Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

Zojuist, mrbbs zei:

Niet wanneer ze rollend van start gaan.

Niet veel met rollende start. Hij heeft nog wielspin. Maar wel helemaal eens met de conclusie dat dat ding goed doortrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag aan de ring een stuk of 10 van gezien, Mathieu Sentis van L'argus was er ook mee aan het toeren dus weldra filmpje gok ik :)

Ferm leuk speelgoed van dichtbij!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

prachtige reportage...."het maakt niet uit welke de snelste is, ik wil de Yaris" [emoji7][emoji1787]

Heb gisteren nog 2x gekeken.
Tweede keer met de vrouw om haar al wat warm te maken. :)
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bevestiging gekregen van mijn dealer dat ze 14 december toekomen. Kijk het even aan of ik al dan niet wacht tot januari om hem in te schrijven.

aangepast door Elwood
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/27/2020 at 5:06 PM, Luv4DLM said:

Ben zo niet technisch aangelegd, maar als ik het goed begrepen heb heeft Toyota fouten gemaakt met het design van de achterophanging.
 

Toyota? Of BMW? :D 

On 11/27/2020 at 5:36 PM, PJH said:

Dat heb ik niet gezegd. Maar 't is een rally homologation special, geen track ding.

Ik vind het dus een rare keuze.

Je kunt een nagel in een muur kloppen met een iphone, maar misschien doe je dat beter met een hamer.... dat soort vergelijking :)

Leuke vergelijking. En volg u zeker.

Wie zet de zijne hier het eerst in TME kleuren? :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Elwood zei:

Net bevestiging gekregen van mijn dealer dat ze 14 december toekomen. Kijk het even aan of ik al dan niet wacht tot januari om hem in te schrijven.

dan zullen de onze samen op t bootje gestaan hebben...wij wachten tot volgend jaar om in te schrijven, zou een stuk voordeliger uitkomen voor 2 weekjes langer wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke vergelijking. En volg u zeker.
Wie zet de zijne hier het eerst in TME kleuren? [emoji14]
 
Toyota, want BMW heeft zijn eigen ophanging ontworpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, berengun zei:

dan zullen de onze samen op t bootje gestaan hebben...wij wachten tot volgend jaar om in te schrijven, zou een stuk voordeliger uitkomen voor 2 weekjes langer wachten

Volgens mijn dealer was het vandaag nog niet 100% duidelijk wat het voordeligste gaat zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Luv4DLM said:
45 minutes ago, The Swede said:
Leuke vergelijking. En volg u zeker.
Wie zet de zijne hier het eerst in TME kleuren? emoji14.png
 

Toyota, want BMW heeft zijn eigen ophanging ontworpen.

Dus onderhuids dezelfde auto maar met een andere ophanging? Dat lijkt me wat raar want het platform is alvast hetzelfde, dus de punten waar de ophanging vast zitten, zijn dezelfde. Enige wat je dan nog kan doen is andere veren en dempers steken.

5 minutes ago, Elwood said:

Volgens mijn dealer was het vandaag nog niet 100% duidelijk wat het voordeligste gaat zijn. 

Hoe verschilt het tussen nu inschrijven en na nieuwjaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, The Swede said:

Hoe verschilt het tussen nu inschrijven en na nieuwjaar?

Dit jaar is het nog op basis van NEDC, vanaf 2021 met een aangepaste formule op basis van WLTP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Elwood zei:

Volgens mijn dealer was het vandaag nog niet 100% duidelijk wat het voordeligste gaat zijn. 

Dan kent hij er niet veel van vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid