Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

Op 10/11/2020 om 10:26, Monterey Jack zei:

 

Zelf met veel enthousiasme bekijken, ziet er écht nice uit. 
Enkel die sound, bah, stelt niets voor maar dat is geen verrassing meer anno 2020.

Die tellers zijn ook nog oldskool JDM, mag wel iets moderner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/11/2020 om 10:26, Monterey Jack zei:

 

Krijg goesting om zelf ene te kopen van naar dat filmpje te kijken. Ziet er een leuk machineke uit, alleen die berichten mbt de zithoogte zouden voor mij een dealbreaker zijn. Hoog zitten met +1m90 kan ik niet gewend geraken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Jules_W said:

Krijg goesting om zelf ene te kopen van naar dat filmpje te kijken. Ziet er een leuk machineke uit, alleen die berichten mbt de zithoogte zouden voor mij een dealbreaker zijn. Hoog zitten met +1m90 kan ik niet gewend geraken. 

Rap een andere stoel ingezet toch? Is het eerste wat ik ga doen. Komt bij mij een Recaro Profi SPG XL in

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, -krikke- said:

Voila, t'is beslist... laat die v12 voor wat het is makker, deze is de slimmere en leukere keuze!

En hij kan er 1 voor u en 1 voor mij bijkopen en nog geld overhouden. Alvast bedankt Nonkel Jokke.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Miljaar, als ik dat allemaal lees, mocht ik hier nu baantjes hebben waar het « mag » of « kan » ik zou dat direct nemen als speeltje ! Wil hier absoluut eens mee rijden !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

afgelopen zaterdag in 't echt gezien en het ziet er geweldig uit, interieur is wel mja, met die grote TV en die stoelen die duidelijk te hoog staan

verder is dat echt een hebbeding, ook discreet genoeg; het reed wat later weg en je gaat er je buren niet mee verklappen dat het iets speciaals is, dat klonk heel erg OPF/WLPT-proof

ik ben toch wel fan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/11/2020 om 20:43, Jokke_vlo zei:

Miljaar, als ik dat allemaal lees, mocht ik hier nu baantjes hebben waar het « mag » of « kan » ik zou dat direct nemen als speeltje ! Wil hier absoluut eens mee rijden !

 

Ik verwacht de mijne in december dus als je eens wil rijden...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/11/2020 om 09:06, berengun zei:

Oefenen op PS4

IMG_20201113_090443.jpg

IMG_20201113_084828.jpg

 

Op 13/11/2020 om 21:03, Phil zei:

Heb er dan wel geen besteld, maar moest er virtueel zeker eentje hebben. :ninja:

968F8382-FA77-4E59-9870-FF23A66B9048.jpeg.2bb638aa41fe21fe2b666559e38bbc38.jpeg

 

6 uren geleden, Vanni zei:

Ik heb de mijne een Bastos-livery gegeven. :D

image.thumb.jpeg.fdd5f95dfeadfb8a8e5aa4f5587f6fb3.jpeg

 

Godver seg, dringend mijn PS4 nog eens aanzetten!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/11/2020 om 20:43, Jokke_vlo zei:

Miljaar, als ik dat allemaal lees, mocht ik hier nu baantjes hebben waar het « mag » of « kan » ik zou dat direct nemen als speeltje ! Wil hier absoluut eens mee rijden !

 

Daar bij u in de buurt moet dat echt tot z'n recht komen 😮

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/11/2020 om 16:35, Jokke_vlo zei:

Ferm dat ze zoiets nog willen ontwikkelen ! Ziet er me een echte fun kar uit.

Vreemd dat Toyota de Supra zo verkloot heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Rabbit zei:

Ter vervanging van de M140i ? 

Nee, ik mag hem een dag lenen van Toyota. 

Kan niet zeggen dat ik er nog niet over nagedacht heb, moet echt een zalig kot zijn om in alle weersomstandigheden mee te raggen. Maar ik denk wat te 'onvolwassen' voor mij als daily, mocht ik kortere afstanden doen zou ik er sneller één kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid