Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

Komende uit een aantal zescylinder benzinemotoren voor de GR Yaris, merk ik wel het verschil op qua "beleving", voornamelijk bij een koudstart.

Langs de andere kant hebben we intussen de andere zijde van de medaille leren kennen : Nu de publieke opinie tov auto's door een aantal groene bewegingen verziekt/verzeikt wordt kan het ook een voordeel zijn met wat minder lawaai aan de buitenkant....Herinner me met mijn eerste M3 dat de mensen me soms aanmaanden trager te gaan ook al haalde ik de maximum snelheid niet, gewoon door het lawaai.  Dat is nu duidelijk veel minder, de mensen zijn hier "liever" voor (ofwel ligt dat aan de BMW badge tov de Toyota badge, dat kan ook natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zalig karretje...wie had dat gedacht van een 3 cilinder

@berengun ik had gehoord dat er nu na Litchfield ook een Duitse tuner is die hem tot 300pk kan brengen, ga je dit doen? 

Ook is er blijkbaar iemand bezig die de diff software gaat hacken zodat deze volledig naar 100% op de achterwielen kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Liquid Li0n zei:

zalig karretje...wie had dat gedacht van een 3 cilinder

@berengun ik had gehoord dat er nu na Litchfield ook een Duitse tuner is die hem tot 300pk kan brengen, ga je dit doen? 

Ook is er blijkbaar iemand bezig die de diff software gaat hacken zodat deze volledig naar 100% op de achterwielen kan.

nee hij geeft mij met het standaard vermogen nu al het gevoel dat in wisselende Belgische weersomstandigheden en op kleine wegen, ronde punten, ... er heel weinig auto's bestaan die de Yaris gaan volgen...Onze M2 trok uiteraard sneller op naar 100 maar daar stopt het naar mijn gevoel.... dus nee, geen tuning nodig voor mij

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, berengun zei:

nee hij geeft mij met het standaard vermogen nu al het gevoel dat in wisselende Belgische weersomstandigheden en op kleine wegen, ronde punten, ... er heel weinig auto's bestaan die de Yaris gaan volgen...Onze M2 trok uiteraard sneller op naar 100 maar daar stopt het naar mijn gevoel.... dus nee, geen tuning nodig voor mij

Grappig, ik betrap mezelf er ook op dat ik liever met de Yaris dan de M2 rij... wat een geweldig machientje toch ! Vandaag nog eens de BMW van stal gehaald maar eigenlijk meer om hem niet te lang stil te laten staan...

aangepast door Elwood
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

in de eerste 30 seconden bijna straight pipe enkel cat nog maar klinkt echt rally style 😍

aangepast door Liquid Li0n
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Elwood said:

Ik vind hem zo geweldig dat ik er een 2e heb gekocht… Een witte met circuit-pack

Nog aan normale prijs kunnen kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, mrbbs zei:

Nog aan normale prijs kunnen kopen?

Ja... wel geen korting gekregen... 😁😁😁 Was de demo-wagen van mijn dealer met 1000km op de teller.

aangepast door Elwood
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Elwood said:

Ja... wel geen korting gekregen... 😁😁😁 Was de demo-wagen van mijn dealer met 1000km op de teller.

Voor de eerste wel korting gekregen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, mrbbs zei:

Voor de eerste wel korting gekregen dan?

Neen maar die had 0 km he...

Op mobile.de kost een Yaris gr met circuit-pack al vlot €44k

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minutes ago, pieter2 said:

De prijzen swingen de pan uit ; uw dealer vraagt intussen al 50.000,00 euro (cfr autoscout)

Ja ik zag het, anderen volgen. Blijkbaar zijn er al stockwagens geschrapt en kan je ze dus niet meer bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, pieter2 zei:

 50.000,00 euro (cfr autoscout)

Betalen mensen dat echt voor een 3 cilinder Toyota yaris? :s

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, PJH said:

Betalen mensen dat echt voor een 3 cilinder Toyota yaris? :s

Vraag > Aanbod + die auto is fantastisch goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid