Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

53 minutes ago, 3000 said:

https://www.instagram.com/p/CH0tcHpntZF/?igshid=16yyyi0ns31m1

Instagram embed heeft geen zin? @dragonfly

Anyway: 255/35R18 op 9.5 velg plug and play 👌

Dat wil ik niet, integendeel, ik wil net minder grip :)

Ik vind de GRY trouwens geen auto om op circuit te gebruiken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Gixxer zei:

Deze ochtend getest in het programma Automoto.

prachtige reportage...."het maakt niet uit welke de snelste is, ik wil de Yaris" 😍🤣

aangepast door berengun
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, PJH said:

raar dat Apex en nog wat andere nurburgring rental companies op de GR Yaris springen. Dat spel is totaal geen tracktoy :D

Toogcredentials, he. De mensen betalen niet voor inhoud maar voor imago. Men wil gezegd hebben dat men met deze of deze wagen met reputatie gereden heeft. Dat die wagen helemaal niet bij deze filosofie past en dat ze er voor geen meter mee kunnen rijden, doet er niet toe. 

En de Yaris GR zal in de goedkopere categorie van wagens zitten + voor de firmas die ze uitbaten, zal dat waarschijnlijk een wagentje zijn dat redelijk goedkoop zal zijn om te runnen (plus betrouwbaar). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, PJH zei:

raar dat Apex en nog wat andere nurburgring rental companies op de GR Yaris springen. Dat spel is totaal geen tracktoy :D

Sneller dan de RS3 en M135i op de Ring

4 minuten geleden, The Swede zei:

Toogcredentials, he. De mensen betalen niet voor inhoud maar voor imago. Men wil gezegd hebben dat men met deze of deze wagen met reputatie gereden heeft. Dat die wagen helemaal niet bij deze filosofie past en dat ze er voor geen meter mee kunnen rijden, doet er niet toe. 

En de Yaris GR zal in de goedkopere categorie van wagens zitten + voor de firmas die ze uitbaten, zal dat waarschijnlijk een wagentje zijn dat redelijk goedkoop zal zijn om te runnen (plus betrouwbaar). 

Ik ken wel betere auto's om te stoefen dan een Yaris.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

In het geval van Apex is het op vraag van de klanten die massaal erop aanstuurde tijdens de YouTube chitchat.

Gezien ze daar enorm dan zijn van hun GT86 leek het hun de logische keuze, ondanks dat hun Supra een grote ramp blijkt te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het geval van Apex is het op vraag van de klanten die massaal erop aanstuurde tijdens de YouTube chitchat.

Gezien ze daar enorm dan zijn van hun GT86 leek het hun de logische keuze, ondanks dat hun Supra een grote ramp blijkt te zijn.
En blijkbaar zijn ze zelf onder de indruk...5934b87fe6390bf8e677752f59c0fb76.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Luv4DLM zei:

In het geval van Apex is het op vraag van de klanten die massaal erop aanstuurde tijdens de YouTube chitchat.

Gezien ze daar enorm dan zijn van hun GT86 leek het hun de logische keuze, ondanks dat hun Supra een grote ramp blijkt te zijn.

Supra een ramp? Wat viel daar zo aan tegen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supra een ramp? Wat viel daar zo aan tegen dan?
Ben zo niet technisch aangelegd, maar als ik het goed begrepen heb heeft Toyota fouten gemaakt met het design van de achterophanging.

Komt erop neer dat die achterkant begint te lossen. Voorbeeld 240 rijden op een rechtstuk en gas lossen, de voorkant komt omhoog en de achterkant begint te schudden.

Had iets te maken met de toe in and toe out die ze niet goed krijgen.

In het geval van Apex hebben ze een compleet subframe laten maken om het alsnog te counteren.

Voor meer details zou je hun filmpjes eens moeten bekijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, PJH zei:

raar dat Apex en nog wat andere nurburgring rental companies op de GR Yaris springen. Dat spel is totaal geen tracktoy :D

't is niet dat zo'n GR Yaris niet plezant zal rijden op circuit hé ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Luv4DLM zei:

Ben zo niet technisch aangelegd, maar als ik het goed begrepen heb heeft Toyota fouten gemaakt met het design van de achterophanging.

Komt erop neer dat die achterkant begint te lossen. Voorbeeld 240 rijden op een rechtstuk en gas lossen, de voorkant komt omhoog en de achterkant begint te schudden.

Had iets te maken met de toe in and toe out die ze niet goed krijgen.

In het geval van Apex hebben ze een compleet subframe laten maken om het alsnog te counteren.

Voor meer details zou je hun filmpjes eens moeten bekijken.

Ah, bump steer. Dat is de verandering van toe in onder compressie. ik zal eens kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, William Blake zei:

't is niet dat zo'n GR Yaris niet plezant zal rijden op circuit hé ;)

 

Dat heb ik niet gezegd. Maar 't is een rally homologation special, geen track ding.

Ik vind het dus een rare keuze.

Je kunt een nagel in een muur kloppen met een iphone, maar misschien doe je dat beter met een hamer.... dat soort vergelijking :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, PJH zei:

Dat heb ik niet gezegd. Maar 't is een rally homologation special, geen track ding.

Ik vind het dus een rare keuze.

Je kunt een nagel in een muur kloppen met een iphone, maar misschien doe je dat beter met een hamer.... dat soort vergelijking :)

Het is een straatwagen in de eerste instantie.

Als ik zie hoe die gaat op de Ring, ben ik wel enthousiast.

Rare vergelijking trouwens :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, PJH zei:

Dat heb ik niet gezegd. Maar 't is een rally homologation special, geen track ding.

Ik vind het dus een rare keuze.

Je kunt een nagel in een muur kloppen met een iphone, maar misschien doe je dat beter met een hamer.... dat soort vergelijking :)

Mja, mss meer track-toy dan de swiftjes van weleer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid