Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden, Cash zei:

En reactie van het grietje in die video:

Klinkt helemaal niet als de statement van iemand die net omgekocht is. ( zeker omdat ze pas vanmorgen elkaar beginnen volgen zijn op Instagram 😀).

y4hsg06q65461.jpg

💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ICM zei:

Al wil hij een vrouw worden en Cirque du soleil redden. Who cares?

Ik stem voor. :D   Passende 2e carrière voor die politiek übercorrecte social media nicht. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

Ik stem voor. :D   Passende 2e carrière voor die politiek übercorrecte social media nicht. :D 

Nicht? Omdat zijn haar zo mooi is gedaan? 'Jaloers', noem ik dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ICM zei:

Nicht? Omdat zijn haar zo mooi is gedaan? 'Jaloers', noem ik dat.

Op een mistige dag kan ik het haar op mijn benen even "stijlvol" vlechten!

image.png.1d90a27ae588dec92f953c4ab11b382e.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, gTa zei:

Op een mistige dag kan ik het haar op mijn benen even "stijlvol" vlechten!

Ja met dat op uw hoofd zal't niet lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Ja met dat op uw hoofd zal't niet lukken.

Als ik ze alle 3 lang laat groeien heb ik nét voldoende voor 1 vlecht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

947F1779-6F3F-43B3-BE8C-8AAC54DE19E7.thumb.jpeg.f6520e9ecaab921da29ff49787bcb4ef.jpeg

Ben benieuwd wanneer de beslissing valt. Als dat vandaag niet meer komt dan wordt het morgen weer leuk om de stoelendans te volgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lotuzzz zei:

Als het een last-minute beslissing zou worden, kan het Stoffel nog zijn. Aja dat was hun uitleg vorige week toch :D

Toto zei vorige week na afloop race: "Als Lewis niet kan rijden, is het sowieso George die zijn plaats inneemt". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Fille said:

Toto zei vorige week na afloop race: "Als Lewis niet kan rijden, is het sowieso George die zijn plaats inneemt". 

Als daar vandaag een beslissing in valt wel. Als dat morgen pas valt, dan weet ik het nog niet. Stel Hamilton test negatief vandaag, is morgen nog niet 100% maar beslist om FP1 toch te proberen. Dan blijkt dat het toch te intensief is en dat hij niet voldoende herstelde. Gaan ze dan George nog halen?

Als Hamilton vooraf afhaakt lijkt het mij George te zijn, als het raceweekend al begonnen is, dan lijkt alles weer mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Monterey Jack zei:

Als daar vandaag een beslissing in valt wel. Als dat morgen pas valt, dan weet ik het nog niet. Stel Hamilton test negatief vandaag, is morgen nog niet 100% maar beslist om FP1 toch te proberen.

Hoe kan hij nu al negatief testen? Als ge pas ziek geweest zijt test ge toch nog een tijd positief op RT-PCR testen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Hoe kan hij nu al negatief testen? Als ge pas ziek geweest zijt test ge toch nog een tijd positief op RT-PCR testen?

Zijn vorige positieve test was vorige week maandag of dinsdag. 10 dagen later dus kan omslaan. Hangt allemaal af van hoe ziek hij is/was 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Monterey Jack zei:

Zijn vorige positieve test was vorige week maandag of dinsdag. 10 dagen later dus kan omslaan. Hangt allemaal af van hoe ziek hij is/was 

Hangt niet gewoon af van hoe lang ge ziek zijt. PCR test maakt geen verschil tussen levend en dood viraal materiaal. Test is door de band positief tot 3 weken na eerste symptomen

5db098_0cf04a78d7f74c5499c246f961cc954b~

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid