Ga naar inhoud

Ford Mustang Mach E


tuscani

Aanbevolen berichten

Staat op nummer 1 van mijn bucket list als vervanger voor mijn huidige begin volgende jaar.

De extended range 2wd, geen nood aan 4wd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
2 uren geleden, ir_fuel zei:

Ongelofelijk hoe hard men Tesla afkijkt.

 

Screenshot 2020-07-13 at 09.05.40.jpg

 

Dat geeft niet, dat afkijken

Tesla is top qua elektomotoren en software, dat Ford dat maar goed afkijkt maar hopelijk zijn auto's beter in elkaar schroeft dan Tesla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/7/2020 om 11:39, thor zei:

 

Dat geeft niet, dat afkijken

Tesla is top qua elektomotoren en software, dat Ford dat maar goed afkijkt maar hopelijk zijn auto's beter in elkaar schroeft dan Tesla

Hopelijk werkt de multimedia deze keer wel goed bij die tablet, want bij de huidige Ford modellen is het onbetrouwbaar.  Ik betwijfel het dus of de software op hetzelfde niveau gaat staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...
16 uren geleden, Stancke zei:

Waar ik wel de krullen van kreeg is die lag op het touchscreen display 😬

Ha, me too. Dat is nu eens echt iets waar ik allergisch voor ben.

Tbh ideaal zou zijn: de Mach E met de software van de Tesla's 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Op 18/11/2019 om 13:26, ex-Mooseman zei:

Maar ze mochten er toch geen ‘Mustang’ op geplakt hebben.

Dat ze de naam ‘Puma’ op een lelijk klein SUVke kleven, tja, alleen autoliefhebbers kennen dat leuke coupé’tje nog.  Maar een ‘Mustang’... zelfs mijn moeder weet voor wat het staat.  En dat is zeker geen zoemende SUV.

Ik ben het eens met ex-Mooseman. Mustang is een naam die gepaard gaat met hoge snelheid. Ik kan mij niet voorstellen dat auto ontwikkelaars zo een besluit hadden genomen. Ik beschouw de naam Mustang tot een kracht voertuig, waarbij het geluid van de motor rillingen door je lichaam laat stromen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dit weekend of begin volgende week normaal een korte test met deze, benieuwd naar. Donderdag ook een Model 3 rijden. Toch een EV referentie zo :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Monterey Jack zei:

Dit weekend of begin volgende week normaal een korte test met deze, benieuwd naar. Donderdag ook een Model 3 rijden. Toch een EV referentie zo :D 

Krijg je die makkelijk mee? Ik weet dat Ford een lastig merk is op vlak van testritten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Rabbit said:

Krijg je die makkelijk mee? Ik weet dat Ford een lastig merk is op vlak van testritten.

Geen idee, gevraagd bij de dealer waar mijn ouders al 20 jaar klant zijn. Een 'korte testrit' was mogelijk, voor hetzelfde geld is dat 30 minuten natuurlijk, ben jij niet zo veel mee lijkt me :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Monterey Jack zei:

Geen idee, gevraagd bij de dealer waar mijn ouders al 20 jaar klant zijn. Een 'korte testrit' was mogelijk, voor hetzelfde geld is dat 30 minuten natuurlijk, ben jij niet zo veel mee lijkt me :D 

Ik vraag het omdat ik wel geinteresseerd ben in die auto. Maar ook omdat ik iemand ken die een reservatie had voor zo een GT en zelfs met de gewone slechts een halfuurtje mocht rijden onder begeleiding van een verkoper. Ik vond dat er echt over. Dan hebben ze verdorie al verkocht, mag hij nog niet alleen rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo ga je wel verkopen. Bij Tesla kan je zonder problemen een testrit regelen, en als je echt interesse toont zelfs een auto mee naar huis krijgen. En dan gaan ze bij Ford wat onnozel lopen doen :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ir_fuel zei:

Ja zo ga je wel verkopen. Bij Tesla kan je zonder problemen een testrit regelen, en als je echt interesse toont zelfs een auto mee naar huis krijgen. En dan gaan ze bij Ford wat onnozel lopen doen :fp: 

Het is een e-tron 55 SB geworden 🤣 in the end.

Onbegrijpelijk dat ze anno 2021 nog zo werken. Alsof je met zo'n hyperexclusieve kist op weg bent. Bij de premium merken ( incl. Tesla ) hebben ze het dan toch wel veel beter begrepen. Die gast had die reservatie al n jaar open staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Rabbit said:

Het is een e-tron 55 SB geworden 🤣 in the end.

Onbegrijpelijk dat ze anno 2021 nog zo werken. Alsof je met zo'n hyperexclusieve kist op weg bent. Bij de premium merken ( incl. Tesla ) hebben ze het dan toch wel veel beter begrepen. Die gast had die reservatie al n jaar open staan.

Zal laten weten hoe het loopt. Als de verkoper mee gaat rijden dan zal het ook snel gedaan zijn :lolz: Mijne pa gaat ook mee, dus die verkoper kan dan achteraan zitten :D 

Bij Tesla moest je heel in het begin toch ook nog een verkoper meenemen? Ik herinner dat nog toen ik de eerste keer model 3 reed, die man was geen fan van vlotte bochtencombinaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid