Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden, Elwood zei:

Al enkele weken

Krijgt ge ze allemaal kwijt in uw stockageplaats? :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, gTa zei:

Krijgt ge ze allemaal kwijt in uw stockageplaats? :D 

Ja hoor… ik heb de M2 al verkocht omdat ik zot ben van die toyotaatjes.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/3/2021 om 07:38, Rabbit zei:

benieuw wat die peet er gaat uithalen. Die ks echt zot snel op de ring met zijn Seat

Ben hem dit weekend een paar keer tegen gekomen, ging vlot maar nu ook niet echt wauw eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Denniske zei:

Net 2 dagen van kunnen genieten en 800km gereden, echt top. Geen tijd om uitgebreid verslagje neer te typen maar ongelooflijk plezante auto. Niet zo speels als een RWD auto op de baan, sound is mager (en fake binnenin) en veel rolgeluid op de snelweg. Verder niks dan positief, bak en koppeling voelen heerlijk zwaar aan en niet alsof ze na wat misbruik meteen onder de auto uit gaan vallen. Besturing is top, heerlijk hoe dat op snelheid je de bocht 'in' trekt met die mechanische diffs. Motorblok is top, voldoende koppel onderin en genoeg power om lekker te sleuren. 

Zou hier dolgraag eens mee spelen op een nat circuit! :) 

Anyhow, ritje gedaan met @flupke73 en @Krikkie:

 

 

 

Dag later toevallig de GR van @berengun tegengekomen: 51031684641_7b8ba82961_b.jpg

 

 

Het is inderdaad een onwaarschijnlijk leuke rijders-auto en in de sneeuw of regen is het een plezier om rond te sturen ! Knappe foto’s ook weeral.

aangepast door Elwood
Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook dit lukt best met een vier maal viertje 😜

493D9CFF-9648-42B1-8B4C-361C574CF433.jpeg

aangepast door berengun
  • Vind ik leuk 6
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/3/2021 om 07:26, Elwood zei:

Na 9000km in een Elise Cup 250 en 4000km in een Yaris GR kan ik de eindconclusie beamen.

Beaam je dan ook hun kritiek ivm die motor? Ik mag toch zeggen dat ik vrij vaak met nieuwe moderne wagens rij, en ik vind dat 2ZR toyota blokje echt wel karaktervol voor een euro6 blok. Als je dan ziet hoe saai dat GR blok klinkt standaard ... Maar goed, over loopcultuur enzo kan ik niet spreken. Nog geen GR4 gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/3/2021 om 23:55, Rabbit zei:

Beaam je dan ook hun kritiek ivm die motor? Ik mag toch zeggen dat ik vrij vaak met nieuwe moderne wagens rij, en ik vind dat 2ZR toyota blokje echt wel karaktervol voor een euro6 blok. Als je dan ziet hoe saai dat GR blok klinkt standaard ... Maar goed, over loopcultuur enzo kan ik niet spreken. Nog geen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Elwood zei:
Op 18/3/2021 om 23:55, Rabbit zei:

Beaam je dan ook hun kritiek ivm die motor? Ik mag toch zeggen dat ik vrij vaak met nieuwe moderne wagens rij, en ik vind dat 2ZR toyota blokje echt wel karaktervol voor een euro6 blok. Als je dan ziet hoe saai dat GR blok klinkt standaard ... Maar goed, over loopcultuur enzo kan ik niet spreken. Nog geen 

Ik kan maar een klein stukje van het artikel lezen. De GR4 klinkt inderdaad niet impressionant en het is een beetje een afknapper dat ze het via de speakers een beetje proberen te verdoezelen.... Absoluut juist. Maar kijk eens naar al die testen : Lotus, Alpine, bmw M2, Porsche 718... waarin de toyota zich makkelijk staande houdt of zelfs als winnaar naar voren komt,  dan is toch onwaarschijnlijk of niet ?

 

We hebben het hier over een auto die iets meer dan de helft kost van de wagens waarmee hij vergeleken wordt... Ik geloof  echt dat de Gr een instant-classic wordt. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Erwin zei:

Iemand interesse in een parelmoer witte GR Yaris met circuit pack?

400km op de teller en nog niet ingeschreven.

 

Wat vraag je ervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Krikkie zei:

Wat vraag je ervoor?

Laat ons zeggen dat ik er geen winst of  verlies op wil maken.

Zal min of meer tegen de nieuwprijs moeten zitten.

 

aangepast door Erwin
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Erwin zei:

Laat ons zeggen dat ik er geen winst of  verlies op wil maken.

Zal min of meer tegen de nieuwprijs moeten zitten.

Krikkie, nu weet je meer hé :lolz: :fp: 

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

The official WLTP rated efficiency figure is 34.3mpg on the combined cycle. If you ever get near to that, on a regular basis, then you probably shouldn't have bought this car in the first place.

😂

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
On 3/20/2021 at 10:06 PM, Krikkie said:

Ideaal om de Corolla mee te vervangen 😂

Voor 3 kinderen ideaal. Tenzij jij niet meerijdt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/20/2021 at 2:54 PM, Erwin said:

Iemand interesse in een parelmoer witte GR Yaris met circuit pack?

400km op de teller en nog niet ingeschreven.

 

@Luv4DLM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid