Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

4 minutes ago, ir_fuel said:

Is dat dan omdat je zo lang bent, of staat de stoel effectief te hoog (cf de Focus RS waar je "op" ipv "in" zit)

Beide. Stoel staat gewoon hoog conf Focus RS, en ik heb dan nog eens een langer bovenlichaam.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had hem al zien staan hier in Kortrijk bij Toyota. Wist niet dat Vancayzeele dat overgepakt had! (met de zoon op school gezeten). 

Als je hem ziet kan je meteen zien dat het iets speciaals is, zo'n bommeke op wielen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ongetwijfeld zeer lekker rijden, maar van het uiterlijk en interieur krijg ik het absoluut niet warm. Ik weet dat het bij dit soort auto's bijzaak is maar het zijn toch ook geen goedkope karretjes... Na het parkeren een keer extra achterom kunnen en genieten van de looks is toch ook een deel autoplezier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, mrbbs zei:

In het rood :) Foto zal wel bekend zijn bij iemand hier..

123272367_1564562220381578_806154323265324858_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=2&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=zMY2fDhWDpIAX-v5RIv&_nc_oc=AQmlASFRFxq9L_hh6u5rWdNas4NwC_b4NESY44t_KUhE5UNucayo6jotDOnwS8zXHEU&_nc_ht=scontent-bru2-1.xx&oh=d1843a268505344bad01d094e68549af&oe=5FC4124C

haha euh ja, die is van mij :) Moet zeggen ook dat hij in het echt mooier en "metallieker" is dan op de foto....moet es ne nieuwe gsm kopen preceis

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, berengun said:

haha euh ja, die is van mij :) Moet zeggen ook dat hij in het echt mooier en "metallieker" is dan op de foto....moet es ne nieuwe gsm kopen preceis

Bij welke garage staat deze rode?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Ambi said:

Zal ongetwijfeld zeer lekker rijden, maar van het uiterlijk en interieur krijg ik het absoluut niet warm. Ik weet dat het bij dit soort auto's bijzaak is maar het zijn toch ook geen goedkope karretjes... Na het parkeren een keer extra achterom kunnen en genieten van de looks is toch ook een deel autoplezier :)

Ik vind de buitenkant echt vet, maar je krijgt natuurlijk wel een Yaris interieur :D 

Nu goed, het interieur van de GT86 al gezien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

nog minder dan een maand te gaan, en met deze lading aan reviews die sinds vandaag uit embargo zijn en allemaal enorm positief zijn, gaat dat nog een heel lange maand worden!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan al niet wachten om hem op de Ieperse kleine rally baantjes te rijden! Uit de reviews is echt wel gebleken dat hij vooral op straat uitblinkt!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Rabbit zei:

Ik ben wat verwonderd dat de reviews zo goed zijn.

Ik had deze een paar weken geleden gezien en die Jappen waren er niet blown away van.

 

Hetzelfde hier. Ik volg die mannen al een tijdje en die weten echt wel waarover ze praten, misschien dat de EU versie een andere afstelling heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Rabbit zei:

Ik ben wat verwonderd dat de reviews zo goed zijn.

Ik had deze een paar weken geleden gezien en die Jappen waren er niet blown away van.

En wat is hun invalshoek? Ik snap dat als ge naar een hot hatch op zoek zijt, dat dit er dan niet bovenuit steekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en het blijft sowieso subjectief

De GT86 die wij gehad hebben is waarschijnlijk voor ons persoonlijk de leukste wagen die we gehad hebben (het is nu al lang geleden maar 4 jaar geleden toen we pas de MX5 hadden weet ik nog wel dat ik toen vond dat de GT86 nog levendiger was), daar kon je mee lezen en schrijven....en dat terwijl er zo veel mensen klaagden over een gebrek aan vermogen...nooit iets van gemerkt op de kleine rallywegjes waar wij zo vaak plezier op hadden...Het is maar wat je zoekt De M2 die toch ook redelijk positieve commentaren kreeg stelde me telkens teleur op de echt bochtige wegjes...dit type auto moet je ook echt passen als een handschoen, dit is geen one size fits all, zeker ook de GR yaris niet

Een kameraad van mij is dan weer enkel geïnteresseerd in stoplichtsprintjes, das mijn ding dan weer niet....

en zo zal dat ook wel zijn bij journalisten, iedereen heeft toch ergens zijn voorkeuren voor bepaalde types (+het feit dat ze in japan waarschijnlijk ook ander  vergelijkingsmateriaal hebben dat in Europa nooit ingevoerd is)

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die in West- of Oostvlaanderen een rode GR Yaris weet staan? Zou hem graag eens IRL zien... op de video's ziet het er wel heel goed uit. Zou misschien nog durven wisselen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/30/2020 at 8:02 PM, mrbbs said:

normal mode: 60-40 voor/achter

track mode: 50-50

sport mode: 30-70 voor/achter

Heb ik wel niet kunnen uittesten tijdens deze korte eerste indruk.

Ik zag die Sam van Seen trough glass mee vertrekken en zette wel rap zijn kont. Lijkt mij zo een leuke speel auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, mrbbs said:

Iemand die in West- of Oostvlaanderen een rode GR Yaris weet staan? Zou hem graag eens IRL zien... op de video's ziet het er wel heel goed uit. Zou misschien nog durven wisselen..

Ik zou het doen. Ik zou hem in die kleur nemen 100% zeker van.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid