Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn goesting is weer even gestild 😛

Die marginale brass knuckle pegs zijn er al van 😅

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Proficiat, die had ik niet zien aankomen😅

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

🥳
Congrats! Ik vind dat echt een zeer knappe bike! 😍
Die Short Shots kunnen wel enorm veel lawijt maken. Maar hier zit nog iets in zeker? 
Steek een tank lift!!

Als je eens mee wil rijden met de chapter, geef maar een seintje 😉

Geplaatst:
18 minuten geleden, DDke zei:

🥳
Congrats! Ik vind dat echt een zeer knappe bike! 😍
Die Short Shots kunnen wel enorm veel lawijt maken. Maar hier zit nog iets in zeker? 
Steek een tank lift!!

Als je eens mee wil rijden met de chapter, geef maar een seintje 😉

Hoe ik dacht dat een Sportster voor vrouwen was 😛

Short Shots maken inderdaad serieus kabaal, er zitten geen db-killers ofzo in. Maar wel heeeeeerlijk geluid 🥰

Tank lift ben ik geen fan van! Vind hem prima zo. Wat ik wel mooi vind zijn die recentere tanks in AMF livery (vloeken in de kerk?), in een kleur ipv zwart.

Bedankt voor de uitnodiging!

Geplaatst:
56 minuten geleden, CharlesV zei:

Hoe ik dacht dat een Sportster voor vrouwen was 😛

Hehe :D 
Uitzonderingetje voor een 48.

56 minuten geleden, CharlesV zei:

Wat ik wel mooi vind zijn die recentere tanks in AMF livery (vloeken in de kerk?), in een kleur ipv zwart.

Ook dik. Je hebt ook van die covers hiervoor, die kan je er gewoon overschuiven.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik gok dat je je nummerplaat na 5km kwijt bent. :D

proficiat!

Geplaatst:
1 uur geleden, tuscani zei:

Ik gok dat je je nummerplaat na 5km kwijt bent. :D

proficiat!

Was voorlopig met een andere plaat om de moto naar huis te rijden 😉 

Geplaatst:
9 uren geleden, CharlesV zei:

Mijn goesting is weer even gestild 😛

Heerlijk! ❤️   Supertoffe bike. Ik vind Harleys wijs, maar dan vooral de kleinere modellen. Zoals deze, en een Low Rider S(T) etc. 
Sound lijkt LUID :D maar wel knap. Uitlaatje is spot on, qua looks en sound. Waauw.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Godmiljaar zeg, het aantal motormeetings dat zich aandient neemt enkel maar toe!

Een Italiaantjes meeting met @binnenmuisarchitekt en mijn Guzzi en er zijn er nog hier op 't forum (MV Agusta's, enkele Ducati Multistrada's, ...).
Dan een midlife crisis bike meeting met @DDke, jouw peanut past daar ook perfect bij, alsook mijn Valk ... qua cruisers/"choppers" zijn er wel wat minder hier op 't forum. :D 

Geplaatst:
21 minuten geleden, gTa zei:

een midlife crisis bike meeting

I’m in 😆

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
10 uren geleden, CharlesV zei:

Zouden die op een Street Glide passen? 😆

Geplaatst:
8 minuten geleden, DDke zei:

Zouden die op een Street Glide passen? 😆

Zal wel waarschijnlijk, ge moogt ze hebben 😛

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Proficiat Charles! Fan!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
12 uren geleden, gTa zei:

Bijt echt ZO HARD in mijn kuiten ❤️ 

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/benelli-750-sei-neuwertiger-zustand/3325845864-305-3773

Maar is eigenlijk bijna 't dubbele van m'n budget, momenteel.

eentje uit hetzelfde bouwjaar als jezelf, zeker ? 

Dat groen is zo heerlijk seventies 😍.  Die uitlaten zijn hilarisch, doet me aan die bosozoku tuning denken

costumized_bosozoku_car_with_6_long_mufflers_by_jemtorres2k15-da3z2mj-e1519708623321.jpg

Geplaatst:
2 uren geleden, ex-Mooseman zei:

eentje uit hetzelfde bouwjaar als jezelf, zeker ? 

Affirmatief, maar dat is eigenlijk een toevalligheid. Het is naar mijn mening de mooist ogende klassieke zescilinder die er is van allemaal. De Sei 900 is meer 80's van stijl, net als de CBX en de Z1300. 

2 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Dat groen is zo heerlijk seventies 😍.  

Niet meteen mijn voorkeurkleur, maar ik zou er zeker geen neen tegen zeggen.
Je hebt quasi niet te kiezen, ze zijn niet dik gezaaid.

Geplaatst:

Vandaag eens live een ivoorkleurige R1200C gaan bekijken.
Ik had geen klik met de kleur, dus dat wordt het zeker niet.

Ik wou vandaag ene live zien, ongeacht welke kleur. Dus bij een professional op max 2 u rijden afstand. Bijna onmogelijk. :D 
Er waren er 2, een donkerbordeaux metallic in West-Vlaanderen maar daar kon ik deze namiddag niet aankloppen (enkel op afspraak en vandaag niet mogelijk).
De andere was een ivoorkleurige in Zeeland. Gebeld, vriendelijke man, "kom maar af".

Was hier: https://www.boxersteen.nl/verkoop.html

Waauw. Wat een goudmijn, seg. ❤️   De website is niet veel soeps en de moto's 1 per 1 op de site zijn ook niet zo aanlokkelijk, maar als je alles samen ziet... ❤️ 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
23 uren geleden, gTa zei:

Bijt echt ZO HARD in mijn kuiten ❤️ 

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/benelli-750-sei-neuwertiger-zustand/3325845864-305-3773

Maar is eigenlijk bijna 't dubbele van m'n budget, momenteel.

Mevrouw gTa zegt neen.

Vooral kleur (ik kan haar snappen, 't is ook mijne meug niet echt) maar ook de looks van de achterkant vindt ze maar heel gewoontjes.
Dat het een 6-cilinder is maakt haar niks uit, plus ze zegt "ge gaat gij dat nooit in de gang kunnen laten staan, ge gaat daarmee willen rijden".

She knows me well.

• Grappig 1
Geplaatst:

Ik ga nog moeten kijken hoe ik die Sportster 48 door de keuring moet krijgen. Er zitten Vance & Hines Short Shots op maar die zullen vrees ik echt te luid zijn. 

Originele uitlaat heb ik niet liggen.

Geplaatst:

Moto gevonden die ik wil als deco-stuk in de gang ... maar verkoper reageert niet. 😞

Heeft ook een bijzonder slechte reputatie op Kleinanzeigen.de ... dus 't is gewoon ne mutten om zakens mee te doen.

Toeme.

Geplaatst:
Op 7/3/2026 om 13:27, CharlesV zei:

Ik ga nog moeten kijken hoe ik die Sportster 48 door de keuring moet krijgen. Er zitten Vance & Hines Short Shots op maar die zullen vrees ik echt te luid zijn. 

Originele uitlaat heb ik niet liggen.

Als je geen oplossing vindt, laat het weten dan hoor ik eens rond. 

Geplaatst:

Hoe lang gaat die keuring er nog zijn? Ik dacht dat er gezegd werd dat die in 2026 voor de zomer nog zou verdwijnen?

Geplaatst:

Inderdaad, er is gezegd geweest half 2026. 

Geplaatst:
10 uren geleden, DDke zei:

Als je geen oplossing vindt, laat het weten dan hoor ik eens rond. 

Voorlopig was mijn plan B om 2 DB-killers te bestellen https://www.caferacerwebshop.com/nl/db-killer-41mm-type-2.html
Die zouden passen in de Short Shots en DB redelijk verminderen. Maar moet nog eens kijken met een zaklamp in die buizen wat er nu in zit.

Als je iemand kent die een originele uitlaat verkoopt of die ik mag lenen voor keuring...?
Er staan originele uitlaten te koop voor 400 euro maar dat vind ik wat absurd om 1 keer te gebruiken.

10 uren geleden, jan.van.gent zei:

Hoe lang gaat die keuring er nog zijn? Ik dacht dat er gezegd werd dat die in 2026 voor de zomer nog zou verdwijnen?

1 uur terug, Jantes zei:

Inderdaad, er is gezegd geweest half 2026. 

Ja tot "midden 2026" maar er is sindsdien niets meer gecommuniceerd hierrond dus ik vrees dat dat ijdele hoop is.

Geplaatst:

Ik wil terug een bimota mantra 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid