Polygoon 15.035 Geplaatst: 23 december 2019 Geplaatst: 23 december 2019 6 uren geleden, The Swede zei: Nog een reden om dus al die brol niet in huis te hebben. Kunt inderdaad beter nog aanschuiven aan het bankloket om uw overschrijvingsbulletins te gaan afgeven, of waart gij dat niet Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 23 december 2019 Geplaatst: 23 december 2019 hij woont wel in frankrijk, dus er is kans dat hij het was Quote
3000 1.080 Geplaatst: 7 januari 2020 Geplaatst: 7 januari 2020 Deze past hier ook wel. Een interieur gemaakt voor Italiaantjes van kleiner dan 1m60 en een ergonomie binnenin die op z'n minst bizar is. Pinkers op het stuur die onlogisch zijn en te veel dingetjes verborgen in een menu op een touchscreen in de middenconsole... Criminele motor wel, damn wat een sound! Quote
3000 1.080 Geplaatst: 7 januari 2020 Geplaatst: 7 januari 2020 Zo'n scherm hoort toch hoger, op het dashboard? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 7 januari 2020 Geplaatst: 7 januari 2020 1 hour ago, 3000 said: Zo'n scherm hoort toch hoger, op het dashboard? Nee. Zo een scherm hoeft daar gewoon helemaal niet te staan. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 16 hours ago, 3000 said: Deze past hier ook wel. Een interieur gemaakt voor Italiaantjes van kleiner dan 1m60 en een ergonomie binnenin die op z'n minst bizar is. Pinkers op het stuur die onlogisch zijn en te veel dingetjes verborgen in een menu op een touchscreen in de middenconsole... Criminele motor wel, damn wat een sound! Wat een auto, open Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 46 minuten geleden, ir_fuel zei: Wat een auto, open En eentje die ik kan rijden met de zetel op 't achterste!!! 1 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 Ergerlijk ding aan BMW's: je parkeert, je legt de motor stil en wil dan je raam naar boven doen. Je trekt aan de bedieningsknop, het raam gata omhoog... en ondertussen wil je uitstappen en... stopt het raam waar het is Dus ofwel contact weer aan en raam verder dicht doen, of uitstappen en de sleutel ingedrukt houden om alles verder dicht te laten gaan. Waarom is deze extra manipulatie nodig? Bij Mercedes geef je aan die knop een duw, stap je uit terwijl het raam nog steeds dicht gaat en tegen dat de deur is dichtgegooid, is uw raam dicht en ben je al aan het wegwandelen. Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 Volgens mij kan je dan toch gewoon opnieuw op de knop van raambediening drukken, nee? Bij Mercedes vind ik dat pas lastig. Sleutel uit contact, niets werkt meer. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 3 minutes ago, The Swede said: Ergerlijk ding aan BMW's: je parkeert, je legt de motor stil en wil dan je raam naar boven doen. Je trekt aan de bedieningsknop, het raam gata omhoog... en ondertussen wil je uitstappen en... stopt het raam waar het is Dus ofwel contact weer aan en raam verder dicht doen, of uitstappen en de sleutel ingedrukt houden om alles verder dicht te laten gaan. Subiet eens testen Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 1 minute ago, Alexx said: Volgens mij kan je dan toch gewoon opnieuw op de knop van raambediening drukken, nee? Bij Mercedes vind ik dat pas lastig. Sleutel uit contact, niets werkt meer. Nope. Je moet het contact weer aanzetten. Bij MB weet ik niet hoe het werkt met contactsleutels. Al een tijd geen meer gehad met sleutel. (behalve een W124 of R129) Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 1 minute ago, ir_fuel said: Subiet eens testen Ik heb het nu al gezien bij de X5, de 7 en de 5. Je legt de auto stil (raam helemaal naar beneden nog), je duwt op de knop en eens het raam naar boven begint te gaan, stap je uit. Het moment dat de deur opent, stopt het raam. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 De mijne heeft dat ook. Stroom moet aanstaan om een raam open/toe te doen. Ge hebt een paar seconden na uitzetten va auto. Of electronische handrem waarvoor ge de auto moet aansteken -en de motor is koud-om de auto te verzetten. Als ge dieselstank in de garage wilt! Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 3 hours ago, The Swede said: Ik heb het nu al gezien bij de X5, de 7 en de 5. Je legt de auto stil (raam helemaal naar beneden nog), je duwt op de knop en eens het raam naar boven begint te gaan, stap je uit. Het moment dat de deur opent, stopt het raam. Net getest. Wat je zegt klopt. Je kan echter wel op dat moment de knop van dat raam gebruiken om verder te sluiten. Edoch de automatische modus werkt niet meer. Je moet dus aan de knop trekken tot het raam dicht is. Quote
Jupke 11.079 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 Mijn pug kan dat wel. Daar kan ik trouwens ook de afstandsbediening gebruiken om de ramen te sluiten. (slot 2 of 3 seconden blijven indrukken) 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 15 minuten geleden, ir_fuel zei: Net getest. Wat je zegt klopt. Je kan echter wel op dat moment de knop van dat raam gebruiken om verder te sluiten. Edoch de automatische modus werkt niet meer. Je moet dus aan de knop trekken tot het raam dicht is. Handig... Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 Ik doe mijn raam enkel open om een parkeerticket te pakken of om tegen een agent te praten. Heb er niet echt last van Quote
de messias 884 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 1 uur terug, ir_fuel zei: Net getest. Wat je zegt klopt. Je kan echter wel op dat moment de knop van dat raam gebruiken om verder te sluiten. Edoch de automatische modus werkt niet meer. Je moet dus aan de knop trekken tot het raam dicht is. Of je kan op het BMW logo blijven duwen op de sleutel, dan gaan de ramen ook omhoog. EDIT: geen idee of dit bij de sleutels van de meer premium modellen ook het geval is. Quote
knight-rider 105 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 4 uren geleden, The Swede zei: Ergerlijk ding aan BMW's: je parkeert, je legt de motor stil en wil dan je raam naar boven doen. Je trekt aan de bedieningsknop, het raam gata omhoog... en ondertussen wil je uitstappen en... stopt het raam waar het is Dus ofwel contact weer aan en raam verder dicht doen, of uitstappen en de sleutel ingedrukt houden om alles verder dicht te laten gaan. Dat is net hetzelfde bij mijn Mégane. Maar heb er niet echt een probleem mee want de ramen staan niet vaak open, als dat toch het geval is, dan sluit ik dat raam eerst en dan doe ik de deur pas open. Staan alle ramen open, dan sluit ik ze gewoon met de afstandsbediening, dat is dan handiger. Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 Volgens mij kan je dan toch gewoon opnieuw op de knop van raambediening drukken, nee? Bij Mercedes vind ik dat pas lastig. Sleutel uit contact, niets werkt meer. Wie steekt nu nog een sleutel ik het contact ?Bij mijn Volvo stopte het sluiten van de ruit trouwens ook als de passagier de deur open deed.Mijn vrouw heeft hiervoor meermaals slagen gekregen. 1 2 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 19 minutes ago, de messias said: Of je kan op het BMW logo blijven duwen op de sleutel, dan gaan de ramen ook omhoog. EDIT: geen idee of dit bij de sleutels van de meer premium modellen ook het geval is. sleutel? Ik heb die enkel in mijn hand als ik van broek wissel om van broekzak naar broekzak te verhuizen Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 11 minutes ago, ex-Mooseman said: Wie steekt nu nog een sleutel ik het contact ? Bij mijn Volvo stopte het sluiten van de ruit trouwens ook als de passagier de deur open deed. Mijn vrouw heeft hiervoor meermaals slagen gekregen. Wat doen jullie allemaal met de ramen open? Ik gebruik dat echt nooit tenzij ik een ticket moet pakken ofzo. Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 2 uren geleden, Jupke zei: Mijn pug kan dat wel. Daar kan ik trouwens ook de afstandsbediening gebruiken om de ramen te sluiten. (slot 2 of 3 seconden blijven indrukken) Mijn VW kan dat ook, handig voor in de zomer! Volgens mij kon mijn ex Lexus is 300 dat ook al @The Swede??? Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 1 uur terug, ir_fuel zei: Wat doen jullie allemaal met de ramen open? Ik gebruik dat echt nooit tenzij ik een ticket moet pakken ofzo. Wanneer je een tunnel ziet... 1 Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 Wat doen jullie allemaal met de ramen open? [emoji3] Ik gebruik dat echt nooit tenzij ik een ticket moet pakken ofzo.Niet meer dan jij, dus Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.