Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, mrbbs zei:

Vraag > Aanbod + die auto is fantastisch goed!

Ik kan dit alleen maar beamen... dit is de leukste auto voor de openbare weg die ik de laatste 10 jaar gekocht heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Elwood zei:

Ik kan dit alleen maar beamen... dit is de leukste auto voor de openbare weg die ik de laatste 10 jaar gekocht heb.

Uwe M2 lijkt mij anders toch ook wel een echte fun car te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, duvelke zei:

Uwe M2 lijkt mij anders toch ook wel een echte fun car te zijn.

M2 heb ik vandaag geleverd want die is vorige week verkocht... heb nog een 2e Yaris GR bijgekocht

. De M2 is leuk, de Yaris subliem...

Heb volgende week nog een witte naast mijn rode.

Volgens mij is dit een auto die naast de Lancia Delta Integrale kan staan... een instant klassieker.

 

aangepast door Elwood
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Wat is het idee achter het hebben van 2 exemplaren?

Ik ben er van overtuigd dat deze auto een van de laatste in zijn soort gaat zijn.

De prijzen stijgen nu al. Indien niet, dan heb ik binnen 3 jaar nog een nieuwe staan om mee te beginnen rijden of, en dat denk veel eerder, wel, dan verkoop ik hem en steek een paar extra centen op zak.  In elk geval ben ik er goed mee.

Alles meer dan 0.11% is beter dan geld op rekeningen te parkeren.

aangepast door Elwood
  • Vind ik leuk 3
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Elwood zei:

Ik ben er van overtuigd dat deze auto een van de laatste in zijn soort gaat zijn.

De prijzen stijgen nu al. Indien niet, dan heb ik binnen 3 jaar nog een nieuwe staan om mee te beginnen rijden of, en dat denk veel eerder, wel, dan verkoop ik hem en steek een paar extra centen op zak.  In elk geval ben ik er goed mee.

Alles meer dan 0.11% is beter dan geld op rekeningen te parkeren.

Slimme zet! Ze zijn hier geen fan van auto's stockeren en met winst verkopen, zou hetzelfde als u doen! 😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

net als @Elwood ook hier supercontent van de Yaris

Een dingske wat ik zou willen pimpen, en dat heeft niets te maken met vermogen of zo, is de muziek.  De yaris maakt wel wat rolgeluid en dus voor langere ritten op autostrade moet de radio toch een stukje luider...Waarschijnlijk de gewoonte van de andere/vorige auto's die allemaal harman karton of bose systeempjes hadden af fabriek en deze niets.  Aangezien we (als corona toelaat) er in Juni mee naar UK gaan en dan in juli hopelijk naar Toscane (en dus veel autostrade ook tot de Alpen) was ik aan het denken om dat wat te verbeteren, MAAR, absoluut onzichtbaar (als dat kan).  Als er iemand tips, adresjes, prijzen, ... heeft, altijd welkom.

en net te laat om net als @Elwood er een tweede bij te kopen zonder sperren die dan wel een JBL systeem standaard heeft 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, berengun zei:

net als @Elwood ook hier supercontent van de Yaris

Een dingske wat ik zou willen pimpen, en dat heeft niets te maken met vermogen of zo, is de muziek.  De yaris maakt wel wat rolgeluid en dus voor langere ritten op autostrade moet de radio toch een stukje luider...Waarschijnlijk de gewoonte van de andere/vorige auto's die allemaal harman karton of bose systeempjes hadden af fabriek en deze niets.  Aangezien we (als corona toelaat) er in Juni mee naar UK gaan en dan in juli hopelijk naar Toscane (en dus veel autostrade ook tot de Alpen) was ik aan het denken om dat wat te verbeteren, MAAR, absoluut onzichtbaar (als dat kan).  Als er iemand tips, adresjes, prijzen, ... heeft, altijd welkom.

en net te laat om net als @Elwood er een tweede bij te kopen zonder sperren die dan wel een JBL systeem standaard heeft 😜

@berengun@berengun informeer even bij https://www.stefs-caraudio.be/nl/

Ik. Denk dat hij u wel kan helpen. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ex-Mooseman zei:

De standaard kartonnen luidsprekertjes vervangen door kwalitatiever spul kan al heel wat zoden aan de dijk brengen

ja k moet geen boem boem car hebben he, gewoon iets kwalitatiever dus waarschijnlijk zal dat al wel goed zijn, ken er geen hol van eerlijk gezegd ... van de pakweg 50 autos die we gehad hebben nog nooit eentje waar ik iets aan veranderd heb😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/2/2021 om 21:01, PJH zei:

Betalen mensen dat echt voor een 3 cilinder Toyota yaris? :s

Waarom blijft iedereen toch altijd op het nageltje van die drie cilinders kloppen? 't Is en blijft gewoon een 1.6 turbo hoor.

Ik zou het liever betalen voor een auto waarbij ik weet dat ze er ingenieurs mee betaald hebben dan de ///Marketingafdeling.

  • Vind ik leuk 8
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, Lotuzzz said:

Ik zou het liever betalen voor een auto waarbij ik weet dat ze er ingenieurs mee betaald hebben dan de ///Marketingafdeling.

Of een sportwagen waar ze een versnellingsbak van het jaar kruik van een gezinswagen hebben ingedraaid want er was geen geld voor een deftige :ninja: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, ir_fuel zei:

Of een sportwagen waar ze een versnellingsbak van het jaar kruik van een gezinswagen hebben ingedraaid want er was geen geld voor een deftige :ninja: 

Over welke auto hebben we het dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Lotuzzz zei:

Waarom blijft iedereen toch altijd op het nageltje van die drie cilinders kloppen? 't Is en blijft gewoon een 1.6 turbo hoor.

Ik zou het liever betalen voor een auto waarbij ik weet dat ze er ingenieurs mee betaald hebben dan de ///Marketingafdeling.

Ik vind die 3-cil net demax, vol karakter en een wijs geluid

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wijs geluid, wijs geluid ... der is maar één wijs geluid en dat was wanneer Armand Pien na z'n weerbericht nog een natuurkundeweetje de ether in praatte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, berengun zei:

net als @Elwood ook hier supercontent van de Yaris

Een dingske wat ik zou willen pimpen, en dat heeft niets te maken met vermogen of zo, is de muziek.  De yaris maakt wel wat rolgeluid en dus voor langere ritten op autostrade moet de radio toch een stukje luider...Waarschijnlijk de gewoonte van de andere/vorige auto's die allemaal harman karton of bose systeempjes hadden af fabriek en deze niets.  Aangezien we (als corona toelaat) er in Juni mee naar UK gaan en dan in juli hopelijk naar Toscane (en dus veel autostrade ook tot de Alpen) was ik aan het denken om dat wat te verbeteren, MAAR, absoluut onzichtbaar (als dat kan).  Als er iemand tips, adresjes, prijzen, ... heeft, altijd welkom.

en net te laat om net als @Elwood er een tweede bij te kopen zonder sperren die dan wel een JBL systeem standaard heeft 😜

Wat geluidsisolatie in/op de wielkassen kan ook al heel veel doen qua rolgeluiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/12/2021 at 6:18 PM, Krikkie said:

Slimme zet! Ze zijn hier geen fan van auto's stockeren en met winst verkopen, zou hetzelfde als u doen! 😋

Absoluut. Cash is king

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid