Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden, mrbbs zei:

Iedereen kan terug beginnen gniffelen want ik wil terug een GR Yaris.

Vanavond +20 Vlaamse Toyota dealer opgebeld maar geen enkele had er in stock of in bestelling die binnenkort binnen komen.  Morgen maar eens wat Waalse dealers opbellen..

Balen! Mocht iemand één weten staan, let me know!

Op autoscout staan er wel een paar maar koopjes vind je er niet tussen vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Gniffelen niet echt, maar waarom? In afwachting van de GR86? Bepaalde mods die 'm minder efficiënt maken in 't droog? Allseasons ofzo :D

Smart thinking!

Inderdaad, ik heb een Nederlandse vriend die de zijne heeft aangepast en rond rijdt met sneeuwbanden, met een lagere stoel in en ja.. ik was dus meteen verkocht.  Met die sneeuwbanden kan je effectief op lagere snelheden wel plezier hebben. Het feit dat het de laatste kans is om nog met leuke benzine auto's te rijden die ook nog betaalbaar zijn voor mijn portefeuille helpt daarbij.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Elwood zei:

Op autoscout staan er wel een paar maar koopjes vind je er niet tussen vrees ik.

Ik betaal geen meerprijs, dat is zeker. Dan wacht ik wel tot september.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, mrbbs zei:

Ik betaal geen meerprijs, dat is zeker. Dan wacht ik wel tot september.

Ik heb ondertussen 26k kilometers op de teller. Vind het nog steeds top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mrbbs zei:

Iedereen kan terug beginnen gniffelen want ik wil terug een GR Yaris.

Vanavond +20 Vlaamse Toyota dealer opgebeld maar geen enkele had er in stock of in bestelling die binnenkort binnen komen.  Morgen maar eens wat Waalse dealers opbellen..

Balen! Mocht iemand één weten staan, let me know!

Bij duval stond vorige week nog een rode

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mrbbs zei:

Iedereen kan terug beginnen gniffelen want ik wil terug een GR Yaris.

Vanavond +20 Vlaamse Toyota dealer opgebeld maar geen enkele had er in stock of in bestelling die binnenkort binnen komen.  Morgen maar eens wat Waalse dealers opbellen..

Balen! Mocht iemand één weten staan, let me know!

Waarom dan niet wachten op de meer hardcore versie?

Of je moest hem nu al willen hebben natuurlijk 😃

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Dimitri zei:

Waarom dan niet wachten op de meer hardcore versie?

Of je moest hem nu al willen hebben natuurlijk 😃

 

Als ik dat zo lees denk ik dat het niet eenvoudig wordt om er eentje te pakken te krijgen, gesteld dat hij al naar Europa komt… Of is daar al meer duidelijkheid over ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Elwood zei:

Als ik dat zo lees denk ik dat het niet eenvoudig wordt om er eentje te pakken te krijgen, gesteld dat hij al naar Europa komt… Of is daar al meer duidelijkheid over ?

Hou morgen het internet in de gaten, dan wordt een getunede versie getoond. Maar hoe dan ook wil ik de huidige versie. Een zwarte.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Redfive zei:

Inderdaad, it seems the new GRMN-badged model will remain the preserve of the JDM: Toyota unveils new two-seat GRMN Yaris | PistonHeads UK

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 telefoontjes verder heb ik 3 witte gevonden die direct beschikbaar zijn. Heb misschien wel een optie gevonden voor een zwarte maar daar was nog onduidelijkheid over de levering.. wordt vervolgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik bij PPE was om de cold start uit m'n 140 te programmeren, was de zaakvoerder van een Waalse race-organisatie/ondersteuningsbedrijfje daar met zijn zwarte GRY, om er een Milltek onder te laten steken (trouwens extreeem mooi afgewerkte uitlaat en superknappe end pipes).
Wat een extreem knappe kleur, dat zwart. Helemaal geen donker zwart, maar eerder antraciet met heel veel maar ook heel kleine flakes, erg veel diepte in die lak. Awesome! ❤️ 

Videootje van het ding in kwestie:

 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid