Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 minutes ago, msxx said:

Dus... we krijgen een reeks van debutanten in korte tijd

2020

Latifi, Aitken en Fittipaldi

2021

Mick Schumacher, Mazepin

2019 Russell, Norris, Albon

2018 Leclerc (& Sirotkin)

2017 Stroll & Giovenazzi 

Geplaatst:
2 minuten geleden, Monterey Jack zei:

2017 Stroll & Giovenazzi 

En tot op heden, buiten Sirotkin, hebben die nog allemaal een zitje in 2020.

Ik volg de 2021 setting niet helemaal op. Zijn daar grote veranderingen?

Geplaatst:
3 minutes ago, Polygoon said:

En tot op heden, buiten Sirotkin, hebben die nog allemaal een zitje in 2020.

Ik volg de 2021 setting niet helemaal op. Zijn daar grote veranderingen?

Enkel Albon is twijfelachtig, de rest is bevestigd, minstens 8 van de 20 piloten voor 2021 komen dus uit een van die twee lijstjes

Geplaatst:
7 minuten geleden, Monterey Jack zei:

2017 Stroll & Giovenazzi 

Doordat ik de jaartallen gekoppeld hebt lijkt het een constante stroom in lijn met afgelopen jaren. Maar Fittipaldi, Aitken worden beide nu in november pas toegevoegd. 

Geplaatst:
2 uren geleden, Monterey Jack zei:

Klopt niet. Hij heeft de pech gehad van naast Alonso te komen in een team dat niet presteerde en de volle focus legde op Alonso.

Dat klopt ja maar zelf ook veel te zwak gereden en niets laten zien.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, dragonfly zei:

Dat klopt ja maar zelf ook veel te zwak gereden en niets laten zien.

Zijn eerste race was zeer veelbelovend... maar daar is het helaas bij gebleven.

Geplaatst:

Ons chauvinisme wil graag dat de Stoffel nog aan de bak kan in de F1, maar het lijkt er toch zeer sterk op dat hij niet het uitzonderlijk toptalent is dat je wel moét zijn als je 't in de F1 nog waar wil maken zonder 100'en miljoenen sponsorgeld in je achterzak.

Geplaatst:
1 uur terug, msxx zei:

Zijn eerste race was zeer veelbelovend... maar daar is het helaas bij gebleven.

Daar is het volgens mij misgelopen. Hij was nadien zo zelfzeker dat het een flop geworden is ? 

Zeer jammer ja

Geplaatst:
3 hours ago, Monterey Jack said:

Ik denk dat Stoffel zelfs geen verzekeringspremie meer is :lol: 

Klopt niet. Hij heeft de pech gehad van naast Alonso te komen in een team dat niet presteerde en de volle focus legde op Alonso. Daarnaast is er nu een hele hoop jong (super)talent dat vast ligt bij alle grote teams. Russell is een Mercedes junior Piloot, het zou dom zijn van hen om die geen kans te geven. 

F1 rijder zijn, is meet dan aan een stuur draaien. Je moet de juiste mentaliteit hebben om tegen de kopman op te staan.

Kijken naar het voorbeeld van Citroën in de rallysport. Loeb heeft naast hem een resem tweede piloten gehad. Het excuus dat die mannen niet presteerden, was dat het team op hem gefocust was, de wagen voor hem gemaakt, etcetc.

Wanneer die mannen elders zijn gaan rijden, zijn ze echter meelopers gebleven.

En dan was er Ogier. Die kwam bij Citroën en zette zijn voet naast Loeb. Tot groot ongenoegen van. Maar hij zette hem wel. Nadien bewees Ogier dat hij met andere autos ook wereldkampioen kon worden, zelfs toen Ford met een half budget meedeed, won hij het kampioenschap met de Fiesta tegen teams die er meer middelen tegenaan gooiden.

Vandoorne had/heeft die mentaliteit niet. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst: (aangepast)

m1wn1qiv9r261.jpg

Ik kan er niet aan doen, maar dit vind ik wat een vreemde reactie.

Is dat een overenthousiaste social media-verantwoordelijke die meent te moeten reageren? Of zou SVD dit zelf bedenken?

Dit komt redelijk kinderachtig over in mijn ogen.

aangepast door CHARLE5
Geplaatst:
4 minuten geleden, CHARLE5 zei:

m1wn1qiv9r261.jpg

Is dat een overenthousiaste social media-verantwoordelijke die meent te moeten reageren? Of zou SVD dit zelf bedenken?

Gisteren was ook niet ok he. Ja raar.

Geplaatst:

Oei, vreemde reactie van iemand die FE rijdt voor Mercedes ? 

Geplaatst:

Logisch om dat te denken, maar om dat uit te spreken op social media... mjah, niet professioneel.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Anderzijds weet je ook niet wat er in zijn contract staat met Mercedes he, of wat hem allemaal beloofd werd. Voor hetzelfde geld breekt Mercedes hier een clausule in zijn contract.

De posts gisteren waren al voorbarig en helemaal niet slim, dit nu is nog veel erger. 

Geplaatst:

Er is natuurlijk ook nog een reserverijder nodig op Bottas en Russell :D

Geplaatst:
5 minutes ago, Lotuzzz said:

Er is natuurlijk ook nog een reserverijder nodig op Bottas en Russell :D

image.png.9d7690d86696568308ccbb387add7bde.png

image.png.cbd44ad681e537f5f592f40c021ee417.png

• Grappig 4
Geplaatst:

Werkt beter als je gewoon de link deelt ? 

Geplaatst:
2 uren geleden, msxx zei:

Logisch om dat te denken, maar om dat uit te spreken op social media... mjah, niet professioneel.

Ik denk dat hij het wat gehad heeft met braaf te zijn en te slikken zeker. Blijven ook maar mensen e. Is in de tijd bij McLaren altijd professioneel gebleven en zijnen teut gehouden, met een beetje mondigheid is niets mis. 

Geplaatst:
Ons chauvinisme wil graag dat de Stoffel nog aan de bak kan in de F1, maar het lijkt er toch zeer sterk op dat hij niet het uitzonderlijk toptalent is dat je wel moét zijn als je 't in de F1 nog waar wil maken zonder 100'en miljoenen sponsorgeld in je achterzak.

Volgens mij is hij dat wel, zeker paar jaar terug. En hij is F1 waardig. Er zijn er genoeg van zijn niveau die jaren meedraaien.
Maar hij is denk ik niet die primus inter pares zoals een Ham, Alo, Lec, Ver,...
Wil dan net lukken dat hij op nen Alo botst bij een miserabel McLaren die naast een buitengewoon piloot ook nog es achter de schermen het laken naar zich toetrekt.
Hij kon But wel aan, maar de spaanse gorilla niet.

Dat maakt het voor ons Belgen net zo sneu en onrechtvaardig. Hij is zeker zo goed als 15 vd 20 piloten, maar het lot besliste er anders over.

Er zijn bij zijn debuut trouwens een paar (te) straffe uitspraken gebeurd naar mijn mening. Altijd voorzichtig blijven...
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:
m1wn1qiv9r261.jpg&key=f942752b30535178bd7d8a0236fe3ab8c2f69374e015509541dc4ad23c076575

Vond het ook wat vreemd... straffe taal van “nen employee” naar zijn bazen.
Geplaatst:
7 hours ago, Monterey Jack said:

image.png.9d7690d86696568308ccbb387add7bde.png

image.png.cbd44ad681e537f5f592f40c021ee417.png

Hilarische gast.

Geplaatst:

Benieuwd waar die rondetijden gaan eindigen, nu al aan 55s / ronde :lolz: 

image.thumb.png.2d8010c09867cd03b0ee2ae724b8c25f.png

We krijgen een race van 87 ronden trouwens zondag:lolz: 

• Grappig 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid