals Cook dat voor Apple is ook.

En dat waren de heren van top gear ook voor top gear. Maar een Chris Harris heeft ondertussen laten zien dat ook de meest vaste waarde vervangbaar is. Daarnaast heeft Top Gear op youtube recent ook bewezen dat je een perfecte hybride mix op kan stellen zonder je diehard fans te verliezen. Kijk naar die EV-doorlichter die ze aangevoerd hebben. Helemaal anders maar wel geslaagd.

Dat zou ik hier ook doen. Je kan Elon niet zomaar schrappen, maar je hoeft hem ook niet het ganse verhaal te laten doen. Zet daar iemand naast die meer onderhoudend en entertainent is en laat die het grootste deel brengen en Elon achteraf samenvatten en het volgende stuk inleiden. 

aangepast door Tjeu
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja doe dat met een Dodge Charger Hellcat en dat ziet er ook zo uit hoor :D 

Zo snel zijn die bakken niet straight-line. Mijn GT3 van meer dan 10 jaar oud was sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid