Ga naar inhoud

2022 BMW 7 Reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat de huidige 7 tot 2023 bleef. Spijtig want het verdwijnen van de V12 is echt een verlies voor het autolandschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/9/2020 om 17:18, Thebiemerke zei:

bmw-i7-spy-photo.jpg

bmw-i7-spy-photo.jpg

bmw-i7-spy-photo.jpg

bmw-i7-spy-photo.jpg

bmw-i7-spy-photo.jpg

bmw-i7-spy-photo.jpg

bmw-i7-spy-photo.jpg

 

Ziet er nog een pre-production test mule uit, niet?

Also: spot ik nu een (licht-)meedraaiende achteras in de 3e en 4e foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, The Swede zei:

Ik dacht dat de huidige 7 tot 2023 bleef. Spijtig want het verdwijnen van de V12 is echt een verlies voor het autolandschap.

Blijft voortbestaan bij Rolls, geen paniek. :D 

Grote merken moeten van die benzineslurpes cq. co²-brakers af om aan de extreem strenge richtlijnen te kunnen blijven voldoen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, gTa zei:

Blijft voortbestaan bij Rolls, geen paniek. :D 

Grote merken moeten van die benzineslurpes cq. co²-brakers af om aan de extreem strenge richtlijnen te kunnen blijven voldoen.

S-Klasse krijgt opnieuw een V12 :D

Weliswaar alleen in de Maybach.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Tiep zei:

Aa, wist ik niet! Standaard? Of optioneel?

Bestaat zeker al sinds de F01 7-reeks, en misschien zelfs al sinds de E65 (wie weet hier meer over?).

Maar zelfs in de jaren stillekes hadden ze dit al op bepaalde motorisaties (standaard of optie) van de E31 8-reeks, onder de noemer Aktive Hinterachskinematik. Is waarschijnlijk iets waar weinig mensen het bestaan van weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, William Blake zei:

S-Klasse krijgt opnieuw een V12 :D

Weliswaar alleen in de Maybach.

'k Denk dat Benz wel een pak meer S'en verkoopt dan BMW '7 verkoopt, worldwide?
En Benz heeft geen model boven de S, hè. BMW heeft nog Rolls Royce.
Dus ergens logisch dat de Maybach S nog wel de V12 krijgt, om tegen Rolls en Bentley te concurreren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Goesting zei:

Bestaat zeker al sinds de F01 7-reeks, en misschien zelfs al sinds de E65 (wie weet hier meer over?).

Maar zelfs in de jaren stillekes hadden ze dit al op bepaalde motorisaties (standaard of optie) van de E31 8-reeks, onder de noemer Aktive Hinterachskinematik. Is waarschijnlijk iets waar weinig mensen het bestaan van weten?

Klopt, AHK (niet te verwarren met Anhängerkupplung :D kwam met & zat standaard op de 850CSi en kwam naar 't einde van het productieleven toe ook in optie op de 2 andere E31 motorisaties. Op de 840Ci en 850Ci werd het bijna nooit genomen, want het was toen één van de duurste opties die er waren (ik wil er van af zijn maar 't staat me voor dat dat 11.000 DM was, ofzo, zou eens in de prijs- en optielijsten moeten kijken).
Dat was toen "ongezien", op de Honda Prelude na (en mogelijks nog een enkele andere auto). Nadien heeft BMW 't ook niet meer gebracht, wegens extreem duur om te maken en te integreren in een platform, wegens onvoldoende rijtechnische voordelen (vooral omdat het gewicht serieus toenam) en niet in het minst omdat er best wel wat problemen mee waren en het extreem duur was om te herstellen.

De E65 (Bangle-'7) kon - voor zover ik me herinner - geen vierwielsturing of actief meesturende achteras krijgen. 't Is pas vanaf de F01, inderdaad. En ondertussen niet meer enkel op de '7, ook op andere modellen (X7 optioneel, X5 optioneel, e.a.)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

Optie.

Ook te krijgen op 5 Reeks, 8 Reeks, X5,X6 en X7.

En de vorige '6 (de coupé/cabrio/grancoupé) en de '5 GT, dacht ik. En vermoedelijk ook huidige '6 GT?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
1 uur terug, William Blake zei:

Een S-Klasse van de vorige generatie :D

 

Maar had die wel houtinleg op de hoofdsteunen, ahaaaa! Innovatie!

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar wat is de waarde van zulke foto's.

Ja, ze gaan schermen krijgen, no shit. Gaan ze vastgeschroefd zijn aan een bloot stuk metaal?
Ja, die gast heeft zijn handen niet op het stuur dus hij zal deels autonoom kunnen rijden. Really!?!? 

"Maar het stuur is plat onderaan!!!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid