Ga naar inhoud

Tesla Model S


Rabbit

Aanbevolen berichten

Op 1/8/2021 om 11:48, Bart zei:

die bagage ruimte toch altijd, 😄, als de auto kleiner is moeten ze hier thuis maar minder meenemen.

wij zijn met een taycan met 3 mensen 14 dagen weg geweest, er lag niks van bagage op de achterbank, en in de frunk zaten enkel de laadkabels.

ik ben zeker mocht ik volgende keer met mijn sprinter op verlof gaan , ze krijgen deze ook vol hier thuis😁

 

Weekendje weg naar Duitsland :facepalm: :D

20210806_112145.thumb.jpg.7ee72d4935054a98b8058111a6fa2286.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Hoe groter de koffer hoe meer je meesleurt.

Heb het daarnet gezegd.  De volgende is een audi gt. Dan kunnen ze wat elimineren :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ek heb perfect op tijd besteld. Een paar dagen nadat ik bestelde, dus 4 weken geleden, ging de prijs opeens met €5.000,- omhoog. Vandaag komt daar nog eens €5.000,- bij voor de long Range S en X. [emoji1] 

Zijn ze weer aan het jo-jo-spelen ?

Hoeveel heb je mss betaald voor je nieuwe long range ? 10k minder dan de prijs nu ? Goeie deal dan [emoji108]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niks betaald, want het zal nog wel effe duren vooraleer ‘m geleverd wordt, maar ik heb idd 10k goedkoper besteld dan de prijs vandaag.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Model is al 9 jaar oud, maar het is nog steeds een zeer knap machien. De eerste versie was heel klassiek, maar met de laatste wijzigingen is 'm veel stoerder en sportiever geworden. 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het head turn effect is al een tijdje weg, maar als EV vind ik hem nog altijd dé koop, zonder meer.

Alleen begrijp ik nog altijd niet hoe ze dat yolk stuurtje door de Amerikaanse tests gekregen hebben. Elk filmpje wat ik daar van zie, kan mij toch niet van de indruk laten ontdoen, dat het minder veilig is dan een rond exemplaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, BMWMB zei:

Model is al 9 jaar oud, maar het is nog steeds een zeer knap machien. De eerste versie was heel klassiek, maar met de laatste wijzigingen is 'm veel stoerder en sportiever geworden. 

 

Want 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Dante said:

Voor 1000pk te hebben is dat maar een trage ronde. Op sommige stukken laat hij de auto ook bollen ipv te remmen of gas te geven.

Bugatti Veyron deed het in 7:40.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Dante zei:

Voor 1000pk te hebben is dat maar een trage ronde. Op sommige stukken laat hij de auto ook bollen ipv te remmen of gas te geven.

Dat vind ik nu toch ook wel. Steek die aandrijflijn in uw taycan, en t spel doet het toch een stuk beter denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Rabbit said:

Dat vind ik nu toch ook wel. Steek die aandrijflijn in uw taycan, en t spel doet het toch een stuk beter denk ik.

Waarom doet Porsche het dan niet, als het toch zo simpel is?

't gaat hier niet over een Rimac van 2 miljoen euro he. t spel kost minder dan een deftig aangeklede 911.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het echt sterk. Dit is een wagen die nog steeds bedoeld is om comfortabel een gezin te transporteren. Dit is geen toegewijde snelheidswagen. Maar toch is die op de ring zo snel als een M5 die als doel heeft snel te zijn. Dubbel zo comfi als een M5, een stuk ruimer, goedkoper en even snel. Mja, dat vind ik meer dan knap. 

Die 1.000pk is ook maar kortstondige piekpower, dat is geen constant vermogen, dus daar mag je je niet blind op staren. 

Wel paar kantlijnen:

Is de beschrijving staat dat dit een officiële tijd is, maar dat zegt Tesla zelf... Is die ook door externen als officieel gevalideerd? 
In de comments staat dat dit een gewoon standaard model is. Maar is dat ook zo? Is dat officieel gevalideerd als een standaard wagen? Of hebben ze er een schroefkit en slicks onder gepleurd en in de software de beveiligingen aangepast dat de batterij tegen het einde van het rondje mocht koken en stuk zijn? 

aangepast door Tjeu
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid