Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 6/3/2026 om 18:13, gTa zei:

Vandaag eens live een ivoorkleurige R1200C gaan bekijken.
Ik had geen klik met de kleur, dus dat wordt het zeker niet.

Ik wou vandaag ene live zien, ongeacht welke kleur. Dus bij een professional op max 2 u rijden afstand. Bijna onmogelijk. :D 
Er waren er 2, een donkerbordeaux metallic in West-Vlaanderen maar daar kon ik deze namiddag niet aankloppen (enkel op afspraak en vandaag niet mogelijk).
De andere was een ivoorkleurige in Zeeland. Gebeld, vriendelijke man, "kom maar af".

Was hier: https://www.boxersteen.nl/verkoop.html

Waauw. Wat een goudmijn, seg. ❤️   De website is niet veel soeps en de moto's 1 per 1 op de site zijn ook niet zo aanlokkelijk, maar als je alles samen ziet... ❤️ 

Ik vind hem net het knapste in die ivoorkleur... ❤️ 

Geplaatst:

Op foto vind ik het ook wijs, zeker met het blauwe leder van zadel, handgrepen en (optionele) zadeltassen.
Maar IRL had ik geen klik ermee.

Geplaatst:

ja, ik wil nog een superveloce ook vandaag

• Grappig 1
Geplaatst:

Ik vind 'm prachtig maar ik spuw er gal & snot op omdat ik het idee van "ultra zeldzame gelimiteerde bikes, gereserveerd voor door het merk uitgekozen klanten" vreselijk vind.
Ducati overdrijft al extreem in z'n prijzen (my 2 cents) en nu gaan ze zo'n mooi materiaal ook nog eens voor onze neus laten danglen maar "sorry niet voor jou" zeggen erbij.
Kakkers.

Geplaatst:

ik trek mij dat al niet aan! 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wijs.

Ik zou dat ook moeten kunnen, maar het lukt me niet.

Geplaatst: (aangepast)
2 uren geleden, gTa zei:

Ik vind 'm prachtig maar ik spuw er gal & snot op omdat ik het idee van "ultra zeldzame gelimiteerde bikes, gereserveerd voor door het merk uitgekozen klanten" vreselijk vind.
Ducati overdrijft al extreem in z'n prijzen (my 2 cents) en nu gaan ze zo'n mooi materiaal ook nog eens voor onze neus laten danglen maar "sorry niet voor jou" zeggen erbij.
Kakkers.

Ging deze comment over de superveloce?

Behalve de 1000 is die gewoon ongelimiteerd beschikbaar, en sinds de nieuwe wind zijn de MV prijzen ook wat normaler. Een Brutale800 staat nu op dezelfde prijs dan dat ik mijne betaald heb, rond de 12k.

Ik ga nooit zeggen dat t goedkoop wordt. En de beperkte productiecapaciteit helpt natuurlijk ook nie om het een massaproduct te maken, maar Luca Martin begrijpt precies wel beter dat iets minder duur verkopen beter is dan niet verkopen. 

Hoe lang zijn ze nu al aan t leuren met de Brutale Assen? Of de Rush Mamba. 

aangepast door Joske
Geplaatst:
4 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Ik wil terug een bimota mantra 

500 euro voor de Panigele!

• Grappig 1
Geplaatst:
7 minuten geleden, gTa zei:

pff nee danku. 

"Een verzamelobject."

En dan dat zwarte plastieken kruis over de koplamp als referentie naar circuit-moto's. Dat doet me denken aan die Ducati Scramblers, ook zoiets dat veel te duur is voor wat het is. 

Een moto uitbrengen die niet gemaakt is om mee te rijden maar om ergens in een showroom te staan is bullshit imo.

Geplaatst:

Binnen een paar jaar kan je dat gewoon kopen in tweedehands 

Geplaatst:

Beetje zelfde verhaal met MH900e

Geplaatst:
Op 12/3/2026 om 08:40, CharlesV zei:

Voorlopig was mijn plan B om 2 DB-killers te bestellen https://www.caferacerwebshop.com/nl/db-killer-41mm-type-2.html
Die zouden passen in de Short Shots en DB redelijk verminderen. Maar moet nog eens kijken met een zaklamp in die buizen wat er nu in zit.

Als je iemand kent die een originele uitlaat verkoopt of die ik mag lenen voor keuring...?
Er staan originele uitlaten te koop voor 400 euro maar dat vind ik wat absurd om 1 keer te gebruiken.

Ja tot "midden 2026" maar er is sindsdien niets meer gecommuniceerd hierrond dus ik vrees dat dat ijdele hoop is.

Vanaf 01 september. 

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/03/17/hervorming-technische-keuring/

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Echt een cool ding 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@CharlesV, al eens bij een H-D dealer gaan horen? Die hebben dikwijls wel zulke originele uitlaten in 't schap liggen. 

Geplaatst:
25 minuten geleden, Jantes zei:

@CharlesV, al eens bij een H-D dealer gaan horen? Die hebben dikwijls wel zulke originele uitlaten in 't schap liggen. 

Ja, die vroegen 500 euro euro om er mee naar de keuring te gaan, exclusief het verwisselen van de uitlaten zelf. Heb vriendelijk bedankt. 

Ben aan het kijken op 2dehands en marktplaats naar een originele uitlaat, +- 250-300 euro. En dan steek ik dat gewoon zelf, heb al pakkingen liggen. 

Geplaatst:

Ja, officiële H-D dealers staan niet meteen bekend voor hun scherpe prijzen, kan erover meespreken. 

Geplaatst:
Op 12/3/2026 om 08:40, CharlesV zei:

Ja tot "midden 2026" maar er is sindsdien niets meer gecommuniceerd hierrond dus ik vrees dat dat ijdele hoop is.

https://motorrijder.be/motorkeuring-verdwijnt-op-1-september-2026/?fbclid=IwY2xjawQpDRJleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEeS3-Zs0FB6XmQXfmebg0aYNQrfiFUP2NrhE3nULzBegzuPW7oMz8dIAujLdU_aem_b3-pLw0IP9cctvxu2_bzNA

Nog lang wachten natuurlijk met dat zwart geval in je garage en de zomer in het vooruitzicht.

Geplaatst:
2 uren geleden, tuscani zei:

Lees eens een paar posts hoger :D

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

De 48 is inmiddels groen gekeurd 😅

Vorige week een originele uitlaat besteld vanuit NL. Vorige week 's avonds eens gemonteerd maar kon dan natuurlijk niet meer testen om 23u 's nachts aangezien ik de kindjes en buren zou wakker maken :D 's morgens gestart, jezus wat een kabaal. Dat was dus echt niet zoveel stiller dan de Vance & Hines die erop zat.

Met een bang hartje de keuring op maandag vastgelegd. 

IMG_4440.jpeg.8cad74bea96422a1a67eba1692eafd78.jpeg

IMG_4442.jpeg.1a20185e42fd3ddcb7712984f3cac5ad.jpeg

Een van mijn beste vrienden werkt daar op de keuring en 't was toevallig hij die mijn moto ging keuren :D

Ik dacht dus ok dat is hier binnen 😁 Ik had hem zaterdag nog verteld over dat ik de uitlaat gewisseld had naar een originele maar dat het nog steeds erg luid was. 

papieren: ok
over het geluid zei hij niets want hij wist dat het een ori-uitlaat was, good! 
remtest: ok
lichten: ok

Dus ik dacht: in the pocket!

"Je hebt wel geen reflector achteraan"

Ik dacht even dat hij aan het zeveren was, maar hij was dus serieus 😐
"je zal moeten terugkomen met een reflector".. 

meeeeens toch.. 

Dat zit er dus origineel niet op, maar voor de onnozele belgische keuring moet dat.

Dus, naar de Action gegaan 400m verder: fietsreflector, dubbelzijdige tape en een mickey mouse schaartje gekocht.

Teruggegaan, en GROEN ✅

IMG_4451.jpeg.e481ae1687ad380debefd246ef80743d.jpeg

Diezelfde avond de reflector eraf gegooid, uitlaat eraf, en onderhoudje doen 🙂 

• Vind ik leuk 2
  • Whut?! 1
Geplaatst:

Gaat goed zijn als die keuring zever gedaan is binnenkort. 
Ik dacht dat de nr plaat ook moest geschroefd vasthangen (lijkt hier met spanbandjes?)? Maar kan mis zijn

Allesinds, je kan rondsnorren 😀 das het voornaamste

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 minuten geleden, jan.van.gent zei:

Gaat goed zijn als die keuring zever gedaan is binnenkort. 
Ik dacht dat de nr plaat ook moest geschroefd vasthangen (lijkt hier met spanbandjes?)? Maar kan mis zijn

Allesinds, je kan rondsnorren 😀 das het voornaamste

Is inderdaad met spanbandjes maar is gewoon de nummerplaat van een andere moto die ik meehad hé. Ik denk dat je die zelfs niet hoeft vast te hangen (stel dat je met camionette komt)

Ik heb een beugel erbij om de nummerplaat aan de zijkant te hangen, zal het zo doen 🙂 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid